Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #26 Skrevet 24. januar 2017 da er du sikkert spinkel bygd du da. har vert like tung som deg men da såg jeg ut som ett levende lik og folk spurte om jeg var syk. hi Anonymous poster hash: d7ee1...9de
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #27 Skrevet 24. januar 2017 da er du sikkert spinkel bygd du da. har vert like tung som deg men da såg jeg ut som ett levende lik og folk spurte om jeg var syk. hi Anonymous poster hash: d7ee1...9de 95 kg er fortsatt mye og tror du madrassen din merker forskjell på en person som er 95 kg med muskler og 178 cm eller en som veier 95 kg med masse fett og 170 cm? Faren min er på slanker'n med sine 191 cm Og 106 kg. Målet er å være under 100 kg. Tror både du og mannen bør innse at dere er overvektige. Anonymous poster hash: f065b...f6a
vimsa3 Skrevet 24. januar 2017 #29 Skrevet 24. januar 2017 (endret) Er det virkelig blitt en diskusjon om hi er feit eller ikke???? Spiller det en rolle?? Madrassen vet da virkelig ikke om det ligger en mann der som veier 90+ eller en liten feit dame. Ikke rart det er kroppspress i samfunnet!! En madrass skall holde.. det er ikke snakk om 300 kg per person her! Mit tips snu madrassene. Og så for dere bare spare til nye. Endret 24. januar 2017 av vimsa3
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #30 Skrevet 24. januar 2017 Jeg veier 95kg og er 179høy .. jeg er ikke feit .. Ikke supertynn heller .. men vil ikke si HI er feit Når hu er høy som hun er. Jeg hadde også seng med sånn grop i midten .. veldig irriterende. Ei singel venninne av meg har også det. Tror ikke det Er pga knulling og overvekt. Men er det en hel madrass? Anonymous poster hash: c70a6...0af Du er og tykk, i følge bmi er du nesten i fedme kategori. Å tro noe annet er å lure seg selv. Jeg er 176 høy og veier 92 kg og er absolutt tykk Anonymous poster hash: f20df...187
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #31 Skrevet 24. januar 2017 Sorry, men dere er ganske tunge . Og hvis dere i tillegg beveger dere skikkelig under akten, så er jeg ikke overrasket. Anonymous poster hash: 32c27...a0d
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #32 Skrevet 24. januar 2017 Ikke rart dere har knullegrop.. 200 kg på et punkt i sengen.. djiiiz Anonymous poster hash: df094...eaa
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #33 Skrevet 24. januar 2017 Det er vel det samme om det er muskler eller fett. 200 kg i aksjon midt på senga vil jo føre til slitasje, eller «knullegrop» om du vil. Anonymous poster hash: 53fcb...781
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #34 Skrevet 24. januar 2017 vi er ikke fete. vi er vel litt smålubbne men langt ifra fete. dere smårips som sier vi er fete kan bare passe dere eller så kommer jeg og setter meg på dere😋 jeg liker kroppen min slik den er. jeg er sterk og frisk og har en mann som tenner på meg. dere er sikkert bare misunnelige fordi dere ikke har deres egen knullegrop fordi dere er bitre tynne skrepper!! ikke rart dere ikke har knullegrop når mannen deres må knulle på bein!! takk for meg. hi Anonymous poster hash: d7ee1...9de
Magia Skrevet 24. januar 2017 #35 Skrevet 24. januar 2017 Haha, sier som fler her: tror dere madrassene kjenner forskjell på feit og veltrent? Jeg syns nå madrasser burde holde bedre enn som så. En dobbeltseng skal jo tåle to personer som sover og har sex i noen år. Med det sagt var det en billig seng, så man kan kanskje ikke forvente annet? Min tre år gamle Jensen-seng til 30 000 er som ny, etter mye sengeligging av både det ene og det andre slaget.
Magia Skrevet 24. januar 2017 #36 Skrevet 24. januar 2017 vi er ikke fete. vi er vel litt smålubbne men langt ifra fete. dere smårips som sier vi er fete kan bare passe dere eller så kommer jeg og setter meg på dere jeg liker kroppen min slik den er. jeg er sterk og frisk og har en mann som tenner på meg. dere er sikkert bare misunnelige fordi dere ikke har deres egen knullegrop fordi dere er bitre tynne skrepper!! ikke rart dere ikke har knullegrop når mannen deres må knulle på bein!! takk for meg. hiAnonymous poster hash: d7ee1...9de OK... wow! Smårips? Bitre tynne skrepper? Hvem er bitter her?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #37 Skrevet 24. januar 2017 vi er ikke fete. vi er vel litt smålubbne men langt ifra fete. dere smårips som sier vi er fete kan bare passe dere eller så kommer jeg og setter meg på dere jeg liker kroppen min slik den er. jeg er sterk og frisk og har en mann som tenner på meg. dere er sikkert bare misunnelige fordi dere ikke har deres egen knullegrop fordi dere er bitre tynne skrepper!! ikke rart dere ikke har knullegrop når mannen deres må knulle på bein!! takk for meg. hi Anonymous poster hash: d7ee1...9de Sannheten er vond å høre, er den ikke Anonymous poster hash: f20df...187
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #38 Skrevet 24. januar 2017 Sorry Fagmøbler. Fagmøbler...Jysk....same same but different. Anonymous poster hash: 383c8...845 Unnskyld meg, men hva er det du forsøker å insinuere? Jeg oppfatter at du mener det er samme kvalitet på møbler fra Jysk og fra Fagmøbler. Stemmer det? Hvis du faktisk mener det, så er det så som så med møbleringen i ditt hode. Jysk er en billigkjede med dertil hørende kvalitet, mens Fagmøbler er en langt dyrere kjede, men også denne med dertil hørende kvalitet. Man får det man betaler for, skjønner du. Selvfølgelig er ikke 7 000,- særlig mye penger for en seng, men også jeg ville forventet mer av et møbel fra Fagmøbler enn fra Jysk. Jeg mener å huske at vår 180*200 cm store seng kostet ca 12 000 på tilbud for ca 10-12 år siden, og den er av riktig god kvalitet, og ikke kjøpt verken hos Jysk eller Fagmøbler, men hos en møbelkjede som regnes for hakket rimeligere enn Fagmøbler. Anonymous poster hash: f8d5d...1da
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #39 Skrevet 24. januar 2017 vi er ikke fete. vi er vel litt smålubbne men langt ifra fete. dere smårips som sier vi er fete kan bare passe dere eller så kommer jeg og setter meg på dere😋 jeg liker kroppen min slik den er. jeg er sterk og frisk og har en mann som tenner på meg. dere er sikkert bare misunnelige fordi dere ikke har deres egen knullegrop fordi dere er bitre tynne skrepper!! ikke rart dere ikke har knullegrop når mannen deres må knulle på bein!! takk for meg. hi Anonymous poster hash: d7ee1...9de Sier hun uten selvinnsikt. Du føler deg nok kjempe flott nå som du kan kalle normalvektige for bitre tynne skrepper. Wow. Anonymous poster hash: 91064...7aa
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #40 Skrevet 24. januar 2017 vi er ikke fete. vi er vel litt smålubbne men langt ifra fete. dere smårips som sier vi er fete kan bare passe dere eller så kommer jeg og setter meg på dere😋 jeg liker kroppen min slik den er. jeg er sterk og frisk og har en mann som tenner på meg. dere er sikkert bare misunnelige fordi dere ikke har deres egen knullegrop fordi dere er bitre tynne skrepper!! ikke rart dere ikke har knullegrop når mannen deres må knulle på bein!! takk for meg. hi Anonymous poster hash: d7ee1...9de Wow, angrep er det beste forsvar. Så sykt usmakelig. Jeg har ikke kaldt deg fet. Hvis du synes det er ufint å snakke nedlatende om vekt burde du holde deg for god til det selv. Skikkelig dårlig gjort Anonymous poster hash: 53fcb...781
Syngensang Skrevet 24. januar 2017 #41 Skrevet 24. januar 2017 Herreminhatt damer!!! Kvifor heng de dykk opp i at hi veg 95 kg, og uten å ha sett henne påstår at ho er feit? Det finst då vitterleg fleire kroppstypar, eg kjenner fleire damer som er høge og tunge, men som ikkje ser feite ut. (dei er derimot råsterke og spreke damer) De bidreg til eit samfunn der damer skal vere små og spinkle for å ha liv til å vere fornøgde med seg sjølve. Og damer kan vere både små og spinkle, store og sterke, middels høge og lunde og alt imellom uten at nokon skal trenge å påpeike det!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #42 Skrevet 24. januar 2017 Herreminhatt damer!!! Kvifor heng de dykk opp i at hi veg 95 kg, og uten å ha sett henne påstår at ho er feit? Det finst då vitterleg fleire kroppstypar, eg kjenner fleire damer som er høge og tunge, men som ikkje ser feite ut. (dei er derimot råsterke og spreke damer) De bidreg til eit samfunn der damer skal vere små og spinkle for å ha liv til å vere fornøgde med seg sjølve. Og damer kan vere både små og spinkle, store og sterke, middels høge og lunde og alt imellom uten at nokon skal trenge å påpeike det! takk😚 som sagt så tror folk jeg veier kansje 70 eller noe når jeg sier hva jeg veier. men så var de jo ikke vekten min de var snakk om heller. hi Anonymous poster hash: d7ee1...9de
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #43 Skrevet 24. januar 2017 Herreminhatt damer!!! Kvifor heng de dykk opp i at hi veg 95 kg, og uten å ha sett henne påstår at ho er feit? Det finst då vitterleg fleire kroppstypar, eg kjenner fleire damer som er høge og tunge, men som ikkje ser feite ut. (dei er derimot råsterke og spreke damer) De bidreg til eit samfunn der damer skal vere små og spinkle for å ha liv til å vere fornøgde med seg sjølve. Og damer kan vere både små og spinkle, store og sterke, middels høge og lunde og alt imellom uten at nokon skal trenge å påpeike det! Ser noen er opphengt i det, men mange påpeker det enkelt og greit som en logisk grunn til at det blir grop i senga.. Anonymous poster hash: 53fcb...781
Syngensang Skrevet 24. januar 2017 #44 Skrevet 24. januar 2017 Ser noen er opphengt i det, men mange påpeker det enkelt og greit som en logisk grunn til at det blir grop i senga.. Anonymous poster hash: 53fcb...781 Jaja, det er greit, det er logisk at tyngre menneske lagar meir groper enn lette menneske. Men når hi seier ho ikkje er feit og føler seg fin så er det ikkje nødvendig å skrive at det kan ho umogleg vere rett og at ho må vere feit. Og eg ser no òg at slett ikkje alle var med på feitinghylekoret, men eg vart likevel litt provosert på hi (og alle andre damer over 60 kg) sine vegner😉.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #45 Skrevet 24. januar 2017 Kjøp dere tempur Hi, problem løst. Anonymous poster hash: 53403...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå