Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Er det så fantastisk som TV sier? Jeg har inntrykk av at det er veldig Coop obs, bare større? Anonymous poster hash: 99b89...9c8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Det er som en forvokst Coop Obs. Ikke spesielt bra, nei, men morro. Anonymous poster hash: a2754...e38
Hjertefru Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Det er ikke fantastisk i det hele tatt. Som en stor Coop obs ja. Klærne er ikke noe særlig fine etter min smak, men kvaliteten er stort sett grei, hvertfall hva gjelder barnetøy. Mye jalla, men også merkevarer fex lego. Barna syntes nok det var stas, de ble starstruck da de traff han Ola-Conny..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Du kan vel sammenligne det med et stort Coop obs ja.. veldig stort. Fantastisk vil jeg ikke si det er, men vi sparte en del der selv om man trekker fra drivstoff og overnatting. Men det forutsetter jo at man trenger en del og at de har de tingene man trenger. Men jeg vil ikke anbefale å la små barn gå "løs" der. Masse hensynsløse gamle kjerringer som skal først frem koste hva det koste vil, av en eller annen grunn, og driter i om de kjører ned både voksne og barn i prosessen. Mye kø for å komme frem, spesielt til spisestedene rundt lunsjtider. Vi hadde 4-åringen trygt plassert i handlevogna hele tiden, og neste gang drar vi uten ham så det blir mindre stress. Men litt gøy var det jo også. Det er sikkert en del mindre folk hvis man drar sånn ca på denne tiden, siden det er lavsesong. Vi dro i høstferien i fjor, trodde det skulle være lenge nok før jul til at det ikke var så ille, men der bomma vi litt. Anonymous poster hash: ac5f3...889
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Mest moro var det vel bare å være der. De har en del billige forbruks ting. Ellers er det jo en alt mulig butikk. Vi var der i sommerferien og der var ikke spesielt mange der da. Ingen kø som man ser på tv. Anonymous poster hash: fb0a7...439
Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Har ikke vært der, men har ikke inntrykk av at det er en stor Coop Obs. Mer en stor Europris. Coop Obs har mange kvalitetsvarer.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Nei, så mye tid til "egenpleie" orker jeg ikke gitt! Anonymous poster hash: c0dd9...f2a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 Har ikke vært der, men har ikke inntrykk av at det er en stor Coop Obs. Mer en stor Europris. Coop Obs har mange kvalitetsvarer. Det har Ullared også, men merkevarene er ofte ikke noe særlig billigere enn andre steder. Anonymous poster hash: ac5f3...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå