Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Min datter har kommet i tidlig pubertet, og har i løpet av de siste månedene forvandlet seg til uspiselig lite troll. Hun provoserer søsknene til krangel hele tiden, dytter, er sur, demonstrerer og så videre. Har fått telefon fra læreren for noen dager siden om at hun oppfører seg slik på skolen også - løper ut av timen, furter, nekter å komme inn etter friminutt og har drama hele tiden, klager på de andre barna. Læreren vil ha oppfølging hos ppt og diverse, noe jeg er enig i. Men ønsker også flere erfaringer fra mammaer med pubertale troll - hva funker? Jeg har ingen tro på at straff i en eller annen form funker - slik oppførsel er jo skrik om oppmerksomhet, og negativ oppmerksomhet er jo også oppmerksomhet. Noen som har opplevd det samme og bekjempet trollet? Anonymous poster hash: 53271...dff
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Min datter har kommet i tidlig pubertet, og har i løpet av de siste månedene forvandlet seg til uspiselig lite troll. Hun provoserer søsknene til krangel hele tiden, dytter, er sur, demonstrerer og så videre. Har fått telefon fra læreren for noen dager siden om at hun oppfører seg slik på skolen også - løper ut av timen, furter, nekter å komme inn etter friminutt og har drama hele tiden, klager på de andre barna. Læreren vil ha oppfølging hos ppt og diverse, noe jeg er enig i. Men ønsker også flere erfaringer fra mammaer med pubertale troll - hva funker? Jeg har ingen tro på at straff i en eller annen form funker - slik oppførsel er jo skrik om oppmerksomhet, og negativ oppmerksomhet er jo også oppmerksomhet. Noen som har opplevd det samme og bekjempet trollet? Anonymous poster hash: 53271...dff Skriker hun etter oppmerksomhet, ja så trenger hun oppmerksomhet. Kanskje hun roer seg om du bruker tid på henne? Anonymous poster hash: 213cd...0b9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Min datter har kommet i tidlig pubertet, og har i løpet av de siste månedene forvandlet seg til uspiselig lite troll. Hun provoserer søsknene til krangel hele tiden, dytter, er sur, demonstrerer og så videre. Har fått telefon fra læreren for noen dager siden om at hun oppfører seg slik på skolen også - løper ut av timen, furter, nekter å komme inn etter friminutt og har drama hele tiden, klager på de andre barna. Læreren vil ha oppfølging hos ppt og diverse, noe jeg er enig i. Men ønsker også flere erfaringer fra mammaer med pubertale troll - hva funker? Jeg har ingen tro på at straff i en eller annen form funker - slik oppførsel er jo skrik om oppmerksomhet, og negativ oppmerksomhet er jo også oppmerksomhet. Noen som har opplevd det samme og bekjempet trollet? Anonymous poster hash: 53271...dff Det er ikke sikkert hun skriker etter oppmerksomhet. Det kan like gjerne være at hun tester grenser. Anonymous poster hash: 37320...c39
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Hun er nok en sart liten blomst som må forstås på en helt egen måte. Det må også klassekameratene bare finne seg i, og gi henne den oppmerksomhet hun fortjener. Skjerp deg, Hi. Hormoner er ingen sykdom. Anonymous poster hash: 26acd...a29
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Hadde en så hyggelig og søt situasjon med min på snart 12 i går 👿. Tenke fy f**** hun er ikke 12 en gang..... Vel det hele gikk ut på at hun hadde fått en del vaska klær fra meg brettet til å bare putte i skapet hennes. Når jeg kom ned var dette slengt på sofaen hennes... hun skulle til pappa denne uken og ba henne rydde opp før hun dro. Altså det var grining, kasting, banning, skriking ennå mer grining. Så 20 min senere sa hun at om jeg går ut, skulle hun rydde det. Vel jeg gikk ut så Kom hun ut 5 min senere sa det var ryddet.... jepp alle klærne ble slengt FORRAN skapet på gulvet. Ja da ny runde med samme scenario ispedd du er den verste mammaen i verden jeg hater deg😆 Osv. Vel hun kom to timer senere til pappa. Var snakk om en to minutters jobb..... Anonymous poster hash: a82aa...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå