Gå til innhold

Hva tenker dere om navnlistene 2016 ?

Anbefalte innlegg

http://www.ssb.no/befolkning/statistikker/navn/aar/2017-01-24

Tydelig skam er i vinden i alle fall, William og Nora på topp :). Magnus på 20 Plass, Isak på 22 plass,Even på 44 plass og Kasper på 13 plass  :)

Jeg ble veldig overrasket at Henrik har klatrer helt opp på 11 plass,men det er jo et veldig fint navn :),men tror du folk tar det fra skam også? eller har Henrik alltid vert populært? var vel ikke så høyt i fjor da

Endret av Blair Waldorf
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144308549-hva-tenker-dere-om-navnlistene-2016/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.ssb.no/befolkning/statistikker/navn/aar/2017-01-24

Tydelig skam er i vinden i alle fall, William og Nora på topp :). Magnus på 20 Plass, Isak på 22 plass,Even på 44 plass og Kasper på 13 plass :)

Jeg ble veldig overrasket at Henrik har klatrer helt opp på 11 plass,men det er jo et veldig fint navn :),men tror du folk tar det fra skam også? eller har Henrik alltid vert populært? var vel ikke så høyt i fjor da

Var vel ingen store overraskelser verken hos guttene eller jentene her. Ble egentlig mest overrasket over Tiril som hadde klatret så høyt.

Så var vi fornøyde med at navnet jenta vår fikk i fjor ikke finnes på topp 50:)

Anonymous poster hash: 90810...3a2

Er jo ikke de store forandringene fra år til år. Er kanskje mest overrasket over at navn som Emma, Sara, Lucas og Mathias holder seg på topp så lenge.

Og litt overraskende at Tiril og Theodor har kommet med på topp 20.

Anonymous poster hash: cb31e...60b

Einaste Tiril som overraska meg og. Og at ingen har fått det nydelige navnet til jenta mi. Ho får alltid komplimenter når ho seier kva ho heiter, men mulig ikkje folk tør. Faktisk var det færre som heiter det no, under 10. Men det liker eg. 😛

Anonymous poster hash: b24f7...c06

kanskje ikke så uventet,men mange utrolig fine navn, er jo en grunn for de er så langt opp, mest overrasket over at Henrik har kommet helt opp på 11 plass, Isak 22 plass og Even 44 plass, og litt overraskende at Tiril og Olivia er så vanlig, kjenner ingen Isak ,Trill eller Olivia

Annonse

Det er jo egentlig ikke spennende lesning disse navnestatistikkene. Lite variasjon fra år til år egentlig.

Overrasket over at det er lov til å gi pikebarnet navnet Ugne. Ikke flust av barn som får navnet akkurat, men ikke heldig ift norsk språk.

Det er jo egentlig ikke spennende lesning disse navnestatistikkene. Lite variasjon fra år til år egentlig.

Overrasket over at det er lov til å gi pikebarnet navnet Ugne. Ikke flust av barn som får navnet akkurat, men ikke heldig ift norsk språk.

er jo mange nye navn på topp 50,men kanskje ikke topp 10 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...