Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 De gikk ut på dato i oktober. Vært i fryseren hele tiden. Kjøpt fra frysedisken. Kan de spises eller gjør jeg lurt i å kjøpe nye? Anonymous poster hash: af39a...ed2
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Det er jo ikke så mye som kan skje med bær da- De blir ikke bedervet, og gjæringsprosessen starter ikke i fryseren Jeg hadde spist de uten problemer. Anonymous poster hash: 6c0c8...cd4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Selvfølgelig kan du spise de Anonymous poster hash: cc8ef...0fe
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Ja, de kan ligge et år i fryseren har jeg hørt Anonymous poster hash: 7480b...86b
Tipp topp Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 De blir jo ikke dårlige i den forstand at de er farlige å spise. Det som kan skje er vel at konsistensen kano i litt forandret og at de mister litt smak. Hadde kanskje ikke servert til fest, men til familien helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå