Gå til innhold

Når kjøper dere skolesekk til 1. klassingene (til høsten)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi fikk se de nye skolesekkene på nett og ble helt i ekstase. De kommer i butikk i mars. Jeg tenkte å vente med å kjøpe til i sommer, men det er kanskje dumt hvis man skal være sikker på å få den sekken man vil ha?

Anonymous poster hash: ee9c3...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det i juni tror jeg. Barna har fått velge selv. Det betydde helt andre sekker enn jeg hadde valgt.

Anonymous poster hash: 88665...72a

Skrevet

Du må ikke vente til sommeren nei, de mest populære modellene blir ofte utsolgt fra leverandøren før skoleferien begynner.

Førsteklassesekkene kommer først til butikk av årets modeller, for de fleste kjøper den til besøksdag/førskoledag på våren. Har opplevd flere ganger at de mest populære modellene har vært utsolgt i juni.

Hilsen bokhandleren.

Anonymous poster hash: acc42...8a3
Skrevet

Ok. Da er det kanskje greit å ta henne med så hun får velge når de kommer i butikken i mars da?

Hi

Skrevet

Vi dro for å kjøpe sekk med ham etter skolebesøksdagen på våren. Fin avslutning på dagen.

Anonymous poster hash: 97267...8fe

Skrevet

Gikk i juli da eldste begynte på skolen i høst. Både ark og norli hadde alle modellene inne da, til gutt i hvert fall.

Anonymous poster hash: 8cecc...5e3

Skrevet

Vi kjøpte ikke, siden alle 1.klassinger her vi bor får utlevert den Trygg trafikk orange skolesekken :)

Anonymous poster hash: 5a735...f95

Skrevet

Jeg har jobbet i bokhandel i 7 år, de mest populære blir som oftest utsolgt tidlig, gjerne i juli. Juni er som oftest en veldig grei mnd å kjøpe i, også kan man heller ta småtteri og pennal rett før skolestart

Anonymous poster hash: cb000...34b

Skrevet

Hun fikk i juli.

Alle sekkene hadde de på norli da

Anonymous poster hash: 60b27...757

Skrevet

Her får alle sekk i 1 klasse. Trygg trafikk sin

Anonymous poster hash: 3f4ba...c41

Skrevet

Trygg trafikksekk her også. 👍

Anonymous poster hash: 618ac...1dc

Skrevet

Du må i alle fall sjekke ut om 1. klassingene får den oransje Trygg Trafikk-sekken først! Ellers: when ever.

Anonymous poster hash: 5b6b2...7a8

Skrevet

Hvis vi skulle kjøpt sekk og sønnen min allerede visste hvilken han ville ha, så hadde jeg nok kjøpt med en gang. For så å angre når han så hvilken bestevennen fikk like før skolestart og heller ville ha den samme. :P Men her blir det trygg trafikk-sekker, så vi slipper hele problemstillingen. I år i alle fall. :P

Anonymous poster hash: 19595...f61
Skrevet

Jenta mi fikk se de nye skolesekkene på nett og ble helt i ekstase. De kommer i butikk i mars. Jeg tenkte å vente med å kjøpe til i sommer, men det er kanskje dumt hvis man skal være sikker på å få den sekken man vil ha?

Uka før skolestart.

Anonymous poster hash: f9c7d...7e4

Skrevet

Du må i alle fall sjekke ut om 1. klassingene får den oransje Trygg Trafikk-sekken først! Ellers: when ever.

Anonymous poster hash: 5b6b2...7a8

Får ikke slik sekk her vi bor.

Hi

Skrevet

Her får alle førsteklassingen sekk fra Trygg Trafikk😊

Skrevet

Veldig dumt å gå for de mest populære da mange har lik sekk...

Skrevet

Vi kjøpte sekk i Legoland i sommer som var,begynner i 1.klasse til høsten.

Anonymous poster hash: 1da5b...46e

Skrevet

Kjøper en gang i løpet av sommerferien. Det er mine foreldre som tar med seg skolestarteren ut på handel. Så koser de seg på kafè etterpå. Har aldri vært utsolgt for noen modeller her, alle mine har fått akkurat den de har sett for seg på forhånd.

Skrevet

Har kjøpt i april/mai, for då kjem fjorårets Beckmann sekkar til halv pris på den lokale bokhandelen.  Dei har hatt alle modellane inne når salet startar.  Greit at dei ikkje har akkurat lik sekk som halve klassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...