Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Før hadde jeg forumet på en app på mobilen, men den er slettet og jeg vet ikke hvor jeg finner den igjen. Noen som skjønner min grusomme måte å forklare på? Anonymous poster hash: 98fd3...f57
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Det skjedde meg på iPhone Viste seg st jeg hadde vært hen i den "in private" knappen lår en velger side, så det hikk ikke an å lagre det. Forsøk det! Anonymous poster hash: a8ac8...eec
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Har samme problem. Hvordan fikse dette? Forsto ikke hva du med siste innlegg mente?
prekæs Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Mulig det høres dumt ut men likevel. Logget meg ut av wifien og logget seg da ut hver gang jeg var ute av siden. Noen dager senere kom jeg på at wifi var logget ut, slo da på og etter det var jeg pålogget hele tiden igjen, uavhengig av om den ble brukt eller ikke. Merkelig
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Skjønte ikke første svaret. Noen som kan hjelpe? Så irriterende Anonymous poster hash: 98fd3...f57
Anyne Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Har du iphone? Hvis du er inne på den svarte utgaven av safari (den som er privat) ikke den som lagrer logg osv så logges du ut hver gang.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Har du iphone? Hvis du er inne på den svarte utgaven av safari (den som er privat) ikke den som lagrer logg osv så logges du ut hver gang. Okei takk. Hvordan finner jeg noen annen utgave da? Er svart og er på iphone Anonymous poster hash: 98fd3...f57
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Når du klikker på de to firkantene nede i venstre hjørnet for å åpne nytt vindu.... Da får du alle vinduene dine og på den nederste linjen står det Private + Done Der klikker du på "private" for å velge/avvelge privat visning Anonymous poster hash: a8ac8...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå