Gå til innhold

Noen måte å bli kvitt svettelukt fra jakke uten å vaske? Og vidundermiddel mot svette... ;)

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med svette, har litt sosialangst og får ekstrem nervøs svette iblant. I dag hadde jeg på meg min nyvaskede vinterjakke, og gikk på kafé med flere jeg ikke kjenner så godt. Så ble jo klissbløt under arma av svette og vond lukt alt i den rene jakka.. kan jo ikke vaske yttertøy daglig, men lukta setter seg jo veldig i foret på vinterjakker..

Anonymous poster hash: 39a4e...cc9

Fortsetter under...

eddik, vask med det, og skyll med vann

Men vil anbefale deg å bruke Stopp 24 eller tilsvarende, har løst problemet for meg :) tar den på ca hver 10 dag, det er nok. bruker ikke annen deo

Anonymous poster hash: 8ee3f...b95

eddik, vask med det, og skyll med vann

Men vil anbefale deg å bruke Stopp 24 eller tilsvarende, har løst problemet for meg :) tar den på ca hver 10 dag, det er nok. bruker ikke annen deo

Omo sport funker fint,tar svettelukt. Anbefaler deg å bruke alukiniumsklorid mot svette, den hjelper utrolig bra

Anonymous poster hash: 842ea...827

Er det ikke det som gir økt risiko for tidlig Alzheimer ?

Anonymous poster hash: 64f29...18e

Aluminiumsklorid er vidundermiddelet mot svette! Det var redningen min!!

Det er en deo du kjøper på apoteket. Ta på før du legger deg, dusj neste morgen.

Det var nok én gang i uken første ukene, nå bruker jeg den Max én gang i mnd. Svir litt, men hold ut den ene natten en gang i blandt, det ER så verdt det!!

Skal ikke rullest på som en vanlig deo, bare rull en gang over armhulen, dette er pga det er sterkt...om du tar på for mye kan det føles som brannsår...

Hadde det akkurat som deg, nå kan jeg gå i de klærne jeg vil:))

Anonymous poster hash: 96e4c...44c

Annonse

Det er en deo du kjøper på apoteket. Ta på før du legger deg, dusj neste morgen.

Det var nok én gang i uken første ukene, nå bruker jeg den Max én gang i mnd. Svir litt, men hold ut den ene natten en gang i blandt, det ER så verdt det!!

Skal ikke rullest på som en vanlig deo, bare rull en gang over armhulen, dette er pga det er sterkt...om du tar på for mye kan det føles som brannsår...

Og bruk den aldri når du er nybarbert, det er vondt det. La det gjerne være et par dager siden

Omo sport eller aluminimsklorid?

jeg tar det på om morgenen, for å slippe plagene på natten. fungerer bra for meg

Jo, det er en sammenheng mellom aluminiumklorid og Alzheimer. Google det, så får du både vitenskaplige artikler og mer "folkelige" artikler. 

Inntak av selen skal visstnok bremse det http://www.tf.nu/nyhet/selen-skyddar-mot-aluminium-orsakad-alzheimer/ 

Anonymous poster hash: 50594...a0c

Tusen takk for svar 😊. Må nok bare pent vaske jakka igjen ja, for lukta har satt seg skikkelig. Og den "nervøse" svetten gir alltid mer lukt. Skal se om jeg prøver den deoen flere anbefaler. Stop24 roll on har jeg kjøpt, brukte den etter dusj idag og like kliss våt av svette og ille lukt, så den fungerer ikke på meg.

Hi

Tusen takk for svar . Må nok bare pent vaske jakka igjen ja, for lukta har satt seg skikkelig. Og den "nervøse" svetten gir alltid mer lukt. Skal se om jeg prøver den deoen flere anbefaler. Stop24 roll on har jeg kjøpt, brukte den etter dusj idag og like kliss våt av svette og ille lukt, så den fungerer ikke på meg.

Hi

Aluminiumklorid er sterkere. Jeg bruker den når det trengs en ny runde, så bruker jeg stop 24 i mellomtiden. Jeg er og plaget med nervøs svette hvis ikke, og det er sant, den lukter

Annonse

Jeg var ekstremt plaget med svetting også. Så ille at operasjon var neste skritt. Jeg kom tilfeldigvis over et tips om aluminiumsklorid her inne, og det funker som fjell! Jeg brukte det litt i begynnelsen, og nå er det veldig lenge siden jeg har brukt det.

Nå kan jeg bruke hva som helst av klær og det er helt herlig! ☺

Anonymous poster hash: 50a2d...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...