Gå til innhold

Er det mulig å ta botox på de linjene ved munnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått mer markerte linjer på hver side av munnen.. Fra nesen og nedover.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Det er vel kanskje det som kalles smilerynker?

Uansett. Er det mulig å fjerne disse?

Har alltid sagt at jeg ikke skal ta botox eller noe annet.. Men nå er det fristende.

Anonymous poster hash: d6153...dfc

Fortsetter under...

Skrevet

Det er fult mulig! Jeg gjorde det før jul, kjempe fornøyd. Men vær veldig forsiktig med hvem du går til.

Anonymous poster hash: 8e661...345

Skrevet

Men hvor ofte må man ta botox for at drt skal holde seg?

Anonymous poster hash: fe258...4c0

Skrevet

Men hvor ofte må man ta botox for at drt skal holde seg?

3-5 mnd men etterhvert som du ikke bruker musklene fordi de er hemmet så vil de bli svakere og derfor trenger du ikke ta så ofte etter en stund og kanskje til og med stoppe helt. Jeg tok i sinnnarynka og gjort det kanskje 6-8 ganger over 5 år. Nå trenger jeg ikke gjøre det mer for bruker ikke de musklene lenger.

Anonymous poster hash: e7a0e...66a

Skrevet

3-5 mnd men etterhvert som du ikke bruker musklene fordi de er hemmet så vil de bli svakere og derfor trenger du ikke ta så ofte etter en stund og kanskje til og med stoppe helt. Jeg tok i sinnnarynka og gjort det kanskje 6-8 ganger over 5 år. Nå trenger jeg ikke gjøre det mer for bruker ikke de musklene lenger.

Hvor mye koster en behandling da?

Ca?

Skrevet

Hvor mye koster en behandling da?

Ca?

Rundt 3000 kr per område.

Annonse

Skrevet

Rundt 3000 kr per område.

Hvor mye er et område?

Anonymous poster hash: ccf8a...6dc

Skrevet

Hvor mye er et område?

Kråketærne er et område -uavhengig av hvor mye de må bruke av botox. Smilerynker ved øynene er et annet område for eksempel. Vil man ta kråketærne mellom øynene og pannen så er det 2 områder.

Bestill deg time til en konsultasjon. Du forplikter deg ikke til noe.

Skrevet

Men det høres litt skummelt ut å hemme musklene i ansiktet!! Ser det ikke ut som om man har fått slag til slutt?

Jeg er så skeptisk.. Men nå når det har skjedd meg, så begynner jeg å bli litt desperat

HI

Skrevet

Men det høres litt skummelt ut å hemme musklene i ansiktet!! Ser det ikke ut som om man har fått slag til slutt?

Jeg er så skeptisk.. Men nå når det har skjedd meg, så begynner jeg å bli litt desperat

HI

Ser ikke ut som man har fått slag fordi men ikke kan lage sinnarynker mellom øynene for eksempel. Men nummer man hele ansiktet så vil det jo se latterlig ut. Men du bør snakke med en konsulent som vet hva han/hun driver med som kan anbefale hva som lønner seg. Kan hende filler er bedre enn botox.

Skrevet

Da ville jeg heller brukt filler i det området enn botox.

Men dette får du nok tilbud om hvis du velger riktig sted.

Anonymous poster hash: 9cbdc...ff2

Skrevet

Takk for svar 😊

Det er kanskje et problem at jeg synes disse linjene er fine når jeg smiler.. Men ikke når de fortsatt er der når jeg er alvorlig. Vil de forsvinne når jeg smiler også?

Kjenner man seg nummen i det behandlede området?

HI

Annonse

Skrevet

Takk for svar

Det er kanskje et problem at jeg synes disse linjene er fine når jeg smiler.. Men ikke når de fortsatt er der når jeg er alvorlig. Vil de forsvinne når jeg smiler også?

HI

De forsvinner vel helt. Jeg får botox for migrene, og panna mi er helt stram, kan ikke rynke noe i det hele tatt.

Skrevet

De forsvinner vel helt. Jeg får botox for migrene, og panna mi er helt stram, kan ikke rynke noe i det hele tatt.

Da tror jeg ansiktet vil se veldig merkelig ut når jeg smiler. Det vil jo bli helt utflatet.

Får heller lære meg å leve med det..

HI

Skrevet

Da tror jeg ansiktet vil se veldig merkelig ut når jeg smiler. Det vil jo bli helt utflatet.

Får heller lære meg å leve med det..

HI

Jeg har hørt at fillere er bedre, blir ikke så "stivt". Hør med noen som kan det

Skrevet

Takk for svar 😊

HI

du blir ikke stiv og ikke nummen.

tror, om jeg var deg, ville gått til en gratis konsultasjon hos fek aleris eller volvat - sånn at du får diskutert det du ønsker få orden på og er trygg på at du får råd hos god kompetanse.

selv er jeg enten full i smilerynkene eller har rested bitch face. jeg er veldig glad i de smilerynkene :-)

Anonymous poster hash: 6d703...187

Skrevet

du blir ikke stiv og ikke nummen.

tror, om jeg var deg, ville gått til en gratis konsultasjon hos fek aleris eller volvat - sånn at du får diskutert det du ønsker få orden på og er trygg på at du får råd hos god kompetanse.

selv er jeg enten full i smilerynkene eller har rested bitch face. jeg er veldig glad i de smilerynkene :-)

Anonymous poster hash: 6d703...187

Jeg skjønte ikke de to siste setningene.. er litt ny i krisa 😁😁

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...