Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #26 Skrevet 5. februar 2017 Greia er at shampooene jeg bruker nå gir meg mye flass og fett hår, dagen derpå. Noen som har tips til shampoo som hjelper mot dette? Settes stoooor pris på! Anonymous poster hash: 079cd...2c8 Zalo. Ta en runde med Zalo, og nullstille. Det høres litt sprøtt ut, men det funker. Anonymous poster hash: ddf59...cf7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #27 Skrevet 5. februar 2017 HEad and shoulders Apple og balsam. Men har googlet og man skal visst ikke bruke det ved hver hårvask. Jeg har hatt tørt og sprøtt hår hver vinter, (striper det),men med denne shampooen og balsamen har håret blitt flott. Mykt og blankt. Anonymous poster hash: 4c50c...3c1 Hvor handler du den? Anonymous poster hash: 079cd...2c8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #28 Skrevet 5. februar 2017 Det klør nå overalt i hodet. Også flass. Mer fett enn tørt ja. Anonymous poster hash: 079cd...2c8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #29 Skrevet 5. februar 2017 Zalo. Ta en runde med Zalo, og nullstille. Det høres litt sprøtt ut, men det funker. Anonymous poster hash: ddf59...cf7 Zalo? Å det skal fjern flass fra håret? Kødder du nå? Anonymous poster hash: 61815...447
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #30 Skrevet 5. februar 2017 Mitt beste tips mot dette er faktisk å slutte å vaske håret hver dag, selv hvor fælt det er å gå med fett hår. Jeg sparte ut håret slik at jeg fikk det i hestehale og deretter begynte å vaske håret hver 2-3 dag. Følte meg helt GRUSOM de dagene jeg ikke vasket håret og følte det aldri ble bedre. Nå 2 år senere kan jeg faktisk vaske håret bare 1-2 ganger i uka og aldri hatt få friskt hår. Til og med frisøren min har merka forskjell på håret mitt. Jeg dro ikke engang til frisøren uten å ha vaska håret først, selv om de alltid vasket det der. Anonymous poster hash: d3cc3...8f2
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #31 Skrevet 5. februar 2017 Hvor handler du den? Anonymous poster hash: 079cd...2c8 Sist gang på Europris Anonymous poster hash: 4c50c...3c1
Gjest Skrekkøgla Skrevet 5. februar 2017 #32 Skrevet 5. februar 2017 Ananassaft kan hjelpe! Enzymene i den løser opp flassflakene.
Hjertefru Skrevet 5. februar 2017 #33 Skrevet 5. februar 2017 Milo skal virke bra mot fett hår. Vet ikke hvorda det funker mot flass da. Kilde: Dagbladet Magasinet.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #34 Skrevet 5. februar 2017 Hvor handler du den? Anonymous poster hash: 079cd...2c8 Har sett det på Rema og Europris. Anonymous poster hash: b3946...128
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #35 Skrevet 5. februar 2017 Noen som har erfaringer med den vichy shampooen som fås kjøpt ved apotek 1? Anonymous poster hash: 079cd...2c8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #36 Skrevet 5. februar 2017 Mitt beste tips mot dette er faktisk å slutte å vaske håret hver dag, selv hvor fælt det er å gå med fett hår. Jeg sparte ut håret slik at jeg fikk det i hestehale og deretter begynte å vaske håret hver 2-3 dag. Følte meg helt GRUSOM de dagene jeg ikke vasket håret og følte det aldri ble bedre. Nå 2 år senere kan jeg faktisk vaske håret bare 1-2 ganger i uka og aldri hatt få friskt hår. Til og med frisøren min har merka forskjell på håret mitt. Jeg dro ikke engang til frisøren uten å ha vaska håret først, selv om de alltid vasket det der. Anonymous poster hash: d3cc3...8f2 Denne kan jeg signere på. Jeg var plaget med tørr hodebunn og flass. Klødde også veldig mye. Vasket håret hver dag og håret så fett ut hver morgen. Så bestemte jeg meg for å vasket håret sjeldnere. I starten brukte jeg sjampo annenhver dag og bare vann dagene jeg ikke brukte sjampo. Ikke noe kjekt i starten, men gradvis ble det bedre. Nå vasker jeg håret 1-2 ganger i uken. Kløen og flasset er borte og håret ser ikke fett ut etter én dag. Anonymous poster hash: 922eb...513
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #37 Skrevet 5. februar 2017 Denne kan jeg signere på. Jeg var plaget med tørr hodebunn og flass. Klødde også veldig mye. Vasket håret hver dag og håret så fett ut hver morgen. Så bestemte jeg meg for å vasket håret sjeldnere. I starten brukte jeg sjampo annenhver dag og bare vann dagene jeg ikke brukte sjampo. Ikke noe kjekt i starten, men gradvis ble det bedre. Nå vasker jeg håret 1-2 ganger i uken. Kløen og flasset er borte og håret ser ikke fett ut etter én dag. Anonymous poster hash: 922eb...513 Ja men jeg trener 3 ganger i uka. Må vaske håret annenhver dag da Anonymous poster hash: 079cd...2c8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #38 Skrevet 5. februar 2017 Dere som har tørt hår. Hvordan føles det ut? Har dere sånne krøller på toppen? Anonymous poster hash: 079cd...2c8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #39 Skrevet 5. februar 2017 Ja men jeg trener 3 ganger i uka. Må vaske håret annenhver dag da Anonymous poster hash: 079cd...2c8 Jeg trener 4-5 ganger i uka. Som regel bare skyller jeg håret i vann og dropper sjampo. Anonymous poster hash: 922eb...513
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #40 Skrevet 5. februar 2017 Jeg trener 4-5 ganger i uka. Som regel bare skyller jeg håret i vann og dropper sjampo. Anonymous poster hash: 922eb...513 Ehh, du blir vel ikke kvitt svetten da vel? Anonymous poster hash: 079cd...2c8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2017 #41 Skrevet 6. februar 2017 Jeg trener 4-5 ganger i uka. Som regel bare skyller jeg håret i vann og dropper sjampo. Anonymous poster hash: 922eb...513 Blir du kvitt all svetten sånn? Anonymous poster hash: 079cd...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå