Gå til innhold

Noen som kjenner igjen symptomene

Anbefalte innlegg

Fikk i går beskjed om mulig uvi, sendt til dyrking og får svar når de vet. Hadde ikke merket noe før det begynte å knipe nederst i magen i går kveld. I dag har jeg litt begynnende forkjølelse symptomer, men ingen feber enda (da ringer jeg føden), litt hodepine. Erfaringer? Uke 25 akkurat. Kjenner liv som vanlig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144308982-noen-som-kjenner-igjen-symptomene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er plaget med uvi til vanlig (familiært), og under svangerskap har jeg i allefall to-tre uvi'er som må behandles. Det går helt fint😊 Sjekker jo urin en gang i måneden hos jordmor, så det er sjelden det utvikler seg så kraftig at jeg får feber. Jeg kjenner det igjen som "press" på urinblæra, og det kan være vanskelig å få tømt seg skikkelig. Er sjeldent vondt å late vannet i svangerskap, så samtidig ser jeg på urinprøvene om de er "grumsete" eller om de ser greie ut (dersom jeg har mistanke)😊 Du kan godt ta tranebærtabletter for å forebygge nye runder uvi👍🏻 Ofte kan det være litt forurensing i urinprøvene, spesielt om man er plaget med utflod. Da kan det også være greit å sende på dyrking for å se om det er bakterier eller forurensing😊 Tror ikke du skal være redd for at du skal sette i gang noen fødsel, man skal ha gått lenge med uvi for at det skal utvikle seg til å bli truende for svangerskapet☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...