Gå til innhold

Er det noen her som har Freshbox By Foodsaver boksene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.foodsave.no/

Er de greie, verdt pengene? Holder maten seg bra i de? Ser på reklamen at de blant annet har oppkuttede grønnsaker i, synes ofte det blir litt tørt i vanlige bokser

Anonymous poster hash: 8d925...e3c
Skrevet

Har prøvd, men kasta den ut ganske kjapt. Veldig stor og klumpetet i kjøleskapet, og rommene inni er veldig små. Jeg syns den var veldig upraktisk. Testa aldri med oppkuttede grønnsaker, for det var knapt plass til pålegget vårt i den...

Anonymous poster hash: 1c16d...f4c

Skrevet

Vi har stort kjllehjørne på kjøkkenet og er veldig glad i de boksene. Lett å ta med boksen å sette den på bordet. Plass til mye pålegg og grønnsakene holder ut tre til fire dager. Barna spiser mer grønnsaker når de bare kan gå å hente ferdig oppkuttet, enn når de måtte dele selv.

Anonymous poster hash: 7c3c9...af2

Skrevet

Har de på jobb, veldig fornøyd. Grønnsaker holder seg lenge:)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Er det noen flere som har erfaringer med freshbox? Jeg har lyst til å prøve,men dynes at det er så utrolig dyrt.

Anonymkode: 70d4c...c10

Skrevet

Har ikke selv, men sett flere som sier de tar opp unødvendig plass i kjøleskapet og overhode ikke er så praktiske som reklamen sier. 

Anonymkode: ba80d...ef3

Skrevet

Ikke prøvd selv, men ser at det er mange som selger bokser som knapt er brukt. Tenker da at de kanskje ikke er så praktiske likevel.

Anonymkode: 50342...150

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke prøvd selv, men ser at det er mange som selger bokser som knapt er brukt. Tenker da at de kanskje ikke er så praktiske likevel.

Anonymkode: 50342...150

Ja det samme tenker jeg.

Anonymkode: 70d4c...c10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...