Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #26 Skrevet 30. januar 2017 Jeg synes at det kanskje er greit å betale for sånt, men her på legekontoret hos oss må man betale fakturagebyr fordi den jævla automaten deres som de har satt opp i stedet for å ha kortterminal hos legesekretær, streiker annenhver gang man er der og man ikke får betalt! Man trenger virkelig ikke å bli belastet med 54 kroner i fakturagebyr fordi de ikke tar imot pengene når du er der. Hvis de slenger på gebyr, må de gi folk muligheten til å gjøre opp for seg på legekontoret og slippe gebyret. Her blir det gebyr automatisk. Argh. Anonymous poster hash: edcd5...d18 Jøss...merkelig opplegg. Vårt legekontor har også en slik automat, den streiket en gang jeg har der så da måtte jeg få faktura men de presiserte at jeg ikke skulle betale gebyr. Da fakturaen kom så var det likevel inkl. gebyr, ringte og gå beskjed og gikk da beskjed om å trekke fra de kronene. Det blir da ikke riktig at du/dere skal betale for feil på utstyr! Klag! Anonymous poster hash: 2bacf...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå