Jordskokk Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Da blir det pp 10 her, eller er det 9? Har mistet tellingen. NĂ„ skal vi ta litt grep her, mannen skal ta sĂŠdprĂžve. IKM er ca 2. mars. FĂžrste barn. Â Hvem er med denne runden?
Ayka Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Kaster meg med... IKM sÞndag(uke8)/mandag (uke9),sÄnn ca. Syklusen har tullet litt de siste mÄnedene, sÄ fÄr bare vente Ä se hvor lenge den varer denne gangen. Pp3
Flutili Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Tenker jeg havner her inne, begynte Ä spotte i dag. Ikm 1 mars FÞrst 8 pp sÄ SA , dette er 3 pp etter SA'en.
Lise91 Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Tanta kom i gÄr. SÄ da blir det ny pp pÄ meg. Blir 3 pp. Ikm 4. Mars
SLURPà Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Da kom heksa i dag.  PP har jeg ikkje kontroll pÄ kanskje 30 pp  Ikm 5 mars.
SLURPà Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Da skal jeg ta blodprÞve pÄ dag 2 og sjÄ om eggreservene er begynt og bli tomt. Krysser og hÄper at det blir gode resultater.
C'est la vie Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Da skal jeg ta blodprĂžve pĂ„ dag 2 og sjĂ„ om eggreservene er begynt og bli tomt. Krysser og hĂ„per at det blir gode resultater. Lykke til husk vanlige prĂžver ogsĂ„ da, Ăstradiol, fsh, Amh osv
SLURPĂ Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Lykke til husk vanlige prĂžver ogsĂ„ da, Ăstradiol, fsh, Amh osv  Dei var med pĂ„ lista pluss meir.  Den AMH mĂ„tte ein bestille. Og at pĂ„ hadde legen glemt alt og lage blodprĂžve liste. Fikk ordna det  Den AMH vart sikker ikkje godkjent. Er det noko tidsfrist pĂ„ den ?
C'est la vie Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Dei var med pĂ„ lista pluss meir.  Den AMH mĂ„tte ein bestille. Og at pĂ„ hadde legen glemt alt og lage blodprĂžve liste. Fikk ordna det  Den AMH vart sikker ikkje godkjent. Er det noko tidsfrist pĂ„ den ? Ikke noe tidsfrist pĂ„ den. Men AMH skrives bare pĂ„ diverse feltet pĂ„ rekvisisjonen. Amh er jo eggreserven da đ SĂ„ en fordel Ă„ ta med đ Det er vanlig serum glass sĂ„ skriver man AMH i div feltet.
SLURPà Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 Ikke noe tidsfrist pÄ den. Men AMH skrives bare pÄ diverse feltet pÄ rekvisisjonen. Amh er jo eggreserven da SÄ en fordel Ä ta med Det er vanlig serum glass sÄ skriver man AMH i div feltet.  HÄper det, Vil ha svar pÄ det for det var jo det som var hensikta med heile prÞven  Tastene som jeg tok onsdag er jo bevis pÄ at jeg har hatt egglÞsning. Flotte verdier.
SLURPĂ Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 No er jeg ferdig med heksa. Lange dager til el en gitt.  HĂ„per det blir noe denne pp en da, som detta pĂ„ ossÂ
C'est la vie Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 HÄper det, Vil ha svar pÄ det for det var jo det som var hensikta med heile prÞven  Tastene som jeg tok onsdag er jo bevis pÄ at jeg har hatt egglÞsning. Flotte verdier.  Da ville jeg prÞvd med progesteron tilskudd. Har flere venninnger som har hatt nytte av det
SLURPà Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 Da ville jeg prÞvd med progesteron tilskudd. Har flere venninnger som har hatt nytte av det  Kor fÄr jeg tak i det ?
Flutili Skrevet 8. februar 2017 #17 Skrevet 8. februar 2017 Kunne ikke dy meg sÄ tok en graviditetstest i dag tidlig ... som ble svak positiv...  Hadde ikke noe positiv test og fikk deretter tanta, riktignok kanskje noe svakere enn normalt. Men og litt vanskelig Ä se mengde pga tampongbruk.  NÄ skal jeg bare samle urin i noen timer og prÞve en digital test for Ä se om dette stemmer.  Jubler ikke fÞr evt den digitale blir positiv.  Har ikke hatt blÞdninger i de andre svangerskapene , utenom en gang, da hadde jeg en blÞdning veldig tidlig, mistet da en tvilling. Men denne blÞdningen var stÞrre.
Jordskokk Skrevet 8. februar 2017 Forfatter #18 Skrevet 8. februar 2017 Kunne ikke dy meg sÄ tok en graviditetstest i dag tidlig ... som ble svak positiv...  Hadde ikke noe positiv test og fikk deretter tanta, riktignok kanskje noe svakere enn normalt. Men og litt vanskelig Ä se mengde pga tampongbruk.  NÄ skal jeg bare samle urin i noen timer og prÞve en digital test for Ä se om dette stemmer.  Jubler ikke fÞr evt den digitale blir positiv.  Har ikke hatt blÞdninger i de andre svangerskapene , utenom en gang, da hadde jeg en blÞdning veldig tidlig, mistet da en tvilling. Men denne blÞdningen var stÞrre. Spennende dette... hadde jo vÊrt fantastisk Ä starte IKM-runden med graviditet hos en av oss. Du fÄr oppdatere nÄr du vet mer!
Flutili Skrevet 8. februar 2017 #19 Skrevet 8. februar 2017 Tok en digital nĂ„, som skal vise + og -. FĂžrst viste den - Men nĂ„ 10 min etterpĂ„ sĂ„ blinker den mellom + og đ. Noe feil med testen da kanskje? Demonterte den og sĂ„ pĂ„ testpinnen, der var det to streker. Den ene svak . Men fult tydelig.
SLURPĂ Skrevet 8. februar 2017 #20 Skrevet 8. februar 2017 Tok en digital nĂ„, som skal vise + og -. FĂžrst viste den - Men nĂ„ 10 min etterpĂ„ sĂ„ blinker den mellom + og đ. Noe feil med testen da kanskje? Demonterte den og sĂ„ pĂ„ testpinnen, der var det to streker. Den ene svak . Men fult tydelig. Ta ein ny i morgon. Da skal den bli +.  Krysser for deg.
Flutili Skrevet 8. februar 2017 #21 Skrevet 8. februar 2017 Skal uansett til legen i morgen, sĂ„ vurderer Ă„ bare ta med en urinprĂžve dit, da fĂ„r jeg vel svar ganske kjapt. Kommer nok til Ă„ teste hjemme og đ
SLURPà Skrevet 9. februar 2017 #22 Skrevet 9. februar 2017 Skal uansett til legen i morgen, sÄ vurderer Ä bare ta med en urinprÞve dit, da fÄr jeg vel svar ganske kjapt. Kommer nok til Ä teste hjemme og  Kossen gjekk det ?
SLURPĂ Skrevet 9. februar 2017 #23 Skrevet 9. februar 2017 Da har jeg bestilt bidronninggele og wild yam. Â Er det andre som har prĂžvd det ? Var det til hjelp ?
Flutili Skrevet 10. februar 2017 #24 Skrevet 10. februar 2017 Kossen gjekk det ?Det ble forandring i planene da sÞnnen min plutselig mÄtte pÄ sykehus, sÄ ble ikke noe av legetimen. Men har tatt en digital til. De digitale blir negative og strimmeltestene blir svak positive. SÄ jeg venter noen dager og ser om testene blir sterkere.
Flutili Skrevet 10. februar 2017 #25 Skrevet 10. februar 2017 Tok el test igjen nÄ i kveld, som ble positiv. Har en g-test igjen. PrÞver meg pÄ den i morgen tidlig. Klarer jo ikke dy meg. SÄ fÄr jeg heller kjÞpe meg en digital som sier gravid og ikke gravid i morgen. Veldig lyst pÄ et ordentlig svar snart .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ