Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Noen som har vært i Puerto de Mogan på Gran Canaria? Lurer på hvordan det er der mtp. barnevennlighet, utvalg av restauranter og caféer, anbefaling av hotell osv. Setter stor pris på alle svar og tips Anonymous poster hash: bb185...4d2
Blondzilla Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Det er nydelig der, men veldig lite. Du har sett alt på en dag.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Noen som har vært i Puerto de Mogan på Gran Canaria? Lurer på hvordan det er der mtp. barnevennlighet, utvalg av restauranter og caféer, anbefaling av hotell osv. Setter stor pris på alle svar og tips Anonymous poster hash: bb185...4d2 Nydelig. Mange flotte, gode spanske restauranter. Flott liten sandstrand, vakre trange gater med blomster overalt. Ingen badeland eller noe sånt...men det trenger du ikke der. Om dere vil oppleve noe annet enn Poerto Mogan, så lei en bil og reis opp til fjellet hvor det finnes en liten landsby hvor dere kan få noe godt å drikke eller mat. Det er litt sånn hippiaktig der. Beboerne er gjerne ikke bare spanjoler, men mennesker fra hele verden, så det er et stort mangfold på et så lite sted. Det er noen fine butikker der, spesielt sko og parfymeri. Ellers er det noen lokale småbutikker som som selger hjemmelaget såpe, klær, vesker osv. Mye fint, men det er nok litt dyrere der enn andre steder på GC. Selv om man kanskje har gått rundt Mogan ila en dag, så har du ikke sett at ila en dag. Det er er en rolig by hvor man virkelig kan slappe av og ikke for noen som vill ha full fres hele tiden, da er puerto Rico bedre, og det er fint nok der, men om man ønsker noe litt annerledes så er Mogan herlig. Dere kan ta barna med ut på kvelden for å høre live musikk, sitte på stranden, eller bare gå rundt i gatene. En annen ting er at det er alltid stort sett godt og varmt der. Bussene går ofte inn til puerto Rico og en taxi koster heller ikke mye. Jeg eeeelsker Mogan! Anonymous poster hash: b1037...6a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Nydelig. Mange flotte, gode spanske restauranter. Flott liten sandstrand, vakre trange gater med blomster overalt. Ingen badeland eller noe sånt...men det trenger du ikke der. Om dere vil oppleve noe annet enn Poerto Mogan, så lei en bil og reis opp til fjellet hvor det finnes en liten landsby hvor dere kan få noe godt å drikke eller mat. Det er litt sånn hippiaktig der. Beboerne er gjerne ikke bare spanjoler, men mennesker fra hele verden, så det er et stort mangfold på et så lite sted. Det er noen fine butikker der, spesielt sko og parfymeri. Ellers er det noen lokale småbutikker som som selger hjemmelaget såpe, klær, vesker osv. Mye fint, men det er nok litt dyrere der enn andre steder på GC. Selv om man kanskje har gått rundt Mogan ila en dag, så har du ikke sett at ila en dag. Det er er en rolig by hvor man virkelig kan slappe av og ikke for noen som vill ha full fres hele tiden, da er puerto Rico bedre, og det er fint nok der, men om man ønsker noe litt annerledes så er Mogan herlig. Dere kan ta barna med ut på kvelden for å høre live musikk, sitte på stranden, eller bare gå rundt i gatene. En annen ting er at det er alltid stort sett godt og varmt der. Bussene går ofte inn til puerto Rico og en taxi koster heller ikke mye. Jeg eeeelsker Mogan! Anonymous poster hash: b1037...6a8 Jeg har aldri bodd på hotell i Mogan, men vet at det er mange b&b rundt omkring. Ellers har du misnt to store Hotell rett før du kommer inn til byen. Cordial og Sunwing. Sunwing er jo veldig barnevennlig! Anonymous poster hash: b1037...6a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 Takk for svar Er det noen annen plass på GC du kan anbefale som er litt større og litt mer å se? Har kun vært i Las Palmas uten barn tidligere. Nå drar vi med to barn. Må være barnevennlig sandstrand, lekeplasser, greitt utvalg av restauranter. Anonymous poster hash: bb185...4d2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 Jeg har aldri bodd på hotell i Mogan, men vet at det er mange b&b rundt omkring. Ellers har du misnt to store Hotell rett før du kommer inn til byen. Cordial og Sunwing. Sunwing er jo veldig barnevennlig! Anonymous poster hash: b1037...6a8 Tusen takk for utfyllende svar! Drar for å slappe av og kose oss. Er uansett ikke så mye man rekker på en dag med to små barn, de er fornøyd med å bade litt og gå ut og spise. Er ikke interessert i en stor og bråkete by. Vet du om det er noen offentlige lekeplasser der? HI Anonymous poster hash: bb185...4d2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 Takk for svar Er det noen annen plass på GC du kan anbefale som er litt større og litt mer å se? Har kun vært i Las Palmas uten barn tidligere. Nå drar vi med to barn. Må være barnevennlig sandstrand, lekeplasser, greitt utvalg av restauranter. Anonymous poster hash: bb185...4d2 Dette svaret var ment til Blondzilla sitt svar. Hilsen HI Anonymous poster hash: bb185...4d2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #8 Skrevet 24. januar 2017 Takk for svar Er det noen annen plass på GC du kan anbefale som er litt større og litt mer å se? Har kun vært i Las Palmas uten barn tidligere. Nå drar vi med to barn. Må være barnevennlig sandstrand, lekeplasser, greitt utvalg av restauranter. Anonymous poster hash: bb185...4d2 Amadores er fint for barn, litt bratt men likevel greit med barnevogn. Stranden er fantastisk herlig med sand hentet fra India. Mye å finne på og litt mer turistifisert enn Mogan, I puerto Rico er det ennå mer liv og ennå mer å finne på, men der er det også mye fyll. Fulle engelskmenn er ikke så barnevennlig, men de kommer ikke frem før kvelden :-) Fin strand der også. Det er to store kjøpesetere der, et oppe i høyden og et nede i "dalen". Jeg vil anbefale å bo nede for da har du gangavstand til stranden. Om du vil ha god mat så er de beste restaurantene på stranden eller rundt om kring der. Ikke på senteret. Ellers er det jo Playa ingles...der har jeg ikke vært så mye men det er et sted med flotte, laaaaange sandstrender og mange turister, kjøpesenter, blink blink maskiner osv. Mye som skjer hele tiden. Dere får en fin ferie uansett, bare tenk at jo lenger sør, jo varmere er det. Anonymous poster hash: b1037...6a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #9 Skrevet 24. januar 2017 Tusen takk for utfyllende svar! Drar for å slappe av og kose oss. Er uansett ikke så mye man rekker på en dag med to små barn, de er fornøyd med å bade litt og gå ut og spise. Er ikke interessert i en stor og bråkete by. Vet du om det er noen offentlige lekeplasser der? HI Anonymous poster hash: bb185...4d2 Åh, jeg hadde ikke barn da jeg var (bodde) der, så det la jeg ikke merke til :-) Men jeg kan nesten garantere at det er noe sånt der altså. Anonymous poster hash: b1037...6a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #10 Skrevet 24. januar 2017 Åh, jeg hadde ikke barn da jeg var (bodde) der, så det la jeg ikke merke til :-) Men jeg kan nesten garantere at det er noe sånt der altså. Anonymous poster hash: b1037...6a8 https://www.therguide.com/grancanaria/sv/puerto-mogan-1-2/ Anonymous poster hash: b1037...6a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #11 Skrevet 24. januar 2017 Vi har vær i Porto de Mogan 2 ganger, ene gangen bodde vi på Cordial Mogan Playa ( 5stjernes hotell ), andre gangen bodde på på Cordal Mogan Valle ( 4stjernes leilighetshotell ). Playa var desidert finest, MEN Valle var mest barnevennlig.Der var det splashpark og et slags lekeland. Ta med sparkesykler til barna. Der går en flott gangvei ned til sentrum / havna som er perfekt for sparkesykkel. Anonymous poster hash: 3d894...c26
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #12 Skrevet 24. januar 2017 Vi har vær i Porto de Mogan 2 ganger, ene gangen bodde vi på Cordial Mogan Playa ( 5stjernes hotell ), andre gangen bodde på på Cordal Mogan Valle ( 4stjernes leilighetshotell ). Playa var desidert finest, MEN Valle var mest barnevennlig.Der var det splashpark og et slags lekeland. Ta med sparkesykler til barna. Der går en flott gangvei ned til sentrum / havna som er perfekt for sparkesykkel. Anonymous poster hash: 3d894...c26 Tusen takk for svar! Kikker litt på Cordial Mogan Valle, ser ut som det er veldig kjekt for barn der, og så er det ikke så dyrt. Er det langt å gå til stranden? Ser det står forskjellige avstander på ulike sider, alt fra 700 m til 1,4 km... Hvordan var standarden på rommene? Ser ok ut på bildene, men leser på reviews at det er litt slitt og noen skriver det var litt skittent. Hvordan var maten på hotellet? Tenker at vi i alle fall må ha frokost inkludert. Hvordan er utvalget av restauranter, cafeer og iskrembarer i Puerto de Mogan? Tar imot alt av tips :-) Synes at det ser veldig fint ut, og så lenge der er litt utvalg av spisesteder, lekeplass og fin strand, så er vi fornøyde :-) Anonymous poster hash: bb185...4d2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #13 Skrevet 24. januar 2017 https://www.therguide.com/grancanaria/sv/puerto-mogan-1-2/ Anonymous poster hash: b1037...6a8 Tusen takk for link til bilder! Ser veldig fint ut :-) HI Anonymous poster hash: bb185...4d2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2017 #14 Skrevet 24. januar 2017 Tusen takk for svar! Kikker litt på Cordial Mogan Valle, ser ut som det er veldig kjekt for barn der, og så er det ikke så dyrt. Er det langt å gå til stranden? Ser det står forskjellige avstander på ulike sider, alt fra 700 m til 1,4 km... Hvordan var standarden på rommene? Ser ok ut på bildene, men leser på reviews at det er litt slitt og noen skriver det var litt skittent. Hvordan var maten på hotellet? Tenker at vi i alle fall må ha frokost inkludert. Hvordan er utvalget av restauranter, cafeer og iskrembarer i Puerto de Mogan? Tar imot alt av tips :-) Synes at det ser veldig fint ut, og så lenge der er litt utvalg av spisesteder, lekeplass og fin strand, så er vi fornøyde :-) Anonymous poster hash: bb185...4d2 Vi har vær i Porto de Mogan 2 ganger, ene gangen bodde vi på Cordial Mogan Playa ( 5stjernes hotell ), andre gangen bodde på på Cordal Mogan Valle ( 4stjernes leilighetshotell ). Playa var desidert finest, MEN Valle var mest barnevennlig.Der var det splashpark og et slags lekeland. Ta med sparkesykler til barna. Der går en flott gangvei ned til sentrum / havna som er perfekt for sparkesykkel. Anonymous poster hash: 3d894...c26 Og en ting til jeg lurer på. Ser at det ikke er air condition på Cordial Mogan Valle. Synes dere at det var et problem? Vi tenker å dra i juni eller juli. Noen som har vært der på den årstiden og som har erfaringer? HI Anonymous poster hash: bb185...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå