Gå til innhold

noen andre som har knullegrop i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte ny seng i april 2016. ikke av beste kvalitet men den billigste på fagmøbler til 7000. nå er de blitt en grop på midten pga knullinga vår. andre som har de??

Anonymous poster hash: d7ee1...9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for det kan ikke være sovinga?

Anonymous poster hash: 53fcb...781

Skrevet

nei vi sover ikke så tett. har sex og koser midt på senga

hi

Skrevet

Er dere tykke? 😂🙈

Anonymous poster hash: 62457...e98

Skrevet

han er vel 110 kg og jeg er 95😂😂 men vi er ikke fete. vi er begge høye og trener både de ene og andre😋 jeg er 178 og han er 196

hi

Skrevet

han er vel 110 kg og jeg er 95😂😂 men vi er ikke fete. vi er begge høye og trener både de ene og andre😋 jeg er 178 og han er 196

hi

95 kg og ikke feit??? 🤣

Anonymous poster hash: f065b...f6a

Skrevet

95 kg og ikke feit??? 🤣

Hørt om muskelmasse? Muskler veier jo en del.

Anonymous poster hash: 29312...b44

Skrevet

jo ja jo jeg er vel fet i andres øyne kansje men jeg ser ikke så veldig fet ut. ingen tror meg når jeg sier jeg er 95 kilo. har brede hofter og skuldre.

Skrevet

På tide å bli litt mere kreative da kanskje? Prøve litt på kanten av senga neste gang? ;)

Skrevet

han er vel 110 kg og jeg er 95 men vi er ikke fete. vi er begge høye og trener både de ene og andre jeg er 178 og han er 196

hi

Beklager å si det, men dere er begge tykke

Anonymous poster hash: f20df...187

Skrevet

95 kg og ikke feit??? 🤣

Ikke når man er veltrent og nesten 180..

I vår seng er det en høyde på midten. Så om vi tilfeldig møtes på midten triller vi straks ned til våre faste plasser igjen, ytters på hver vår madrass på hver vår side.. Vi møtes alt for sjeldent på midten..

Anonymous poster hash: 0a7a9...75d

Skrevet

Vi kjøpte akkurat ny madrass av samme grunn, den helt inn mot midten så jeg følte jeg lå i en nedoverbakke.

Jeg er undervektig og mannen er normal, sex har vi nesten ikke hatt de siste 10 årene. Det var rett og slett en billig madrass, HI du får hva du betaler for.

Kan ikke vente at en den billigste madrasen hos Jysk til 7000,- tåler 200kg. Gropen kommer i midten siden det er dårligst støtte der. På kantene er en madrass ofte sterkere.

Anonymous poster hash: 383c8...845
Skrevet

sengen er kjøpt på FAGMØBLER. og vi har sex veldig mange andre plasser enn i midten av senga også. på vaskerommet,sofaen,badet,dusjen, kjøkkenet og slikt. så de er ikke bare misjonæren likksom😂😂

hi

Skrevet

sengen er kjøpt på FAGMØBLER. og vi har sex veldig mange andre plasser enn i midten av senga også. på vaskerommet,sofaen,badet,dusjen, kjøkkenet og slikt. så de er ikke bare misjonæren likksom

hi

Sorry Fagmøbler.

Fagmøbler...Jysk....same same but different.

Skrevet

Alle madrasser vil svekkes med tiden, men tempur er kjent for å holde formen lenge.

Anonymous poster hash: d0735...bee

Skrevet

hehe😋 hvorfor har dere nesten ikke hatt sex på 10 år? bare nysjerrig

Skrevet

jo ja jo jeg er vel fet i andres øyne kansje men jeg ser ikke så veldig fet ut. ingen tror meg når jeg sier jeg er 95 kilo. har brede hofter og skuldre.

Eg trur deg, er sånn sjøl 😄. Stor og sterk💪. Men vi har ikkje knullegrop i senga likevel, den var ganske dyr pga mannen fikk dårlig rygg av den gamle

Anonymous poster hash: 74bfc...4fd

Skrevet

bra du tror meg. for noen som er 160 høy og 52 kilo så virker de sikkert helt forferdelig å være 95 kilo😂 men de går helt fint also 😋 kvinnelige former og lange ben de liker ivertfall samboeren min. og en bred god ræv😂 haha

hi

Skrevet

Jaa, og den har blitt på min side for vi møtes alltid der :-p

Skrevet

Haha, knullegrop faktisk😂 Har ikke det nei🙈 Ganske dyr seng, tror den kostet 32.000🌟

Skrevet (endret)

hi

Haha, dagens!! 95 kilo er fortsatt 95 kilo uansett hvordan kroppen din ser ut :D

Madrassen skiller vel ikke på fett og muskler!

Endret av Von Hertelhofen
Skrevet

Jeg veier 95kg og er 179høy .. jeg er ikke feit .. Ikke supertynn heller .. men vil ikke si HI er feit Når hu er høy som hun er.

Jeg hadde også seng med sånn grop i midten .. veldig irriterende.

Ei singel venninne av meg har også det.

Tror ikke det Er pga knulling og overvekt. Men er det en hel madrass?

Anonymous poster hash: c70a6...0af

Skrevet

nei de er 2 madrasser som er inni samme trekk😃

hi

Skrevet

Sorry Fagmøbler.

Fagmøbler...Jysk....same same but different.

Morsom du eller?

Anonymous poster hash: df5cc...973

Skrevet

Ikke når man er veltrent og nesten 180..

I vår seng er det en høyde på midten. Så om vi tilfeldig møtes på midten triller vi straks ned til våre faste plasser igjen, ytters på hver vår madrass på hver vår side.. Vi møtes alt for sjeldent på midten..

Anonymous poster hash: 0a7a9...75d

Jeg trener 4 ganger i uka, er veltrent og veier 65 kg på mine 181 cm. Så 95 kg på 178 er mye uansett hvor veltrent man er. Med mindre man driver med wrestling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...