Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 men hvordan gå frem for å bytte bank og få nytt boliglån? Skjønner jo at jeg må søke altså. Evnt så vurderer jeg å betale ned på boliglånet vårt i 8 år til og bytte bank da selv om vi ikke er venner nå Tenkte også på muligheten at lønnen min går inn i banken vi nå har så fører jeg bare pengene over til konto i f.eks Skandiabanken så trenger jeg ikke forholde meg til min min nåværende bank mer enn høyst nødvendig. Anonymous poster hash: d9691...4d4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Det er bare å bytte bank altså, det er ikke komplisert og banken tar det ikke personlig! Kontakt en rådgiver i en annen bank så kan de komme med et tilbud for deg mot at du blir totalkunde hos dem. Det finnes MANGE banker! Anonymous poster hash: bb1e8...2fa
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Dette er like ukomplisert som å bytte forsikringsselskap, bare ta kontakt med andre banker og be om tilbud. Banken du bytter til ordner med å innløse lånet du har i nåværende bank og opprette nye lån i den nye banken. Anonymous poster hash: 72bb2...867
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Dette er like ukomplisert som å bytte forsikringsselskap, bare ta kontakt med andre banker og be om tilbud. Banken du bytter til ordner med å innløse lånet du har i nåværende bank og opprette nye lån i den nye banken. Anonymous poster hash: 72bb2...867 Ok takk for raskt svar, har ikke byttet bank noen gang men det er muligens på tide etter mitt syn. Anonymous poster hash: d9691...4d4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Ok takk for raskt svar, har ikke byttet bank noen gang men det er muligens på tide etter mitt syn. Anonymous poster hash: d9691...4d4 Hvorfor? Anonymous poster hash: 1e415...aaf
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Bank og forsikringselskap bør man bytte jevnlig. Anonymous poster hash: 0d620...4d0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 Be om tilbud fra flere banker. Kan anbefale Danske bank. SUPER kundeservice hver gang. Byttet i fjor etter flere år med elendig kundeservice og oppfølging hos DnB. Bedre rente fikk jeg også.... Anonymous poster hash: e3df8...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå