Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Hvor lang tid gikk det før du var smertefri og gikk vanlig? Anonymous poster hash: 72750...4db
Miss Honey Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Ja for nøyaktig 4 måneder siden. Røk leddbåndet i ankelen. Fremdeles vondt for hvert skritt jeg tar:( fikk beskjed om at jeg kunne nok ikke løpe (trene) igjen før etter 6 måneder. Hadde aldri trodd det faktisk skulle ta så lang tid
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Jeg skled ute for 11 dager siden. Røket både leddbånd og korsbånd. Ved kneet og bak. Vondt hele tiden. Bruker sterke smertestillende. Kan bare ligge. Jeg har bare vært på legevakt. Lurer på å be om å bli henvist videre. Anonymous poster hash: 72750...4db
Miss Honey Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Ville gjort det ja. Var også bare på legevakt først. Seks uker senere gikk jeg til lege siden det aldri ble bedre. Han henviste videre. Forbered deg på at du må være tålmodig uansett. Dette kommer til å ta laaaaang tid 😒😒😒
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Ville gjort det ja. Var også bare på legevakt først. Seks uker senere gikk jeg til lege siden det aldri ble bedre. Han henviste videre. Forbered deg på at du må være tålmodig uansett. Dette kommer til å ta laaaaang tid 😒😒😒 Hvor ble du henvist? Anonymous poster hash: 72750...4db
Snøfnugget Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Samboeren har røket leddbånd i kneet. Det har vel gått 8 uker nå. Kan nå belaste det litt, men vondt å bevege kneet uten skinne på. Går hos fysio og har fått treningsøvelser.
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Røk leddbånd i ankelen for 3 år siden.. fortsatt vondt når jeg løper og tråkker på terskler etc. Lege jeg gikk til sa at da han gjorde det hadde også han vondt over ett år😩 Men, etter en tre mnd tid var det sånn at jeg gikk fhv normalt igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Hvorfor kommer dere dere ikke inn i operasjonskø og får gjort noe med det? Anonymous poster hash: fbbf2...0b8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Hvorfor kommer dere dere ikke inn i operasjonskø og får gjort noe med det? Anonymous poster hash: fbbf2...0b8 Det kan vel ikke gjøres noe med? Anonymous poster hash: 72750...4db
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Samboeren har røket leddbånd i kneet. Det har vel gått 8 uker nå. Kan nå belaste det litt, men vondt å bevege kneet uten skinne på. Går hos fysio og har fått treningsøvelser. Jeg fikk en slags skinne. Men, den bare sklir ned. Jeg er på min 11 dag nå, og er sengeliggende. Store smerter hele tiden. Anonymous poster hash: 72750...4db
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 Hvorfor kommer dere dere ikke inn i operasjonskø og får gjort noe med det? Anonymous poster hash: fbbf2...0b8 Jeg ville også fått en vurdering for operasjon om det var jeg som røk korsbåndet. Studier har vist at de som opereres har mindre slitasje 10 år senere enn de som ikke opereres om de er aktive med idrett/trening. Men samtidig, enhver operasjon er en risiko, og det er ikke alle som er så aktive at de egentlig trenger operasjonen. Disse trenger likevel livsvarig stabilitetstrening for å unngå senproblemer. Men jeg ville krevd å få en vurdering for operasjon om det var meg. Jeg lever med et overstrekt fremre korsbånd som de ikke vil operere (så slarkete at alle som undersøker meg er overbevist om at det er røket), og det krever at jeg må trene riktig for å opprettholde stabiliteten. Må i tillegg ta en del hensyn mtp. hva jeg gjør av mer krevende aktiviteter. Skal jeg stå slalom må jeg f.eks. tape kneet etter alle kunstens regler. Gjør jeg ikke det så vil en time med slalom føre til ukesvis med problemer med å gå trapper o.l. Så til Hi, få en vurdering for operasjon. Anonymous poster hash: 15391...865
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #12 Skrevet 3. februar 2017 Det kan vel ikke gjøres noe med? Anonymous poster hash: 72750...4db Selvfølgelig kan det det! Det kan enten fiskes opp og syes om det er rett etter at det har skjedd, eller det kan rekonstrueres. Anonymous poster hash: fbbf2...0b8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #13 Skrevet 3. februar 2017 Jeg har også røket leddbånd i ankelen. Det gjorde kjempevondt. Husker ikke hvor mange uker jeg gikk med krykker. Det er 10-12 år siden nå, men jeg har ikke hatt vondt i foten etter den var ferdig "reparert" slik som mange andre her sier de har. Anonymous poster hash: d8165...123
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2017 #14 Skrevet 3. februar 2017 Selvfølgelig kan det det! Det kan enten fiskes opp og syes om det er rett etter at det har skjedd, eller det kan rekonstrueres. Anonymous poster hash: fbbf2...0b8 Er det en stor operasjon? Anonymous poster hash: 72750...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå