Gå til innhold

Hva har skjedd med fjeset til Mia Gundersen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett noen klipp fra norske talenter, og noe må ha skjedd med fjeset til Mia Gundersen? Hun har jo gått ned i vekt, men det må være mer? 

Nesten like påfallende som da Bertine Zetlitz var på Nytt på nytt med botox og nebb. 

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: dfc25...365
Skrevet

link?

Anonymous poster hash: ad377...e48
Skrevet

Jeg er enig, har tenkt det samme.

Anonymous poster hash: b2d0a...b5c

Skrevet

Innlegget er moderert grunnet spekulasjon.

Mod K. Taylor

Skrevet

Hva mener dere? Bilde?

Anonymous poster hash: 3af24...1f2
Skrevet

Hun pynter kanskje litt på seg. Tøft å gå gjennom et brudd

Anonymous poster hash: 0e757...bf2

Skrevet

Jeg så det og, men mannen min klarte ikke slutte kommentere det, hele programmet kommenterte han dette her... huff... Tipper det er litt oppstramming, litt fillere og botox :) + øynebrynene er jo mye tykkere enn hun har hatt før. 

Men, dama er sprudlende fin! Bare hun er fornøyd, så er jo alt bra. 

Skrevet

Hva mener dere? Bilde?

Anonymous poster hash: 3af24...1f2

Har ikke noe bilde, kun sett klipp på tv2. Kanskje kommer det i morgen?

Skrevet

Jeg så det og, men mannen min klarte ikke slutte kommentere det, hele programmet kommenterte han dette her... huff... Tipper det er litt oppstramming, litt fillere og botox :) + øynebrynene er jo mye tykkere enn hun har hatt før. 

Men, dama er sprudlende fin! Bare hun er fornøyd, så er jo alt bra. 

Har det vært sendt på tv? Har bare sett klipp, jeg. 

Skrevet

Det er jo ikke vanskelig å se at hun har tatt et ansiktsløft. Man blir ikke sånn av filler og botox. Ble litt vel stramt oppover og bakover spør du meg.. Det kan jo gå seg til å bli bedre etterhvert. Ser ikke ut som at det er så lenge siden det ble gjort.

Anonymous poster hash: 30df7...578

Skrevet

Det er jo ikke vanskelig å se at hun har tatt et ansiktsløft. Man blir ikke sånn av filler og botox. Ble litt vel stramt oppover og bakover spør du meg.. Det kan jo gå seg til å bli bedre etterhvert. Ser ikke ut som at det er så lenge siden det ble gjort.Anonymous poster hash: 30df7...578

Klarer ikke se sånt, jeg. Ser bare at noe er forandret. Så du Bertine zetlitz på nytt på nytt? Hva hadde skjedd der? Jeg tippet botox og lepper (nebb), men er så dårlig til å bedømme sånt. Hva tenker du - virker som du har peil

Skrevet

Klarer ikke se sånt, jeg. Ser bare at noe er forandret. Så du Bertine zetlitz på nytt på nytt? Hva hadde skjedd der? Jeg tippet botox og lepper (nebb), men er så dårlig til å bedømme sånt. Hva tenker du - virker som du har peil

Jeg så dessverre ikke det programmet så det vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 30df7...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...