Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Jeg får fra tid til annen for meg at jeg skal prøve å få litt mer feminine hender ved å bruke neglelakk. Dessverre fungerer det dårlig. All lakk jeg har prøvd bruker flere timer på å herde nok til at det ikke blir hakk i lakken dersom man bruker hendene til noe, og uansett hvor lenge jeg lar det tørke så begynner lakken å flasse i kantene på dag 1 eller 2. Har prøvd diverse overlakker og tørketriks, men det funker dårlig. Jeg har aldri vært i en neglesalong, og har overhodet ikke lyst på falske negler. Men nå fant jeg nylig ut (jadda, jeg ligger litt på etterskudd i skjønnhetsverdenen!) at det tydeligvis går an å få lagt lakk i salong som herdes med lys (?), slik at lakken holder seg i et par uker. Stemmer det? Hva heter det? Hva pleier det å koste? Hvor lenge holder lakken seg pen? Anonymous poster hash: 68051...62b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Shellac tenker du nok på, den holder i to-tre uker, flasser ikke og får ikke riper. Pris varierer veldig, så det må du nesten sjekke selv. Anonymous poster hash: fc6cc...294
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Det er flere forskjellige. Shellac, gel-lack.. koster vel rundt 600. Svindyrt med andre ord. Anonymous poster hash: 9b69d...2d1
Førstemann Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Jeg betaler 499. Den jeg har nå har holdt i 4 uker uten riper eller hakk, men det er klart, da får man jo en real ettervekst som ikke er så pen. Du får heller ikke fjernet lakken selv, jeg betaler 100 for å få den av igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Jeg kjøpte en startpakke med shellack for noen år siden, depend. Kostet 500 kr. Ikke dra i salong når du kan gjøre det samme hjemme mange ganger for 500 kr. Holder seg opptil ca 2 uker. Kommer an på aktivitet og type jobb selvfølgelig. Anonymous poster hash: 83384...bf5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Jeg kjøpte en startpakke med shellack for noen år siden, depend. Kostet 500 kr. Ikke dra i salong når du kan gjøre det samme hjemme mange ganger for 500 kr. Holder seg opptil ca 2 uker. Kommer an på aktivitet og type jobb selvfølgelig. Anonymous poster hash: 83384...bf5 Det visste jeg ikke at går an. Hvor kjøper man sånt? HI Anonymous poster hash: fe9af...589
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 Det visste jeg ikke at går an. Hvor kjøper man sånt? HI Anonymous poster hash: fe9af...589 Jeg kjøpte min på Cubus. Men tror ikke de har lenger. Men det selges på depend sone hjemmesider også. Vita har også en type tror jeg. Anonymous poster hash: 83384...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå