Gå til innhold

Er så fortvilet ...

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å glemme å betale semesteravgiften 1. Februar... la den inn så fort jeg oppdaget det i går kveld, men er redd det er for sent... Mailen med påminnelse havnet i søppelmail og jeg så den ikke før i går...

Oppi alt annet som surrer i hodet var det helt borte for meg - er bare deltidsstudent på et studie som går annethvert år, så dette er skikkelig drit.. noen som har vært borti det samme? Har selvfølgelig sendt Mail til skolen, men de svarer jo ikke før mandag...

Anonymous poster hash: ca907...c21

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144309839-er-s%C3%A5-fortvilet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort samme fadesen. Oppdaget det ikke før i april, et par uker før jeg skulle ha eksamen. Jeg ble kjempefortvile og livredd for at jeg hadde kastet bort jobbens ressurser for ingenting. Jeg tok kontakt med studieleder og hun hjalp meg heldigvis slik at jeg fikk betalt og gått opp til eksamen.

Så slapp av, det ordner seg nok, men ring studielederen din mandags morgen!

Anonymous poster hash: 2d895...ca2

Kan ikke tenke meg at dette er et problem. Jeg var tidenes mest surrete student og har aldri fått problem pga forsinket betaling eller andre forglemmeser. Ta kontakt så ordner det seg helt sikkert. Det er jo ike mange dagene om å gjøre..

Anonymous poster hash: accc3...846

Annonse

Nå begynte jeg å lure om husket også :/ men hvis man fått studentbevis er det betalt eller ?

Anonymous poster hash: 31368...6eb

Du mister tilgang til fronter hvis du ikke betaler, men det er jo bare å sjekke på studentweb om du har betalt eller ikke..

Anonymous poster hash: b7171...26d

Men jeg skjønner ikke at man kan glemme slikt, man får jo ikke støtten fra lånekassen før man har betalt semesteravgiften. For min del er det såpass mye penger pr mnd at det er helt uaktuelt å glemme å betale. Trenger jo penger..

Men jeg skjønner ikke at man kan glemme slikt, man får jo ikke støtten fra lånekassen før man har betalt semesteravgiften. For min del er det såpass mye penger pr mnd at det er helt uaktuelt å glemme å betale. Trenger jo penger..

Ikke alle har studielån.

Anonymous poster hash: ac099...a2a

Ikke alle har studielån.

Og hi oppgir at hun er deltidsstudent, da jobber hun ved siden av og har helt sikkert familie og full rulle døgnet rundt. Da er det fort å glemme.

Og hi oppgir at hun er deltidsstudent, da jobber hun ved siden av og har helt sikkert familie og full rulle døgnet rundt. Da er det fort å glemme. Anonymous poster hash: ac099...a2a

Stemmer det - jobber 80 % ved siden av, har to små barn så ja det er full rulle Og har ikke studielån nei..

Anonymous poster hash: ca907...c21

Ring studieveileder asap på mandag.

Jeg var fulltidsstudent på et populært studie, og glemte å betale semesteravgift. Alle påminningene og "advarslene" gikk direkte i søppelpost. Jeg holdt på å miste studieplassen min til noen andre, heldigvis ringte en ansatt meg direkte for å avklare problemet 😥

Anonymous poster hash: 1b29a...f48

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...