Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Hei Har lest ananas skal være bra for å unngå blåmerker... Finnes det noe annet som kan hjelpe for å ikke få blåmerke, eller for å bli kvitt blåmerker? Anonymous poster hash: 589f8...a08
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Ta kontakt med et krisesenter. Overnatt der i et par uker så er blåmerkene borte. Flytter du for deg selv, sammen med barna, skal du se at de ikke dukker opp igjen. Enda friskere blir du om du anmelder han som forårsaket de blåmerkene. Anonymous poster hash: 627db...f7c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Ta kontakt med et krisesenter. Overnatt der i et par uker så er blåmerkene borte. Flytter du for deg selv, sammen med barna, skal du se at de ikke dukker opp igjen. Enda friskere blir du om du anmelder han som forårsaket de blåmerkene. Anonymous poster hash: 627db...f7c Nei, ikke vold HI Anonymous poster hash: 589f8...a08
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Når jeg hadde en øyelokkoperasjon måtte jeg sitte med sånn maske med is i i en halv time for å redusere hevelse og blåmerke. Skulle også gjøre det hjemme med jevne mellomrom i løpet av dagen. Husk å legge en klut i mellom.masken og huden. Hvis ikke får du frostskader. En pose erter funker også fint. Anonymous poster hash: dc132...049
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Når jeg hadde en øyelokkoperasjon måtte jeg sitte med sånn maske med is i i en halv time for å redusere hevelse og blåmerke. Skulle også gjøre det hjemme med jevne mellomrom i løpet av dagen. Husk å legge en klut i mellom.masken og huden. Hvis ikke får du frostskader. En pose erter funker også fint. Anonymous poster hash: dc132...049 Ok Tusen takk for det!! Når først blåmerkene er på plass, er det noe man kan gjøre da? De begynner bli svarte HI Anonymous poster hash: 589f8...a08
LME1001 Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Dermaruller (mikronåler) fjerner blåmerker superfort.
Kjerringa med agurken Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Ok Tusen takk for det!! Når først blåmerkene er på plass, er det noe man kan gjøre da? De begynner bli svarte HI Anonymous poster hash: 589f8...a08 https://www.apotek1.no/produkter/hirudoid-3mg-ml-salve-40g-56533p Denne brukte jeg da jeg falt durablig og begge beina ble multifarget. Kremen fungerer den
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 https://www.apotek1.no/produkter/hirudoid-3mg-ml-salve-40g-56533p Denne brukte jeg da jeg falt durablig og begge beina ble multifarget. Kremen fungerer den Hei Takk for hjelp. Desverre kommer det ikke frem noe av linken din.... Hva heter salven? HI Anonymous poster hash: 589f8...a08
Kjerringa med agurken Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Hei Takk for hjelp. Desverre kommer det ikke frem noe av linken din.... Hva heter salven? HI Anonymous poster hash: 589f8...a08 Hirudoid 3mg/ml salve 40g De har den på alle apotek skal ikke smøres inn mot øyet, men resten går bra. Jeg hadde enorme blåmerker, de ble mer "spredt" og mye bedre i løpet av noen dager (sånn går det når man stuper i trappa og seiler av gårde )
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Hirudoid 3mg/ml salve 40g De har den på alle apotek skal ikke smøres inn mot øyet, men resten går bra. Jeg hadde enorme blåmerker, de ble mer "spredt" og mye bedre i løpet av noen dager (sånn går det når man stuper i trappa og seiler av gårde ) Tok det lang tid før det virket? Anonymous poster hash: 589f8...a08
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 Arnica Anonymous poster hash: 34561...8e3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Ta kontakt med et krisesenter. Overnatt der i et par uker så er blåmerkene borte. Flytter du for deg selv, sammen med barna, skal du se at de ikke dukker opp igjen. Enda friskere blir du om du anmelder han som forårsaket de blåmerkene. Anonymous poster hash: 627db...f7c Haha. DIB asså. HI skriver ikke noe om vold. 😂😂😂 Anonymous poster hash: 1712f...756
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 Haha. DIB asså. HI skriver ikke noe om vold. Anonymous poster hash: 1712f...756 Det kunne man enda lese av "forebygge blåmerker" - man planlegger ikke akkurat man får bank av mannen i dag kl 17:30... Anonymous poster hash: 3606b...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå