Gå til innhold

Noen her som har strammet opp vagina med laser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gjøre dette siden sexlivet ikke har blitt det samme etter 3 fødsler.. er 35 år og ønsker å fortsette å ha et godt sexliv i noen år til ;) føler så og si ingenting der nede da jeg dessverre har blitt ganske vid og all verdens knipeøvelser ikke har hjulpet på disse 8 årene siden minsten ble født.. synes faktisk jeg bare har blitt videre med årene 😣

Så jeg er på utkikk etter erfaringer.. :)

Er det noen av dere som har gjort dette og kam fortelle litt?

Anonymous poster hash: c8d41...242

Skrevet

Kan man gjøre det med laser? Hvor? På privat klinikk?

Skrevet

Ja på privat klinikk.. koster ikke all verden.. derfor vurderer jeg å gjøre det.

HI

Skrevet

Jeg vurderte dette,men pga skjedefremfall så får jeg dekket operasjon. Så da går jeg heller for det! Er i 30-årene og ønsker et godt sexliv i mange år til! Har du ingen fremfall? Bare generelt videre? For jeg tror fremfallet mitt gjør at skjeden er blitt såpass mye større. De er på en måte overstrukket! Legen mente nå at jeg ville merke forskjell. Ellers får jeg satse på laser etter operasjonen da!!

Anonymous poster hash: fa20c...2b0

Skrevet

Måtte Google. Koster jo 30.000, så ikke akkurat billig.

Anonymous poster hash: 41a3b...d23

Skrevet

Ja på privat klinikk.. koster ikke all verden.. derfor vurderer jeg å gjøre det.

HI

Koster ikke all verdens??

Så 30.000 kr er bare lommerusk for deg altså?

Anonymous poster hash: 40c10...898

Skrevet

Koster ikke all verdens??

Så 30.000 kr er bare lommerusk for deg altså?

Anonymous poster hash: 40c10...898

Det jeg kikka på kostet rundt 6-7 tusen

HI

Skrevet

Flere som vet noe om dette??

Kan man få strammet opp skjeden UTEN operasjon, via laser? Hvordan foregår dette?? Og hvis det koster 6-7 tusen, herregud hvorfor har ikke jeg visst om dette...!

Anonymous poster hash: ad0b2...ee2
Skrevet

Det jeg kikka på kostet rundt 6-7 tusen

HI

Pr. behandling ja. Så anbefales det jo 3-4 behandlinger... Alt ettersom behovet.

Skrevet

Jeez, jeg leste LÅSER.. fikk underlige bilder i hodet..

Anonymous poster hash: 2327f...0af

Skrevet

Pr. behandling ja. Så anbefales det jo 3-4 behandlinger... Alt ettersom behovet.

Nå vet ikke jeg hvor du har din info fra, men der jeg sjekket kosta det mellom 6-8 tusen alt eller hvor mange behandlinger man skal ha.

HI

Skrevet

Har du prøvd fysio for bekkenbunnstrening og vet at du kniper rett?

Jeg har også født tre barn, og merket forskjell ved regelmessig bekkenbunnstrening. Det er jo ikke likt som før barnefødsler, men «fungerer» helt fint:)

Hvis ikke høres jo laser ut som et alternativ. Lurer på hvordan det foregår i praksis...

Anonymous poster hash: d586e...895

Skrevet

Leste litt om laser og det er laser/lys som promoterer dannelse av collagen. Collagen er jo byggestenene i vevet. Men jeg må si jeg er litt skeptisk til at nok collagen skal danses til at en skjede skal bli betraktelig "trangere".

Anonymous poster hash: d3870...9df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...