Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 På forhånd, beklager for detaljer Jeg er så usikker på om jeg har festeblødning eller om mensensyklusen min putselig er helt på bærtur! Jeg begynte plutselig å blø en del i går mårrest, først kom det bare brunt "gørr" men etterhvert ble det mer friskt blod som ved mens og samme mengde som ved mens. Er på dag 2 nå og blør fortsatt like mye. Jeg har i forkant av denne blødningen hatt 2 dager med vonde murringer, lik de jeg har før mensen slår inn. Det som gjør meg usikker er at blødningen kom 9-10 dager før mensen egentlig skal komme, noe som er veldig rart siden jeg har en veldig nøyaktig 31-32 dager syklus. Denne måneden kom eggløsningssmerter (murring, stikking på den ene siden av livmor) 15 dager fra første dag i sist mensen. I etterkant hadde jeg 2 dager med lettere murringer før det gikk over. Og nå 8 dager etter eggløsningssmertene blør jeg. Når jeg googler virker det som at festeblødning vanligvis kommer i denne perioden jeg er i nå. MEN, er det virkelig så mye blod som kan regnes som festeblødning?? Jeg har ikke tatt en graviditetstest enda, men skal gjøre det innen de nærmeste dagene Jeg lurer bare på om noen av dere har erfaring med dette... Kan man virkelig blø mye friskt blod som ved mensen og likevel være gravid? Eller kan man spontanabortere allerede nå hvis det er tilfelle? Noe er allefall på jære når "mensen" kom såpass tidlig. På forhånd takk for alle svar! Hilsen frøken nervøs Anonymous poster hash: 203a9...408 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144309505-hvor-mye-er-normal-festebl%C3%B8dning-jeg-bl%C3%B8r-mye/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
C'est la vie Skrevet 2. februar 2017 #2 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg hadde friskt blod, men ikke den mengden og bare på papiret en gang. Det var ca 7-8 dager etter el. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144309505-hvor-mye-er-normal-festebl%C3%B8dning-jeg-bl%C3%B8r-mye/#findComment-148304022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå