Gå til innhold

Trenger litt hjelp 😇Hvilket hotell i Oslo? Radisson Blu plaza hotel eller Thon Hotel Opera?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg bodd på noen av hotellene, men innbiller meg at en 5-åring synes det er stas med et høyt hotell. Glassheisen på plaza kan dere ta uansett om dere bor der eller ikke.

Anonymous poster hash: fdba8...f76

Nå har ikke jeg bodd på noen av hotellene, men innbiller meg at en 5-åring synes det er stas med et høyt hotell. Glassheisen på plaza kan dere ta uansett om dere bor der eller ikke.

Anonymous poster hash: fdba8...f76

Takk 😊 det var heisen jeg tenkte på hehe. Jeg tenkte på opera,fordi der har jeg gått forbi.enkelt å finne døra 😂 må google litt på radisson

Anonymous poster hash: 1fb52...d42

Bodde på plaza på jentetur og aldri igjen. Møkkete, organisert og rotete..

Anonymous poster hash: 8653a...852

Aha det var leit at dere fikk en dårlig opplevelse ❤

Annonse

Synes plaza er overvurdert. Gøy med utsikten hvis man bor i de øverste etasjene, men thats it.. Frokosten eller heller ikke noe å skryte av.

Anonymous poster hash: 2f4e0...3e2

Mine venner som bor i Oslo anbefaler IKKE Oslo Plaza eller andre hotell i det området når man reiser med barn. ikke trivelig mtp tigger, prostituerte, narkoman ol som det finnes mye av med en gang man stikker hodet ut døra...

Vi har bodd på to hotell som ligger bortenfor den amerikanske ambassade,- litt ned mot Aker brygge,- men helt på "bortsiden" av dette området også. Husker ikke navnet..

Anonymous poster hash: fe251...818

Jeg og datteren min på 5 bodde på Smarthotel to netter i høst. Kan anbefale det. Veldig lite rom, men nytt og rent og sentralt. Og billig.

Vi droppet frokost, da det er en rema 1000 rett ved siden av og ingen av oss er glade i store frokoster.

Det er rett ved slottsparken.

Anonymous poster hash: 7e31e...b4b

Har bodd på begge hotellene, opera flere ganger.

Radisson, ALDRI mer! Var lange køer i heisene, og du vil ikke gå alle de etasjene opp med barn.

Vi fikk feil rom to ganger, fikk nøkkelen inn på rommet til noen andre. Venninnen min sitt rom ble ikke klart før 17!

Nei altså.

Opera er kjempefint!!! Men, vi har også bodd på radisson ved Slottsparken, veldig koselig, barnevennlig og med basseng.

Takk for alle svar 😃

Det ble Thon Hotel Opera denne gangen. Jeg er ikke så ofte i Oslo,og jeg skjønner at det kanskje ikke er det beste område å ferdes i. Men det blir en fin tur😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...