Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Eller MÅ man ta fettsuging akkurat der? Noen som har gjort det også, og hvor mye kostet det? Har virkelig lyst til å bli kvitt jævelskapet. Anonymous poster hash: a90a4...202
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Man kan ikke punkttrene kroppen. Verken magefett eller dobbelthake. Generell vektnedgang er det som hjelper. Regner med at du ikke har gått mye ned i vekt og sitter igjen med mye løs hud siden du nevner fettsuging. Sunt kosthold og mye aktivitet er det som hjelper. De som ønsker snarveier med piller og fettsuging er de som er late nok til å ikke forrandre kostholdet og trene. De fortsetter med kalorioverskuddet som da må sette seg i andre fettkjertler. De i haken er borte, så da blir mage rumpe lår større. Anonymous poster hash: 3d63b...962
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Man kan ikke punkttrene kroppen. Verken magefett eller dobbelthake. Generell vektnedgang er det som hjelper. Regner med at du ikke har gått mye ned i vekt og sitter igjen med mye løs hud siden du nevner fettsuging. Sunt kosthold og mye aktivitet er det som hjelper. De som ønsker snarveier med piller og fettsuging er de som er late nok til å ikke forrandre kostholdet og trene. De fortsetter med kalorioverskuddet som da må sette seg i andre fettkjertler. De i haken er borte, så da blir mage rumpe lår større. Anonymous poster hash: 3d63b...962 Det finnes slanke mennesker med dobbelthake. Det er genetikk. Noen har mer fettsamling under haka, og har det selv som slanke. Eneste som hjelper er fettsuging. Anonymous poster hash: bfbd5...010
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Man kan ikke punkttrene kroppen. Verken magefett eller dobbelthake. Generell vektnedgang er det som hjelper. Regner med at du ikke har gått mye ned i vekt og sitter igjen med mye løs hud siden du nevner fettsuging. Sunt kosthold og mye aktivitet er det som hjelper. De som ønsker snarveier med piller og fettsuging er de som er late nok til å ikke forrandre kostholdet og trene. De fortsetter med kalorioverskuddet som da må sette seg i andre fettkjertler. De i haken er borte, så da blir mage rumpe lår større. Anonymous poster hash: 3d63b...962 Hahahaha, virkelig? Tror du at dobbelthake alltid skyldes overvekt? Vel, jeg veier 56 kilo med høyde på 168 og trener aktivt. Hadde også dobbelthake i tenårene da jeg veide rundt 50 kilo. Hvor i all verden skal jeg slanke meg mener du, og hvorfor er jeg lat? Jeg har selv fått høre fra min lege at eneste som hjelper på meg er fettsuging, og at det er arvelig. Min mor har også alltid vært slank og hatt dobbelthake så lenge jeg kan huske henne. Du virker å ha svært lite kunnskap om sånne ting som tror at alt går an å fikse med slanking og trening. Anonymous poster hash: a90a4...202
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 Jeg er dessverre en av de heldige som har dobbelthake uansett vekt... Her er det genetisk, eneste som kan gjøres er vel plastisk kirurgi, men jeg kommer aldri til å gjennomføre en slik operasjon. Anonymous poster hash: 424c6...419
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #6 Skrevet 26. januar 2017 Mulig jeg har lite kunnskap. Jeg har levd i 40 år og aldri sett sånne med genetiske avvik som dere. Kanskje en forskningsartikkel på temaet kunne gjort meg mer kunnskapsrik om dere har noe å dele. Kosthold og trening er alltid det som hjelper, så får dere stå for unntakene fra den regelen. Er ikke min kommentar riktig for ..tja.. 99% med dobbelthake? Hjelper ikke kosthold og trening på 99% av de som har det? Hvilket gen er det snakk om egentlig? De fleste er dekodet og navngitt. Flott at dere har fått en støttegruppe her på KK da. Anonymous poster hash: 3d63b...962
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 Mulig jeg har lite kunnskap. Jeg har levd i 40 år og aldri sett sånne med genetiske avvik som dere. Kanskje en forskningsartikkel på temaet kunne gjort meg mer kunnskapsrik om dere har noe å dele. Kosthold og trening er alltid det som hjelper, så får dere stå for unntakene fra den regelen. Er ikke min kommentar riktig for ..tja.. 99% med dobbelthake? Hjelper ikke kosthold og trening på 99% av de som har det? Hvilket gen er det snakk om egentlig? De fleste er dekodet og navngitt. Flott at dere har fått en støttegruppe her på KK da. Anonymous poster hash: 3d63b...962 Det er ingen genetiske avvik. På samme måte som man har pærefasong/eplefasong/timeglassfigur, innoverrumpe/sprettrumpe, korte eller lange bein, rundt eller spisst ansikt og andre forskjeller, har noen dobbelthake selv om man er tynn. Det er ingen genetiske avvik overhode. Og nei, 99 % hjelper det ikke på med kosthold og trening hvis de er normalvektige eller undervektige. Anonymous poster hash: a90a4...202
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 Mulig jeg har lite kunnskap. Jeg har levd i 40 år og aldri sett sånne med genetiske avvik som dere. Kanskje en forskningsartikkel på temaet kunne gjort meg mer kunnskapsrik om dere har noe å dele. Kosthold og trening er alltid det som hjelper, så får dere stå for unntakene fra den regelen. Er ikke min kommentar riktig for ..tja.. 99% med dobbelthake? Hjelper ikke kosthold og trening på 99% av de som har det? Hvilket gen er det snakk om egentlig? De fleste er dekodet og navngitt. Flott at dere har fått en støttegruppe her på KK da. Anonymous poster hash: 3d63b...962 Det har da absolutt ingenting med avvik å gjøre, det har med at noen trekk videreføres over generasjoner. Noen har eplefasong, noen har spiss nese, noen har dobbelthake. Hva er problemet ditt egentlig? Hvorfor denne aggressive holdningen som gjennomsyrer svaret ditt? Blir du personlig fornærmet over tynne mennesker med dobbelthake? Anonymous poster hash: 424c6...419
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 Mulig jeg har lite kunnskap. Jeg har levd i 40 år og aldri sett sånne med genetiske avvik som dere. Kanskje en forskningsartikkel på temaet kunne gjort meg mer kunnskapsrik om dere har noe å dele. Kosthold og trening er alltid det som hjelper, så får dere stå for unntakene fra den regelen. Er ikke min kommentar riktig for ..tja.. 99% med dobbelthake? Hjelper ikke kosthold og trening på 99% av de som har det? Hvilket gen er det snakk om egentlig? De fleste er dekodet og navngitt. Flott at dere har fått en støttegruppe her på KK da. Anonymous poster hash: 3d63b...962 Du er virkelig dum du.... Anonymous poster hash: 25841...d62
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 Dobbelthaken har vel ikke blitt borte, men den ser vesentlig mindre ut etter at jeg begynte med yoga (ingen vektnedgang). Antar at det er fordi skuldrene/nakken/halsen er mer avslappet, slik at skuldrene er lavere og halsen virker lengre. Jeg er blant dem som har dobbelthake uansett vekt, men dobbelthaken var vesentlig mindre da jeg veide under 50 kg og var undervektig enn når jeg veier 60 kg. Anonymous poster hash: be5cb...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå