Gå til innhold

Er du pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Jeg er blitt ganske feit, og har lagt på meg slik at jeg ser helt asymmetrisk og rar ut. Helt forferdelig. Klarer ikke gåned i vekt heller selv om jeg prøver (har en hormonfeil). 

Var veldig pen og slank før jeg fikk barna. Skjemmes over utseende mitt nå. 

Anonymous poster hash: 51613...431
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok.

Anonymous poster hash: 5bb3d...3e0

Skrevet

Ja, jeg er pen!

Føler jeg er mye penere nå i midten av 30 årene enn da jeg var i 20 årene!

Mulig fordi jeg har et veldig ungt ansikt, så er først nå kvitt de litt "barnslige" trekkene.

Må vise leg relativt ofte, både på polet og byen.

Men desverre har jeg begynt å bli tykk, lagt på meg 10 kilo og sluttet å trene. Er så mye sliten og orker ikke å ta tak. Noe som gjør meg deppa.

Har en jobb hvor jeg må se representabel ut, så må sminke meg og ordne håret hver dag. Men kroppen, urk, forfaller😔

Anonymous poster hash: 44f3e...e25

Skrevet

Synes jeg ser gammel ut, men folk mener jeg ser ung ut..

Pen, vel etter at faren min prenta inn at jeg var stygg som liten så klarer ingen komplimenter å overtale meg til å tro noe annet. Men jeg har fått noe komplimenter på utseende, og spesielt i de senere årene. Jeg tror jeg er midt på treet om jeg ikke skal være altfor hard med meg selv :) 

Anonymous poster hash: aa859...4f6
Skrevet

Jeg er 35, og tror jeg er en såkalt late bloomer. På ungdomsskolen var jeg altfor tynn og formløs, men jeg har faktisk fått større pupper og hofter etter svangerskap og amming, fortsatt slanke bein, selv om magen kunne vært flatere. Hadde en del kviser i 20-årene, de er stort sett borte nå. Har fått mer selvtillit også, liker meg selv bedre, og ser frem til en lysende fremtid som MILF. Et solid "fuck you" til alle som kalte meg stygg i min ungdomstid.

Anonymous poster hash: a778f...cb4

Skrevet

Var for noen få år siden, ikke så mye nå.

Anonymous poster hash: c00dc...cca
Skrevet

Ja jeg er pen.

Kroppen min er veldig fin. Jeg er høy og slank med former på de rette plassene.

Ansiktet mitt er normalt pent og så er jeg veldig flink til å gjøre det beste ut av det.

Anonymous poster hash: 22b2c...abf

Skrevet

Nei jeg er ikke pen:-(

Skrevet

Mjeh, jeg er sikkert søt. Godt gift, så jeg er vel bra nok da. Det holder for meg.

Skrevet

Nope.

Anonymous poster hash: bfa68...47b

Skrevet

Nei, er ikke pen... Aldri vært pen men var vel ok midt i 20-årene en gang. Å få to tette viljesterke barn i slutten av 30-årene gjorde ikke underverker akkurat. Vondt kne og bekken gjorde at jeg måtte slutte å spille håndball/ trene. Så nå er jeg 42 år, 20 kilo overvektig, rynkete, stadig flere grå hår, skjeggvekst - og jada... Satser på at smil og godt humør veier opp bittelitt da!

Skulle ønske jeg visste at jeg var på mitt beste da jeg var 31 år! :)

Anonymous poster hash: 3b912...78b

Skrevet

Ja, jeg er veldig pen får jeg høre, og er godt fornøyd selv også:) Fin kropp og, men ett par kilo for mye.

Anonymous poster hash: 86045...4fd

Skrevet

Ja er ganske pen. Får ofte kommentarer på at jeg er pen, både fra fremmede og kjente.

Skrevet

Akkurat nå veier jeg litt for mye, og det synes på mage, rumpe og lår.

Men jeg har et vakkert ansikt. Som en litt overvektig Michelle Pfeiffer.

Anonymous poster hash: ffc9c...2f6

Skrevet

Jeg er fornøyd nok, det er nok det :)

Jeg har aldri sett på meg selv som pen, hadde ganske store problemer med forhold til egen kropp da jeg var yngre.

Jeg er nok også en som blomstrer sent. Da vi hadde 20-års reunion som russ lurte "gutta" veldig på hvorfor jeg var der, for meg kjente de ikke, de påstod de ville kjent igjen en så pen dame. Men da jeg var russ var jeg noe overvektig, hadde en frisyre som ikke en gang var i nærheten av å kle meg (frisør hadde ødelagt håret mitt) og jeg var veldig usikker på meg selv og svært lite selvtillit.

I dag har jeg god holdning og er sikker på meg selv - det gir en helt annen utstråling enn hva jeg hadde den gangen.

Nå er jeg i tillegg slank med former og kler meg deretter. Før var jeg overvektig og gjemte meg i klær.

Men den største endringen har skjedd inni meg, og det er nok det som gjør at jeg av mange i dag blir sett på som pen.

Jeg synes jeg er helt normal, og jeg er fornøyd nok med utseendet.

Anonymous poster hash: 8bb44...16b
Skrevet

Jeg er angivelig pen, men det er nok fordi jeg er slank og har lyst langt hår.. Det går 12 på dusinet av sånne som meg, og jeg kunne sikkert vært smashing om jeg hadde orket/kunne sminket meg.. Jeg får ubehagelig mye oppmerksomhet fra menn i alle aldre, jeg tror det er fordi jeg er veldig positiv og smilende.

Synes ikke selv jeg er pen. Jeg er snart 40 år, jeg bryr meg ikke om klær, hår, mote,sminke,lange negler, løshår og løse øyenvipper, botox, og svære øyenbryn..jeg ser grei nok ut uten, heldigvis..

Anonymous poster hash: 4fc39...7c5

Skrevet

Synes jeg er naturlig pen, ja (jukser ikke med noe). Store, fyldige lepper, markerte kinnbein, svarte bryn og vipper, plettfri hud. Men kroppen er for stor og ikke fin! 20 kg for mye som jeg ikke får bort.

Anonymous poster hash: 844da...cd7
Skrevet

Andre syns at jeg er pen, men jeg syns det ikke selv. Det var helt ille for meg, spesielt i tenårene. Tror kanskje jeg har et forvridd syn på egen kropp og eget ansikt, og tror det stammer fra seksuelt misbruk da jeg var 10-12 år, før det kan jeg ikke huske at jeg tenkte så mye på utseendet mitt på en negativ måte.

Jeg liker øynene mine, da! :)

Også syns jeg selv at jeg er pen på innsiden. Har masse empati, forståelse og en stor toleranse for andre, og det har blitt et viktig holdepunkt for meg. Jeg er 27 nå, og merker at utseendet ikke plager meg like mye lenger, jeg syns fortsatt ikke selv at jeg er fysisk pen, men det er ikke der verdiene mine ligger lenger, så det gjør ikke noe :) (Nå mener jeg ikke at de som er fornøyd med utseendet har overflatiske verdier, altså!! Jeg mener bare at det er veldig godt å tenke på den måten for meg som har slitt så veldig med det tidligere)

Anonymous poster hash: 446ed...20b

Skrevet

Ja, jeg er pen, men til tross for det blir jeg aldri fornøyd med eget utseende.

Anonymous poster hash: 53f85...572

Skrevet

Aner ikke. Synes det er vanskelig å definere pen.

Min beste venn (mann) sier ofte at menn snur seg etter meg på gata og at jeg er pen uten sminke, men så er han også min beste venn og på min side i alt😂

Jeg har aldri hatt problemer med "å få menn", men jeg har tenkt at det har mer med personlighet og utstråling å gjøre. Feks: var ute på byen for noen mnd siden. Hadde på det jeg alltid har på. Jeans, singlet og genser. Fikk mer oppmerksomhet på dansegulvet enn de pene jentene i trange, korte kjoler på 20-25 år fordi jeg var opptatt av å ha det gøy i stedet for å se bra ut på dansegulvet.

Men jeg tror jeg har er helt normalt utseende. Sminker meg litt før jeg går ut døren hver dag fordi jeg liker å ta meg best mulig ut. Foundation, øyeskygge og mascara. Naturfarger. Brunt. Overdriver ikke.

Anonymous poster hash: 08fd1...172

Skrevet

Ja, vil si det.. Mørkt, langt hår. Grønne øyne. Naturlig fyldige bryn, fyldige lepper.. Høy og velproposjonert.

Har noen kilo for mye, men det jobbes med 😉 og - sier ikke at overvekt gjør en mindre pen. Men vet jeg vil føle meg enda penere når jeg er tilbake der jeg trives.

Er absolutt ikke fotogen da.. haha. Så det er litt kræsj.

Anonymous poster hash: d98a0...fb5

Skrevet

Stygg både med og uten sminke!

Anonymous poster hash: 050f3...c53

Skrevet

Jeg har ikke veldig stygg hud, fælt hår eller rare trekk som gigantisk oppstoppernese eller enorme hestetenner... Men direkte vakker er jeg nok heller ikke. Samtidig er jeg så sær at det ligger nok en "hold avstand" aura rundt meg. Ingen tør å prøve seg, så  jeg kan ikke bruke andres oppmerksomhet til å bedømme mitt utseende.

Lita og søt passer nok bedre her.

Anonymous poster hash: c7d0a...5dc
Skrevet

Uten sminke ser jeg trøtt ut. Med sminke ser jeg helt ok ut. Hverken veldig pen eller veldig stygg.

Anonymous poster hash: e4304...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...