Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Ibux virker ikke. Paracet virker ikke. Kan jeg ta paralgin forte? Anonymous poster hash: f7ded...ddf
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Ja, det kan du, men voltaren er faktisk bedre... Jeg er operert nå, men når jeg hadde anfall så fikk jeg alt fra ketorax til voltaren og voltaren hjalp lest. Hvis jeg var tom så fikk jeg komme på legevakten så de ga meg en sprøyte med det. Anonymous poster hash: ac83c...30d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Ibux virker ikke. Paracet virker ikke. Kan jeg ta paralgin forte? Anonymous poster hash: f7ded...ddf Er det lenge siden du tok paracet? Det er paracetamol i paralgin forte, så du bør ikke kombinere det med paracet, det bør gå minst 4 timer mellom hver dose. Har du veldig sterke smerter bør du ringe legevakten, for de har smertestillende i sprøyteform som kan virke bedre enn tabletter. Anonymous poster hash: bf26e...a09
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Det vil nok ikke virke det heller. Du kan få en sprøyte hos legen som kan hjelpe hvis det er ekstremt. Anonymous poster hash: b2e85...dcc
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Mitt tips: Kom deg til legevaken og få sprøyte. Det var eneste som hjalp for meg. Anonymous poster hash: e95e6...3d7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Voltaren stikkpiller har jeg liggende Anonymous poster hash: e16dd...fd8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Voltaren stikkpiller har jeg liggende Anonymous poster hash: e16dd...fd8 Helt topp! Prøv dem God bedring Anonymous poster hash: ac83c...30d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Varm dusj var det eneste som lindret her. Sto på alle fire med strålen på ryggen. Anonymous poster hash: c5672...7ae
Nullstress;) Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har voltaren stikkpiller. De har hjulpet meg når det får mot ett anfall. Men om anfallet først har kommet, er det sprøyter på legevakta det eneste som har "reddet" meg. Venter på time til operasjon nå. God bedring 😊
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 På meg hjalp det veldig med varmepose mot mellomgulvet. Jeg dro på legevakten og fikk sprøyte i skinka, funka ikke så fikk morfin. Anonymous poster hash: 04705...317
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Operer bort galleblæra er mitt tips. Jeg fikk totalt angst da jeg enset et anfall var rundt hjørnet. Føder heller hver helg enn å ha gallesteinsanfall. Ikke hatt noe som helst trøbbel etter at jeg fikk fjerne galleblæra. Anonymous poster hash: 681f8...6be
Guttaboys Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 Ingenting hjelp på meg. Operer bort blære er mitt tips.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 Kan dere beskrive smertene dere får ved anfall? Jeg føles som jeg brenner opp innvendig. Smerter fra galleblæra (som om det klemmer) men det er den brenne-følelsen som er verst. Den sitter i mellomgulvet. Jeg spyr og driter, og ender opp på legevakta for ett par sprøyter. Anonymous poster hash: 5ad95...c5a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 Kan dere beskrive smertene dere får ved anfall? Jeg føles som jeg brenner opp innvendig. Smerter fra galleblæra (som om det klemmer) men det er den brenne-følelsen som er verst. Den sitter i mellomgulvet. Jeg spyr og driter, og ender opp på legevakta for ett par sprøyter. Anonymous poster hash: 5ad95...c5a På meg føltes det ut som om jeg hadde et belte rundt livet (ganske høyt oppe) som strammet noe jævlig. Sikkert en brennende følelse innvendig der ja. Ingenting hjalp på meg. Jeg vred meg bare i smerter de timene anfallene varte. Anonymous poster hash: 681f8...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå