Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Jeg glemte å ta trimetoprim for uvi i går kveld. Jeg skal ta en tab hver kveld, men midt i kuren glemte jeg altså å ta. Skal jeg ta en nå, og så en i kveld.. eller bare vente til i kveld og ta kuren en dag lengre? Anonymous poster hash: 32f8d...5ea
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Det står i pakningsvedlegget hva man skal gjøre om man glemmer en dose, bare les der. Har du kastet det så søker du bare på medisinnavnet på felleskatalogen på nett. Anonymous poster hash: aa4df...0c9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Det står ikke i pk.vedlegget som jeg har fått i alle fall. Har lest det to ganger.. Anonymous poster hash: 32f8d...5ea
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Aldri ta en dobbel dose av denne medisinen. Hvis det er nesten tid for neste dose bare hopp over den glemte delen og fortsette å ta medisinen i henhold til planen. Hentet herfra http://www.pharmacymy.com/order-bactrim-online-nb.html Siden det er et halvt døgn til neste dose, er jeg litt usikker på om du bør eller ikke bør ta en nå. Ring apoteket og spør 😊 Anonymous poster hash: 76f91...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå