Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 https://www.foodsave.no/ Er de greie, verdt pengene? Holder maten seg bra i de? Ser på reklamen at de blant annet har oppkuttede grønnsaker i, synes ofte det blir litt tørt i vanlige bokser Anonymous poster hash: 8d925...e3c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Har prøvd, men kasta den ut ganske kjapt. Veldig stor og klumpetet i kjøleskapet, og rommene inni er veldig små. Jeg syns den var veldig upraktisk. Testa aldri med oppkuttede grønnsaker, for det var knapt plass til pålegget vårt i den... Anonymous poster hash: 1c16d...f4c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Vi har stort kjllehjørne på kjøkkenet og er veldig glad i de boksene. Lett å ta med boksen å sette den på bordet. Plass til mye pålegg og grønnsakene holder ut tre til fire dager. Barna spiser mer grønnsaker når de bare kan gå å hente ferdig oppkuttet, enn når de måtte dele selv. Anonymous poster hash: 7c3c9...af2
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Har de på jobb, veldig fornøyd. Grønnsaker holder seg lenge:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Er det noen flere som har erfaringer med freshbox? Jeg har lyst til å prøve,men dynes at det er så utrolig dyrt. Anonymkode: 70d4c...c10
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Har ikke selv, men sett flere som sier de tar opp unødvendig plass i kjøleskapet og overhode ikke er så praktiske som reklamen sier. Anonymkode: ba80d...ef3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 Ikke prøvd selv, men ser at det er mange som selger bokser som knapt er brukt. Tenker da at de kanskje ikke er så praktiske likevel. Anonymkode: 50342...150
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke prøvd selv, men ser at det er mange som selger bokser som knapt er brukt. Tenker da at de kanskje ikke er så praktiske likevel. Anonymkode: 50342...150 Ja det samme tenker jeg. Anonymkode: 70d4c...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå