Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Og jeg merker nå at madrassene rett og slett er oppbrukt. Vi har tempur overmadrass, men det hjelper ikke så mye lenger. Sengen har "søkk" Ser på ny, men i all verden så mye det er å velge i. Kravet er at den skal være minimum 180 bred - men ut over det er vi helt åpne og helt grønne. Er Ikea bra, eller må man på Bohus/Møbelringen f eks. Tips til en god seng? Liker fast madrass, ikke myk. Anonymous poster hash: 5ed67...c7e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Kjøpte på jysk. Fornøyd med den. Anonymous poster hash: cd711...bb4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Vi hadde samme problem, det er begrenset levetid på tempur også og vår tempur overmadrass var 15 år gammel da vi kastet den og sengen ut. Vi kjøpte denne sengen i 1.80 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69171631/#/S89171625 Veldig fornøyd med den, men vi kommer til å kjøpe ny tempur overmadrass å ha i denne også, for jeg savner tempuren. Anonymous poster hash: 29767...dbc
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Hvorfor ikke kjøpe tempur med en gang?? Jeg elsker sengen vår har hatt den i 4 år nå. Virkelig elsker den !! Vi prøvde så mange senger før vi bestemte oss alt fra billig til de dyreste. Havnet på en midt på treet i pris, det var den dyreste modellen til tempur, den har gitt oss ett nyt liv. Bare tempur i overmadrass er absolutt ikke nokk. Anonymous poster hash: e2b3b...798
Tjofsen Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 Ville kjøpt ny tempur. Vi er på tempurseng nr 2 nå. Kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå