Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Har vært veldig mye av og på mellom oss.. Han suger når det gjelder kommunikasjon. Vi har hatt daglig kontakt. Spurte tidligere denne uken om å treffes i helgen. Joda det skulle vi prøve på. Meldet i dag og jeg spør om å treffes, da slutter han å svare.. Ok han er sikkert lei og ikke intr noe mer. Men hvorfor bare slutter han å svare? Klarer ikke mannfolk å si fra? Føler også jeg må passe meg for hva jeg sier el skriver til han, for jeg vet ikke hvordan han vil reagere.. Det skal ikke være sånn skuffet av hans dårlige oppførsel enda en gang.... Anonymous poster hash: f93d2...659
soleia Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Han er ikkje interessert lengre, men er for feig til å seie det. Ganske typisk menn, har eg inntrykk av.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Ehh at du gidder . Finn en som Er helt oppslukt i deg Anonymous poster hash: ab10a...04e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Livet er for kort. Next! Anonymous poster hash: 59f4f...50b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 HI. Vet at jeg innerst inne gjør rett i å gi f i han...men det er ikke s lett..sukk :/ Anonymous poster hash: f93d2...659
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 Det er kjempelett ! Jeg gidder ikke kjempe for noe som ikke gir alt for å få det til. Hvertfall i starten, da skal man være helt oppslukt . Men dersom du sliter med å få en mann, så kan det hende du bare må ta til takke med denne og kjempe videre ... Anonymous poster hash: ab10a...04e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 Så lenge vi to "holder på" vil jeg ikke finne andre... Jeg vil ikke ha det sånn. Må bare kutte han helt ut... Anonymous poster hash: f93d2...659
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 Du som holder på ikke han.. Anonymous poster hash: fd1fa...d8e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #9 Skrevet 27. januar 2017 Hehe kan du si. Men vi treffes inni mellom osv. Har vært på begges initiativ, ikke bare meg som ville møtes.. Tror det er greit vi går hver vår vei nå. Er bare skuffet over måten han gjør det på... Men jeg vil få det bedre uten han. HI Anonymous poster hash: f93d2...659
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #10 Skrevet 27. januar 2017 Så lenge vi to "holder på" vil jeg ikke finne andre... Jeg vil ikke ha det sånn. Må bare kutte han helt ut... Anonymous poster hash: f93d2...659 Ta styringen over situasjonen selv. I morgen formiddag skriver du til ham "Jeg har funnet ut at vi ikke passer sammen, så kutter herved kontakten. Lykke til videre i livet." Blir han plutselig "på" så ikke gå inn i noen diskusjon med ham, for da gir du ham muligheten til å manipulere deg. Og hvis du likevel svarer ham så sier du det som det er: "Jeg vil ha en mann som faktisk er interessert i meg, jeg vil ha en mann som kan kommunisere, jeg vil ha en mann som respekterer meg. Du har vist tydelig at ikke noe av dette gjelder deg siden du bare uteblir, lager avtaler uten å høre fra deg. Du er ikke mannen jeg vil ha. Ikke ta kontakt med meg igjen." Det er akkurat så enkelt og så vanskelig. Vil du få det bedre så kutter du ut slike menn som han, de er ikke noe å samle på! Anonymous poster hash: d1fb1...789
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #11 Skrevet 28. januar 2017 Bare ta igjen med samme mynt.. Neste gang han melder deg svarer du IKKE! Glem han, han er dust! Anonymous poster hash: 5a60a...979
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 HI. Han har vært dårlig på kommunikasjon hele veien.. Dette har gjort meg også dårlig på dette området. De gangene jeg har prøvd å snakke om framtiden osv, har han blitt unnvikende og ikke svart. Vi var et par en god stund i starten, men så ble det pause/slutt.. Etter dette har vi bare "holdt på" om dere skjønner.. Det lover ikke godt for framtiden når det ikke går an å snakke med han. Ang det å sende han mld, så tror jeg dropper det akkurat nå. Har sendt lignende mld før men "angret" rett etterpå..selv om jeg visste det var det riktige å gjøre. Tror jeg bare unngår å skrive noe ila de neste dagene. Men har lyst å sende en mld og fortelle virkelig hva jeg synes om han... Anonymous poster hash: f93d2...659
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 Det var en som gjorde det der mot meg for 15 år siden! Fy faen for en dritt! Jeg hang etter han! Sa til han at du MÅ vise meg respekt nok til å dumpe meg! Noe han så gjorde. Jævla feiging! Det er noe av det jævligste jeg har opplevd sånn i kjærlighetslivet. Anonymous poster hash: f936a...b20
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #14 Skrevet 28. januar 2017 Det var en som gjorde det der mot meg for 15 år siden! Fy faen for en dritt! Jeg hang etter han! Sa til han at du MÅ vise meg respekt nok til å dumpe meg! Noe han så gjorde. Jævla feiging! Det er noe av det jævligste jeg har opplevd sånn i kjærlighetslivet. Anonymous poster hash: f936a...b20 Det er langt bedre å vise seg selv nok respekt og heller dumpe slike fyrer som ikke viser deg noen respekt! Å overlate det til ham er også en form for feighet. Ha nok respekt for deg selv til å ikke tillate menn å holde på slik. Anonymous poster hash: d1fb1...789
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #15 Skrevet 28. januar 2017 Det er langt bedre å vise seg selv nok respekt og heller dumpe slike fyrer som ikke viser deg noen respekt! Å overlate det til ham er også en form for feighet. Ha nok respekt for deg selv til å ikke tillate menn å holde på slik. Anonymous poster hash: d1fb1...789 Enig i det. Det var mer å be om en forklaring, å få fortalt han at det var stygt, og at det var respektløst. Et års tid etterpå tok han kontakt. Sendte en SMS "går det bra ned deg?" Jeg svarte "du er faen meg frekk! jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre!" Det er siste jeg har hørt fra han. Vi bor ikke i samme by. Jeg tror jeg ble så sjokkert og ble provosert av det hele, var så naiv. Trodde ikke slikt gikk an. Anonymous poster hash: f936a...b20
Superdolly Skrevet 29. januar 2017 #16 Skrevet 29. januar 2017 Så dere var først et par, og så tok dere pause. Etter hans ønske, regner jeg med. Og siden har dere "holdt på". Beklager, men jeg trodde ingen over 14 år gjorde det slik. Mobiliser all din selvrespekt, si til deg selv at du fortjener bedre og så går du videre i livet. Denne fyren er ikke interessert i deg, eller muligens litt for tilfeldig sex. Han blåser i hvordan du har det. Han blåser i dine følelser. Han kommuniserer ikke. Han vil ikke snakke om framtiden, men kan ikke engang innrømme det, han bare blir unnvikende. Kutt ham ut, gå videre i livet og bli lykkelig. Jeg tror du vil få det langt bedre uten ham. Da slipper du all grublingen, du slipper å måtte forholde deg til en totalt uforutsigbar fyr som er av og på etter som det passer ham. Du slipper å gå på nåler og hele tiden passe på hva du sier, sånn at han ikke skal trekke seg unna og straffe deg med fravær. Han er ikke verdt bryet. Du fortjener mer.
Sisera Skrevet 29. januar 2017 #17 Skrevet 29. januar 2017 Du ydmyker bare deg selv ved å sende meldinger til han. Glem han. Han er ikke interessert.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #18 Skrevet 29. januar 2017 Ja du ydmyker deg bare det selv med å sende flere meldinger. Dumme meg sendte undertøysbildet å selv det svarte ikke idioten på her. Snakk om å bli ydmyket når han ikke svarer på DET engang Anonymous poster hash: 7a32b...eef
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #19 Skrevet 29. januar 2017 Forstår frustrasjonen. Da jeg holdt på med datingen sa jeg alltid ifra hvis jeg ikke var interessert lenger, men menn gjør det sjeldent. Menn vil alltid ha begrunnelse på hvorfor jeg ikke ville møte dem igjen, og det er kanskje derfor de slutter å svare selv? Da mener jeg menn jeg bare hadde møtt er par ganger uten å gå videre med sex feks. Jeg ville aldri bedt om begrunnelse. Hadde bare latt det ligge. Han har ikke respekt nok for andre, så ville ikke satset på han uansett. Du finner en bedre! 😊 Anonymous poster hash: 3de77...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå