Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #26 Skrevet 3. februar 2017 Toys r us har kasser med kule skolesekker til et par hundyingser nå på salg. Anonymous poster hash: 54e32...b95 Så bare kjapt på nettet nå å det så ikke ut som det var de beste sekkene dessverre. Er nok kanskje best å holde seg til kjente merker så jeg vet at han får en skikkelig sekk. Anonymous poster hash: 8aa14...f9d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #27 Skrevet 3. februar 2017 Jeg kjøpte sekk til 4.klassingen min på Norli på onsdag, her hadde de 30% på fjorårsmodellene nå. Jeg ville tatt en runde og sjekket bokhandlene, men også væske og koffertbutikkene, kanskje har de fjorårsmodeller på salg flere steder. Anonymous poster hash: ae0c9...859 Jeg var på Norli før i dag å den sekken sønnen min ønsket seg mest var en fjorårets modell,men likevel var dessverre ikke prisen satt ned Anonymous poster hash: 8aa14...f9d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #28 Skrevet 3. februar 2017 Sønnen min skal begynne på skolen til høsten å trenger dermed så klart en skolesekk.Men må det være skolesekker til nesten 700 kr for at den skal være bra nok?Jeg studerer å er alene med sønnen min så det går bare akkurat rundt nå.Er det innafor å kjøpe brukt skolesekk? Anonymous poster hash: 8aa14...f9d Anonymous poster hash: d9e07...7a9 Hvis du ønsker, så kan du få arve vår fra Beckmann som kan brukes fra 1.-3. klasse. Den er nyvasket og jeg kan sende den om du ønsker. Det er den grå sekken nederst til høyre på bildet. Anonymous poster hash: d9e07...7a9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #29 Skrevet 3. februar 2017 Anonymous poster hash: d9e07...7a9 Hvis du ønsker, så kan du få arve vår fra Beckmann som kan brukes fra 1.-3. klasse. Den er nyvasket og jeg kan sende den om du ønsker. Det er den grå sekken nederst til høyre på bildet. Anonymous poster hash: d9e07...7a9 Mente du den med drage på? For da var det en sånn sekk som sønnen min hadde så lyst på Anonymous poster hash: 8aa14...f9d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #30 Skrevet 3. februar 2017 Mente du den med drage på?For da var det en sånn sekk som sønnen min hadde så lyst på Anonymous poster hash: 8aa14...f9d Ja, den med grønn drage. Nede til høyre i bildet Anonymous poster hash: d9e07...7a9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #31 Skrevet 3. februar 2017 Ja, den med grønn drage. Nede til høyre i bildet Anonymous poster hash: d9e07...7a9 Hvis sønnen min kunne arvet den så hadde jeg blitt utrolig takknemlig! Han hadde såå lyst på en skolesekk med drage på så da kommer han til å bli så stolt Anonymous poster hash: 8aa14...f9d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #32 Skrevet 4. februar 2017 Hvis sønnen min kunne arvet den så hadde jeg blitt utrolig takknemlig! :)Han hadde såå lyst på en skolesekk med drage på så da kommer han til å bli så stolt Anonymous poster hash: 8aa14...f9d Det skal han få. Men jeg må vite hvem du er slik at jeg kan sende deg PM og få info om nav og adresse. Jeg kan sende den rett over helga. Anonymous poster hash: d9e07...7a9
sotosmor Skrevet 4. februar 2017 #33 Skrevet 4. februar 2017 Skolesekker bør barna være med å kjøpe, så den vil sitte riktig på ryggen og ikke medføre feilbelastning. Nå er det ikke så mye bøker barna skal bære i 1 klasse da. Men tenk kvalitet når det kommer til sekk.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #34 Skrevet 4. februar 2017 Så bare kjapt på nettet nå å det så ikke ut som det var de beste sekkene dessverre. Er nok kanskje best å holde seg til kjente merker så jeg vet at han får en skikkelig sekk. Anonymous poster hash: 8aa14...f9d Hva? Har flere barn, ulik alder etc. Har hatt Beckmann, Bergans, Bjørn Borg. Det er ingen nødvendighet! Våre vil nå ha litt kule sekker. Trenger ikke være ergo dynamisk, de liker stilig, og kult. De går heller ikke så veldig langt med sekk på. De har skolebuss. De sekkene på Toys r Us er gode! Lego er veldig bra. Ville ikke sett på nettsiden, men gått inn i butikken. Anonymous poster hash: 54e32...b95
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #35 Skrevet 4. februar 2017 Hva? Har flere barn, ulik alder etc. Har hatt Beckmann, Bergans, Bjørn Borg. Det er ingen nødvendighet! Våre vil nå ha litt kule sekker. Trenger ikke være ergo dynamisk, de liker stilig, og kult. De går heller ikke så veldig langt med sekk på. De har skolebuss. De sekkene på Toys r Us er gode! Lego er veldig bra. Ville ikke sett på nettsiden, men gått inn i butikken. Anonymous poster hash: 54e32...b95 Men du vet at selv om dine barn ikke går langt er det mange som gjør det? Og mange barn har stive nakker.. Selvfølgelig betyr det mye at sekken er ok! Anonymous poster hash: 8367b...e4d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #36 Skrevet 4. februar 2017 Beckmann sine er ergonomisk riktig utformet for ryggen og jeg vil virkelig å anbefale Anonymous poster hash: 1866f...c55
Mamma_til_2 Skrevet 4. februar 2017 #37 Skrevet 4. februar 2017 Beckmann og bergans er bra sekker for små skolebarn de har gode skulderstropper og de har reimer som du fester rundt livet for og få belastningen fordelt, de kan og justeres i ryggen. Den skolesekken som ble tilbudt deg er fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #38 Skrevet 4. februar 2017 Ja det var akkurat denne sekken sønnen min ønsket seg også Anonymous poster hash: 8aa14...f9d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #39 Skrevet 4. februar 2017 At mor som har det trangt økonomisk ikke prioriterer ergonomisk riktig sekk er ikke uviktig det heller. Bevares barna lever bra uten beckmann sekk. De kan vokse opp å bli sunne friske velfungerende voksne. Bevares livet er en avveining! 😳 Anonymous poster hash: 54e32...b95
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #40 Skrevet 4. februar 2017 Denne fra Bergans er veldig god: https://www.gsport.no/produkt/164427/bergans-of-norway-2go-24l-ryggsekk#010 Koster 449,- men pleier å komme på tilbud nærmere skolestart. Den har et motiv som ikke blir barnslig iløpet av det første året som mange andre. Den har også innstiling i høyden på ryggen som gjør at du kan tilpasse den perfekt til ditt barn og la den vokse med dem. Her ble den brukt ut fjerde klasse, men kunne holdt ut femte også da den knapt så brukt ut. Er den vi kjøpte til vår eldste, og kommer til å kjøpe nå når mellomste skal begynne på skolen, men vil velte til nærmere skolestart da de ofte kommer på tilbud da Anonymous poster hash: 24093...1ae
aanonym Skrevet 4. februar 2017 #41 Skrevet 4. februar 2017 Første skolesekken har de jo i 3-4år, så er ikke så gal investering. Anonymous poster hash: 5ad1f...e6b Skjønner ikke hvordan du kan si det, fra andre klasse og utover blir det stadig flere bøker å drasse på.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #42 Skrevet 4. februar 2017 At mor som har det trangt økonomisk ikke prioriterer ergonomisk riktig sekk er ikke uviktig det heller. Bevares barna lever bra uten beckmann sekk. De kan vokse opp å bli sunne friske velfungerende voksne. Bevares livet er en avveining! Anonymous poster hash: 54e32...b95 Men nå kunne jeg få en veldig god sekk gratis så da har det løst seg på best mulig måte likevel Anonymous poster hash: 8aa14...f9d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #43 Skrevet 4. februar 2017 Jeg kjøpte nettopp ny "Troll"sekk. Ny pris var ca 750 men jeg betalte rundt 500 pga en rabattkupong (30% på valgfri vare) på bokhandelen da senteret hadde kampanjehelg noen uker tilbake. Følg med på slike ting (kundeklubb-sms osv) Plutselig faller et tilbud ned i fanget på deg:) Ikke allverdens utvalg på sekkene nå, men han fikk velge mellom to:) Anonymous poster hash: 6a825...951
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #44 Skrevet 4. februar 2017 Skjønner ikke hvordan du kan si det, fra andre klasse og utover blir det stadig flere bøker å drasse på. Skjønner ikke hvordan du kan si det...min går i 3. og har særdeles sjeldent mer enn én bok i sekken hver dag. Forskjell fra skole til skole serru! Anonymous poster hash: 59b89...684
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #45 Skrevet 4. februar 2017 Jeg kjøpte nettopp ny "Troll"sekk. Ny pris var ca 750 men jeg betalte rundt 500 pga en rabattkupong (30% på valgfri vare) på bokhandelen da senteret hadde kampanjehelg noen uker tilbake. Følg med på slike ting (kundeklubb-sms osv) Plutselig faller et tilbud ned i fanget på deg:) Ikke allverdens utvalg på sekkene nå, men han fikk velge mellom to:) Anonymous poster hash: 6a825...951 Her hadde de faktisk ganske greit utvalg allerede synes jeg Anonymous poster hash: 8aa14...f9d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #46 Skrevet 4. februar 2017 Det er bra det har blitt mer fokus på ergonomi- hvor mange her hadde en skinnsekk med tynne reimer og metallramme?😂 Og såklart matchende skinnpenal. Jeg gikk 4 km t/r med en slik sekk i mange år. Anonymous poster hash: 0918d...390
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2017 #47 Skrevet 4. februar 2017 Det er bra det har blitt mer fokus på ergonomi- hvor mange her hadde en skinnsekk med tynne reimer og metallramme? Og såklart matchende skinnpenal. Jeg gikk 4 km t/r med en slik sekk i mange år. Anonymous poster hash: 0918d...390 Ja det er jo viktig at han har en skikkelig sekk når han skal bruke den hver dag Anonymous poster hash: 8aa14...f9d
Gjest Skrevet 4. februar 2017 #48 Skrevet 4. februar 2017 Innlegget har blitt moderert grunnet spekulasjon, brukerangrep/debatt ,samt svar til dette. Mod K. Taylor
aanonym Skrevet 5. februar 2017 #49 Skrevet 5. februar 2017 Skjønner ikke hvordan du kan si det...min går i 3. og har særdeles sjeldent mer enn én bok i sekken hver dag. Forskjell fra skole til skole serru! Anonymous poster hash: 59b89...684 I de skolene jeg har erfaring fra, har de i hvertfall en god del lekser og tilhørende bøker. Stadig økende fra år til år. Har de ikke det hos dere, da?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #50 Skrevet 5. februar 2017 Min datter brukte sin første sekk til litt ut i fjerde klasse. Hun ønsket seg en ny til skolestart det året, fordi hun syntes den var barnslig. Jeg var forsåvidt enig med henne, men jeg syns også det er døyt å betale 700 kroner for en ny sekk når den hun hadde både var stor nok til henne og rommet det hun trengte. Så vi ble enig om at hun skulle få ny når den kom på salg, noe den gjorde i sept/oktober en gang. Halv pris! Dette kan man selvsagt ikke gjøre med en førsteklassing, han trenger jo sekk til skolestart, men poenget mitt er at om man har litt is i magen og handler på salg, som det også er nå, så kan man spare mye penger. Anonymous poster hash: 4fb1f...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå