Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Skriver dere "invitasjon til min konfirmasjon..... hilsen Per, eller invitasjon til Pers konfirmasjon.... hilsen mor og far? Hilsen aldri hatt konfirmasjon... Anonymous poster hash: d6fbe...b1f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Konfirmanten. Har også sett innbydelse hvor det var konfirmant m/foreldre. Anonymous poster hash: f68f4...793
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Takk for svar! Føler vel også at det blir mest naturlig. Konfirmanten skal jo liksom inn i de voksnes rekker... He-he! Som om! HI Anonymous poster hash: d6fbe...b1f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Den som arrangerer og betaler står som avsender. Anonymous poster hash: 8592a...2a9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Jeg fikk en innbydelse forrige uke, der sto det. Lise og Morten vil gjerne invitere ............ til Mats sin konfirmasjon. Altså inviterte foreldrene til Mats, nederst sto navnene til alle tre som avsender. Anonymous poster hash: d8111...630
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Om du googler kommer det masse forskjellige forslag, tydeligvis ingen fasit på dette... Så et forslag som var omtrent slik Kjære bestemor og bestefar Lise skal konfirmeres i Dal kirke bla bla bla Håper dere har anledning til å komme og feire med oss Vennlig hilsen Lise, Per og Hanne (konfirmanten og foreldrene) Anonymous poster hash: d8111...630
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Om du googler kommer det masse forskjellige forslag, tydeligvis ingen fasit på dette... Så et forslag som var omtrent slik Kjære bestemor og bestefar Lise skal konfirmeres i Dal kirke bla bla bla Håper dere har anledning til å komme og feire med oss Vennlig hilsen Lise, Per og Hanne (konfirmanten og foreldrene) Anonymous poster hash: d8111...630 Denne likte jeg! Takk. HI Anonymous poster hash: d6fbe...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå