Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Har sett noen klipp fra norske talenter, og noe må ha skjedd med fjeset til Mia Gundersen? Hun har jo gått ned i vekt, men det må være mer? Nesten like påfallende som da Bertine Zetlitz var på Nytt på nytt med botox og nebb. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: dfc25...365
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 link? Anonymous poster hash: ad377...e48
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Jeg er enig, har tenkt det samme. Anonymous poster hash: b2d0a...b5c
Gjest Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Innlegget er moderert grunnet spekulasjon. Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Hva mener dere? Bilde? Anonymous poster hash: 3af24...1f2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Hun pynter kanskje litt på seg. Tøft å gå gjennom et brudd Anonymous poster hash: 0e757...bf2
MMP Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Jeg så det og, men mannen min klarte ikke slutte kommentere det, hele programmet kommenterte han dette her... huff... Tipper det er litt oppstramming, litt fillere og botox + øynebrynene er jo mye tykkere enn hun har hatt før. Men, dama er sprudlende fin! Bare hun er fornøyd, så er jo alt bra.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Hva mener dere? Bilde? Anonymous poster hash: 3af24...1f2 Har ikke noe bilde, kun sett klipp på tv2. Kanskje kommer det i morgen? Anonymous poster hash: dfc25...365
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Jeg så det og, men mannen min klarte ikke slutte kommentere det, hele programmet kommenterte han dette her... huff... Tipper det er litt oppstramming, litt fillere og botox + øynebrynene er jo mye tykkere enn hun har hatt før. Men, dama er sprudlende fin! Bare hun er fornøyd, så er jo alt bra. Har det vært sendt på tv? Har bare sett klipp, jeg. Anonymous poster hash: dfc25...365
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Det er jo ikke vanskelig å se at hun har tatt et ansiktsløft. Man blir ikke sånn av filler og botox. Ble litt vel stramt oppover og bakover spør du meg.. Det kan jo gå seg til å bli bedre etterhvert. Ser ikke ut som at det er så lenge siden det ble gjort. Anonymous poster hash: 30df7...578
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 Det er jo ikke vanskelig å se at hun har tatt et ansiktsløft. Man blir ikke sånn av filler og botox. Ble litt vel stramt oppover og bakover spør du meg.. Det kan jo gå seg til å bli bedre etterhvert. Ser ikke ut som at det er så lenge siden det ble gjort.Anonymous poster hash: 30df7...578 Klarer ikke se sånt, jeg. Ser bare at noe er forandret. Så du Bertine zetlitz på nytt på nytt? Hva hadde skjedd der? Jeg tippet botox og lepper (nebb), men er så dårlig til å bedømme sånt. Hva tenker du - virker som du har peil Anonymous poster hash: dfc25...365
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #12 Skrevet 3. februar 2017 Klarer ikke se sånt, jeg. Ser bare at noe er forandret. Så du Bertine zetlitz på nytt på nytt? Hva hadde skjedd der? Jeg tippet botox og lepper (nebb), men er så dårlig til å bedømme sånt. Hva tenker du - virker som du har peil Anonymous poster hash: dfc25...365 Jeg så dessverre ikke det programmet så det vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 30df7...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå