Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Nå er vi klare for å ta en tur til sol og varme, men er nå blitt trebarnsfamilie. Var jo klar over at det er vesentlig dyrere når man har fått tredje barnet, men det virker og som det er vanskelig å finne steder for eksempel på hotels.com, for en ok pris. Alle rom er jo satt opp som 2+2, skulle tro vi har gått helt ut av normalen for hva som egner seg for å ta på ferie.... Hva gjør dere med tre barn? Noen råd å komme med? Bør man for eksempel kontakte hotellene direkte og høre om de kan sette inn en babyseng på et standardrom? Eller går ikke dette? Han sover dessuten mest i vår seng, så det føles så unødvendig. (Vi har mulighet for å ordne fly separat) Anonymous poster hash: 6a8d3...df9
Mamma til 2 søte Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Lettere å kanskje ta kontakt direkte. Eller så finnes det jo leiligheter. Om du plotter inn 3 barn og 2 voksne er det leiligheter som kommer opp for det meste. Dere trenger jo f eks. kun 2 dobbeltseng og ev ei sprinkelseng. Ville hørt med aktuelle hoteller ang dette. Eller så vil kanskje charter være enklere og mer tilrettelagt. Men det er sikkert ikke aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Vi har pleid å ringe hotellene Er litt forskjell på reglene fra land til land, noen steder er det ikke greit med mer enn fire på rommet pga brannforskrifter, noen steder setter de inn en ekstraseng på et familierom, noen steder fåt du to rom med dør mellom (anbefales for da kan du legge ungene på det ene rommet mens dere oppholder dere i det andre) og noen steder har vi fått suite til en veldig fin pris pga lavt belegg akkurat når vi ønsket komme Min erfaring er at de aller fleste hoteller har noe å tilby når du ringer og snakker med dem, selv om ikke standardsøkene på hotellnettsidene ikke kommer opp med noe Anonymous poster hash: 3eac2...34b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Vi har bestilt gjennom Ving, masse rom til familie på 5. Koster ikke så mye mer for 3 barn vs 2 barn. Her spiser også barn gratis om man kjøper inklusive. Bestiller du fly og hotell for seg så er det flere hotell som har familierom eller leiligheter. Barneseng er som regel gratis til barn under 3 år( dette står på sidene til hotels.com) Anonymous poster hash: 7658e...3ae
Meg og alle gutta Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Vi reiser til Kreta nå i april. Betalte 6500kr totalt for 2 voksne og 3 barn fra 1-6 år på hotell i en 3 roms leilighet. Reiste til samme sted i fjor og hadde da to store soverom. Vi sov i dobbeltseng med reiseseng til minste på vårt rom og de andre barna sov i hver sin enkeltseng på det andre soverommet. Jeg kontaktet bare reiseselskapet (Apollo) ang sengen til minstemann, så la de det inn i bestillingen. Man kan også ta direkte kontakt med hotellet. Har også reist til gran canaria. Hadde da også 3 roms med 4 senger og i tillegg var det en sovesofa i stua/oppholdsrommet. Har aldri vært noe problem å reise fler enn 4 personer her ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 Vi brukte booking.com når vi bestilte, men jeg la inn 2 voksne og 2 barn. Når jeg fikk hotellforslagene sjekket jeg reglene på hotellene. Mange hoteller har mulighet til babyseng for barn under 3 år på rommet. Min erfaring er at når jeg søkte på 2 voksne og 3 barn, virket det som om søkemotoren ikke forstod at det ene barnet bare er 1 år, så de hotellene som hadde mulighet for babyseng i tillegg kom ikke opp som alternativ. Anonymous poster hash: a0544...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå