Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 På en dag der tredjeperson ligger på operasjonsbordet klarer hun OGSÅ å få ting til å handle om henne. Kryptisk tekst på IG som kan sees ut som noe fælt har hendt. Men så er det bare "typisk min flaks". Hun er virkelig så drøy!!! Sykelig oppmerksomhetsbehov, at det GÅR ann??? Ser hun ikke hvordan dette tar seg ut for andre?? Anonymous poster hash: feb69...1d9
Mumua Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Kryptisk tekst? At hun må haste avgårde? Jeg er ingen paprika-fan, men man må legge godvilja til for å tolke den teksten som dramatisk. Jeg kan godt kose meg med sladder og skitslenging jeg altså, men dette her er å skyte småspurv med hagle.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Skjønner hva du mener... Helt utrolig at det er mulig...! Alle vil jo tolke det som at det har skjedd noe alvorlig med det stakkars barnet som ligger på operasjonsbordet. Det er selvfølgelig skrevet med fullt overlegg. Sikkert bare glemt å hente en pakke på posten eller noe...! Anonymous poster hash: 81c98...e47
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Skjønner hva du mener... Helt utrolig at det er mulig...! Alle vil jo tolke det som at det har skjedd noe alvorlig med det stakkars barnet som ligger på operasjonsbordet. Det er selvfølgelig skrevet med fullt overlegg. Sikkert bare glemt å hente en pakke på posten eller noe...! Anonymous poster hash: 81c98...e47 Nemlig. Kvalmt!!! Får dessuten så vondt av de andre barna hennes. Er jo den minste for alle penga. Norges mest eksponerte baby. Synes den mellomste ser så sårt og forknytt ut på dagens instabilde. Blir bare trist av å se på det. Anonymous poster hash: feb69...1d9
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Nemlig. Kvalmt!!! Får dessuten så vondt av de andre barna hennes. Er jo den minste for alle penga. Norges mest eksponerte baby. Synes den mellomste ser så sårt og forknytt ut på dagens instabilde. Blir bare trist av å se på det. Anonymous poster hash: feb69...1d9 På generelt grunnlag er det sårt for alle barn som ikke blir hørt. Som ytrer en mening om at de ikke vil at en ny mann flytter inn. Også skjer akkurat det. Anonymous poster hash: 81c98...e47
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Kan jeg spørre om noe? jeg har aldri fulgt VP, heller ikke vært inne på bloggen hennes. Men jeg har lovet lest ett og annet om henne her inne. Men hvis hun er så drøy som dere skal ha det til, hvorfor lese hva det er hun skriver da? Hvorfor klikke seg inn på bloggen? Er det ikke bedre å la være?? Kom til å tenke på nå, mens jeg skriver, at det er masse baluba rundt mammaen til Michelle også. Hvorfor føle noen man ikke liker, for så å slenge dritt? " vi" er da ikke 14 år lenger, er "vi"? Anonymous poster hash: 30f58...4b7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 Skjønner ikke? Snakker dere om Villa Paprika? Var nettopp inne på bloggen hennes nå, og det dreier seg kun om kjøkken, soverom og oppussing. Og et og annet bilde av datteren Lila. Finns det flere Villa Paprika? Anonymous poster hash: 50342...2b3
Sint naken biltyv Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 Er ikke nye mannen pappa til Lila?
Mumua Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 Er ikke nye mannen pappa til Lila? isåfall har han supersæd. Han kom inn i bildet da Lila var 3 dager gammel eller noe sånt. Det er så sært det opplegget der, jeg blir helt dårlig.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 Vet dere at dette er tilfellet da? Jeg syns det har gått altor fort i svingene i paprikaheimen, er ikke det, og paprikaen burde hatt vett nok og tatt hensyn til barna sine og datet sin nye flamme en stund før han flyttet inn og ble "pappa" for minstemann etter min mening - men har de eldste ikke øsket at han flyttet inn? I så fall er det jo desto verre. Anonymous poster hash: a5080...449 Det står i dette innlegget: http://villapaprika.blogg.no/1466929607_alenemor_men_med_smvo.html Gikk vel to måneder så var en fremmed mann flyttet inn. Står skrevet i bloggen at han ble boende etter andre møte... Anonymous poster hash: 81c98...e47
Sint naken biltyv Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 (endret) Det står i dette innlegget: http://villapaprika.blogg.no/1466929607_alenemor_men_med_smvo.html Gikk vel to måneder så var en fremmed mann flyttet inn. Står skrevet i bloggen at han ble boende etter andre møte... Anonymous poster hash: 81c98...e47 Stakkars unger😫 Men eksen til vp er blitt sammen med eksen til gubben til vp eller? Endret 30. januar 2017 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #12 Skrevet 30. januar 2017 Det står i dette innlegget: http://villapaprika.blogg.no/1466929607_alenemor_men_med_smvo.html Gikk vel to måneder så var en fremmed mann flyttet inn. Står skrevet i bloggen at han ble boende etter andre møte... Anonymous poster hash: 81c98...e47 Gudhjelpemeg for ett språk. Det grøsser i hele meg🙀🙀 Anonymous poster hash: 5b3fd...3be
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #13 Skrevet 30. januar 2017 Stakkars unger😫 Men eksen til vp er blitt sammen med eksen til gubben til vp http://villapaprika.blogg.no/1466929607_alenemor_men_med_smvo.html? Riktig, bare i motsatt rekkefølge. Hun ble sammen ekstypen til sin eks sin nye dame. Anonymous poster hash: 81c98...e47
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #14 Skrevet 30. januar 2017 Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan vp kan være så populær som blogger når hun skriver så dårlig som hun gjør. Norsklæreren i meg har lyst til å sette røde streker overalt! Anonymous poster hash: 50342...2b3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #15 Skrevet 30. januar 2017 Nemlig. Kvalmt!!! Får dessuten så vondt av de andre barna hennes. Er jo den minste for alle penga. Norges mest eksponerte baby. Synes den mellomste ser så sårt og forknytt ut på dagens instabilde. Blir bare trist av å se på det. Anonymous poster hash: feb69...1d9 Så...Det er galt at hun eksponerer barna sine, men det er også galt at hun IKKE gjør det? Altså, ikke først og fremst galt at hun eksponerer babyen sin så veldig, men dårlig gjort mot de eldre at hun eksponerer den mer enn dem? Anonymous poster hash: 51448...2bd
februarprins2013 Skrevet 30. januar 2017 #16 Skrevet 30. januar 2017 eneste som er lavmål her, er deg hi
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #17 Skrevet 30. januar 2017 På en dag der tredjeperson ligger på operasjonsbordet klarer hun OGSÅ å få ting til å handle om henne. Kryptisk tekst på IG som kan sees ut som noe fælt har hendt. Men så er det bare "typisk min flaks". Hun er virkelig så drøy!!! Sykelig oppmerksomhetsbehov, at det GÅR ann??? Ser hun ikke hvordan dette tar seg ut for andre?? Anonymous poster hash: feb69...1d9 Hvorfor støtter du opp om galskapen da hi? Anonymous poster hash: 42915...002
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #18 Skrevet 31. januar 2017 Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan vp kan være så populær som blogger når hun skriver så dårlig som hun gjør. Norsklæreren i meg har lyst til å sette røde streker overalt! Anonymous poster hash: 50342...2b3 Det nok ikke språkkunnskapene som gjør henne mye lest, men dramaet med ekser, nye typer, konkurser og elendig oppussing. Tror faktisk det elendige språket og alle de merkelige tingene hun skriver gjør det hele mer underholdende for folk. Anonymous poster hash: a5080...449
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #19 Skrevet 31. januar 2017 På generelt grunnlag er det sårt for alle barn som ikke blir hørt. Som ytrer en mening om at de ikke vil at en ny mann flytter inn. Også skjer akkurat det. Anonymous poster hash: 81c98...e47 Hvordan vet du dette? Uff stakkars barn Anonymous poster hash: a49d3...fa5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #20 Skrevet 31. januar 2017 Hvordan vet du dette? Uff stakkars barn Anonymous poster hash: a49d3...fa5 Ikke lest bloggen hennes utenom ett innlegg i ny og ne. Så noen linket til ett innlegg her med at ingen mann skal inn i vårt hjem for det ønsker ikke barna . Innlegget er skrevet i juni . Da må jeg nesten si meg enig i stakkars barn :/ hun virker som en person som setter seg selv foran alt Anonymous poster hash: b97ba...12d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #21 Skrevet 31. januar 2017 Hvordan vet du dette? Uff stakkars barn Anonymous poster hash: a49d3...fa5 Ikke lest bloggen hennes utenom ett innlegg i ny og ne. Så noen linket til ett innlegg her med at ingen mann skal inn i vårt hjem for det ønsker ikke barna . Innlegget er skrevet i juni . Da må jeg nesten si meg enig i stakkars barn :/ hun virker som en person som setter seg selv foran alt Anonymous poster hash: b97ba...12d Ja, stemmer det. Jeg spurte over her og da ble det linket til det innlegget. Hun virker på meg fryktelig vinglete. Hun er veldig bombastisk om ting i ene øyeblikket før det totalt snur veldig plutselig. Som med dette. Hun går da fra å skrive et innlegg som går på at det bare skal være henne og barna i lang tid nå, at hun skal fokusere kun på dem. Så plutselig en dag var det en ny mann i huset, så godt som over natten hadde han flyttet inn virket det som. De virker å være sammen 24/7 og han har tatt på seg papparollen med hud og hår for minstemann. Det ble felles (med hennes penger/finansiert av henne) bilkjøp etter kort tid og nå fabuleres det om ny bolig. Joda, at det vingles er vel en underdrivelse i grunn...og det er ikke ofte jeg sier dette, men her syns jeg synd i barna hennes. Det er ikke mye til stabilt familieliv. Anonymous poster hash: a5080...449
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #22 Skrevet 31. januar 2017 Hvordan vet du dette? Uff stakkars barn Anonymous poster hash: a49d3...fa5 Kan legge inn linken igjen, men den står tidligere i tråden her... http://villapaprika.blogg.no/1466929607_alenemor_men_med_smvo.html Hun skriver at hun har lovet barna at ingen ny mann skal inn i huset på lang tid... Tok vel under to måneder. Anonymous poster hash: 81c98...e47
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #23 Skrevet 31. januar 2017 Da har jeg skumlest VP-bloggen for første gang og jeg må si at jeg støtter alle fra VP, Sophie Elise til alle som kaller seg ditt og datt fruer og skriver blogg. De tjener penger, det skrives her på forumet og dere er engasjerte. Alle mennesker er forskjellige, men noen er kjente, kun for å være kjente. Gått tom for sesonger av Kardashians og trengte noe mer å titte på? De tar fine bilder, de er over gjennomsnittlig pene (jeg er en mann) og ok puppestell (jepp, fremdeles mann). De lever sitt liv og tjener penger på det. Det er jo leserne som er triste her. Jeg ser et helt vanlig rekkehus i Gressvik kjøpt for 1.900.000 av noen som ikke "vil bo seg ihjæl". Ikke alle liker min stil og det sser ut som om Home & Cottage har kastet opp der hjemme. Det er ustabile forhold med barn til stede. Dersom bloggen ikke leses som en sosial studie, lurer jeg på hvor tragisk lesernes sine liv er. Er livet så gørr kjedelig både til hverdags og til fest at dere aktivt går inn og leser dette? Kardashians har jeg ikke klart å unngå på TV. De lever luksuriøst i det minste. Jeg skulle gjerne hatt sånne penger og slenger i en 10-ukers med lotto dum som jeg er, men det står ikke så ille til at jeg ønsker å frekventere VP-bloggen. Bloggerne der i mot, ser ut til å vite hva som trekker lesere og tjener penger på det. All ære til dem. Dere er sauene. Anonymous poster hash: fb4ac...388
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #24 Skrevet 31. januar 2017 Du er mann, henger på dinbaby, skriver støtteinnlegg til bloggere og ser på Kardashians? Jeg tror jeg ler meg i hjel, glad du ikke er min mann og at min mann er hakket mer MANN Anonymous poster hash: a49d3...fa5 Jeg har en 8 uker gammel baby som har kolikk og ser etter råd på et forum. Det er slitsomt for andre enn baby og mamma. Jeg håper ikke du liker menn på grunn av at de har mindre interesse for sitt barn enn meg. Synes det er en god egenskap å søke informasjon. Ja, jeg støtter bloggere. Alle kan gjøre det de vil. De tjener penger. Dere bitcher. Å kritisere dem og jevnlig lese dem er og forblir trist etter min mening. Ser ikke Kardashians, les det jeg skrev igjen. Det går til alle døgnets tider når man zapper gjennom kanalene så ser man dem. Jeg sammenligner norske og utenlandske bloggere som er kjent kun for å være kjent. Anonymous poster hash: fb4ac...388
Gjest Skrevet 31. januar 2017 #25 Skrevet 31. januar 2017 Innlegget har blitt moderert grunnet spekulasjoner, omtale av barn, avsporinger og svar til dette. Mod K. Taylor
Anbefalte innlegg