Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Tips? 😊 Anonymous poster hash: c46c3...393
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 👆🏼 Anonymous poster hash: c46c3...393
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Bodde på Hafjell resort sist, veldig fin leilighet nære lilleputthammer. Men litt mye festing på kvelden/natta (vi er en småbarnsfamilie så det passet dårlig). Skulle jeg bodd der igjen ville jeg valgt hytte i såfall. Til sommeren skal vi på på tretten kro, som jeg har lest flere anbefaler her inne, billig overnattingssted i nærheten av Hunderfossen/ lilleputthammer. Så håper det blir bra 😊👍 Anonymous poster hash: e0e4a...af8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Rustberg camping. Anbefales Anonymous poster hash: 1dc60...2b7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Vi har bodd på quality hotell på Hafjell flere ganger. Ungene elsker det og det pleier å være feriens eneste hotellopplevelse:) Anonymous poster hash: 7d02a...948
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Anbefaler også quality hotell som har et eget lekeland inne på hotellet samt basseng. Store uteområder med trampoliner med seler. Er virkelig barnas hotell så her får du valuta for pengene😊 de har også barnedisko og ansiktsmaling og egen maskot. Ligger like ved Lilleputthammer og 2 km unna Hunderfossen. Anonymous poster hash: 37cba...eb1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Vi overnattet i hytte på Biristrand camping. Det var veldig koslig selv om standarden på lekeplassen burde vært bedre. Vi var heldige meg været og koste oss med grilling og bading på kvelden etter parkbesøk. Anonymous poster hash: f5065...1f2
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Har prøvd Quality hotell og den campingen som ligger vegg i vegg med hunderfossen. Begge var topp. Litt bedre plass på hytta med flere unger da. Spørs litt hvor lenge man skal være og hvor mange man er. Anonymous poster hash: eafd0...0dc
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Hunderfossen hotell & resort! Helt klart ☺ Anonymous poster hash: 5e474...c15
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 Vi lå på Pellestova hotell på Hafjell. Da kunne vi bruke tid i naturen også. Anonymous poster hash: 1c93a...7ee
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Anbefaler også quality hotell som har et eget lekeland inne på hotellet samt basseng. Store uteområder med trampoliner med seler. Er virkelig barnas hotell så her får du valuta for pengene de har også barnedisko og ansiktsmaling og egen maskot. Ligger like ved Lilleputthammer og 2 km unna Hunderfossen. Anonymous poster hash: 37cba...eb1 Er det dette? http://horecanytt.no/quality-hotel-resort-hafjell-blir-snart-historie Anonymous poster hash: 66519...3f8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Tar gjerne i mot flere tips/erfaringer jeg 😁 Anonymous poster hash: c46c3...393
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 https://tretopphytter.no/ http://www.hoel-gaard.no/ Hvis du ønsker en litt anderledes opplevelse på ferien. Sjusjøen har også et godt overnattingstilbud og et godt aktivitetstilbud. Anonymous poster hash: d1093...924
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #14 Skrevet 7. februar 2017 Det var det hotellet på linken ja hi. Hvor leit at det skal stenges😔 Barna snakker allerede om at de ønsker seg tilbake til gulhotellet og Piccolo (maskoten). Men nå har vi vært der 2 år på rad så nå skal vi uansett en annen plass. Anonymous poster hash: 37cba...eb1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 Leilighetene i de husene med tyrolerstil høyt oppe i åsen oppi Hafjell er glimrende. Har prøvd to netter der og hadde det helt fantastisk. Har også ligget i hytte på Mageli Camping på Tretten, ca ti minutt bilkjøring nord for Hunderfossen. Elsker camping jeg da, og de har utebasseng der. Anonymous poster hash: 1628a...4cf
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #16 Skrevet 7. februar 2017 Leilighetene i de husene med tyrolerstil høyt oppe i åsen oppi Hafjell er glimrende. Har prøvd to netter der og hadde det helt fantastisk. Har også ligget i hytte på Mageli Camping på Tretten, ca ti minutt bilkjøring nord for Hunderfossen. Elsker camping jeg da, og de har utebasseng der. Anonymous poster hash: 1628a...4cf Har undersøkt litt angående hytte på Mageli, hytte for 6 personer med bad. Så de var greie altså? Ser jo helt Ok ut på bildene Var det fine lekeplasser der? Anonymous poster hash: c46c3...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå