Gå til innhold

Svart humor krever intelligens - Din drøyeste vits

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva het fotballaget til jødene under krigen?

Gasskameratene.

Unnskyld til de som er jøder,får like vondt i sjela hver gang jeg ler så jeg griner av denne!

Anonymous poster hash: 1286f...039

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, jeg ler meg ihjel Anonymous poster hash: 64e65...ea5

Fysj så ekkel du er!

Anonymous poster hash: 42928...8b9

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til forumets regler. Evt kommentarer på slettede innlegg er også slettet.

Ann Christin, admin

Å se hvilke vitsersom står igjen etter rydding er jo en flott øyeåpner.

Så vitser om å skyte nopliser og som kaller funksjonshemmede for grønnsaker er godkjent.

For ikke en vits som sterkt aluderer til barnedrap?

Anonymous poster hash: 95725...1f9

Skrevet

Det var 3 jegere som reiste til Afrika for å jakte. To av de tre var ikke veldig erfarne jegere, så de valgte å gå sammen, mens den tredje jaktet alene.

Etter den første jaktdagen møttes de ved leiren for å skryte av det de hadde klart å skyte:

Nr 1: Jeg skøt to løver, en gepard og 4 zebraer i dag!

Nr 2: Jeg skøt 1 løver,4 gaseller og 1 elefant i dag!!

Nr 3: Jeg skøt 47 noplisser i dag!!

Nr 1 og 2 skjønte ikke hva noplisser var, men de ville ikke virke dumme så de jattet med tredjemann.

Dagen etter møttes de på nytt for å skryte av hva de hadde skutt:

Nr 1: Jeg skøt 5 løver, 2 elefanter og 3 gaseller i dag!

Nr 2: Jeg skøt 3 løver, 1 tiger og 6 zebraer i dag!!

Nr 3: Jeg skøt 139 noplisser i dag!

Fortsatt visste ikke de to jegerne hva noplisser var, men ville ikke spørre i dag heller..

Det samme gjentok seg dagen etter, men nå måtte de to vite hva disse noplissene var..

"Jo dere skjønner.. Jeg var ute å gikk da vet dere, så kommer jeg over en haug med dyr som løper rundt å skriker "No Please!""

Anonymous poster hash: 9417c...fdf

den var rett og slett STYGG

Skrevet

Det var to nekrofile, homofile munker som gikk fra et kloster til et annet kloster. Ut på kvelden kommer de forbi en benk der det sitter en mann og sover. De setter seg i den andre enden og slapper av. Ut på kvelden synes de det blir litt sent og de tenker det er best å vekke og si i fra til mannen, så han kommer seg hjem og ikke blir frysende på benken. Da viser det seg at mannen er død. Hvor på de to nekrofile, homofile munkene ser sitt øyeblikk. De tar sjansen og lar det stå til med hver sin tur. Så kommer de på at de kan jo ikke la mannen være slik, da vil det bli oppdaget og de vil bli sendt i fengsel. Heldigvis, oppdager den ene munken, så har den ene et sugerør i sin lomme. Vel, de blir enige om at de skal gjøre det de må, suge det ut og spytte det på bakken så det ikke er noen spor igjen etter dem. Den ene begynner, men blir etter hvert sliten i munnen av å suge og spytte. Så han gir sugerøret til den andre, og ber han ta over. "Æsj! Er du ekkel eller?!", spør den andre, "tror du jeg vil suge av samme sugerør som deg?!".

Anonymous poster hash: f5a90...dc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...