Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Tenkte på å bruke bladsamlere, men skulle hatt noe mer organisert. Forslag? Før fantes det permer til blader hvor man hadde en bøyle man la i midten av hvert blad. Så ble alle bøkene liggende festet oppå hverandre i denne permen som en stor bok dannet av alle bladene. Finnes det slikt mer? Anonymous poster hash: 037e4...145
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Hva er en bladsamler? "Før fantes det permer til blader hvor man hadde en bøyle man la i midten av hvert blad. Så ble alle bøkene liggende festet oppå hverandre i denne permen som en stor bok dannet av alle bladene." Mener du noe alla de gamle Donald permene? Her bruker vi bare A4 ringpermer med plastlommer. Da er det lett å ta ut akkurat den bruksanvisningen de vil se. Vi har og laminert noen av de godt brukte og satt de i ringpermen. Anonymous poster hash: 03b08...bf8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Hva er en bladsamler?"Før fantes det permer til blader hvor man hadde en bøyle man la i midten av hvert blad. Så ble alle bøkene liggende festet oppå hverandre i denne permen som en stor bok dannet av alle bladene."Mener du noe alla de gamle Donald permene? Her bruker vi bare A4 ringpermer med plastlommer. Da er det lett å ta ut akkurat den bruksanvisningen de vil se. Vi har og laminert noen av de godt brukte og satt de i ringpermen. Anonymous poster hash: 03b08...bf8 Mente de gamle donaldpermene ja. Ja, ender vel opp med ringperm og plastlommer tenker jeg. Anonymous poster hash: 037e4...145
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Mente de gamle donaldpermene ja. Ja, ender vel opp med ringperm og plastlommer tenker jeg. Anonymous poster hash: 037e4...145 Jeg tenker at det er litt tungvint å håndtere den store permen (donaldperm) samtidig som man skal bygge Anonymous poster hash: 03b08...bf8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Har de i en kurv i et skap Anonymous poster hash: 3c7b1...9b3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Jeg tenker at det er litt tungvint å håndtere den store permen (donaldperm) samtidig som man skal bygge Anonymous poster hash: 03b08...bf8 De kan tas ut, og de ligger åpne. Men får jo ikke tak i slike heller vil jeg tro. Anonymous poster hash: 037e4...145
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 Jeg lastet de ned som pdf-er og kastet papirutgavene, men grunnen er at de ble ikke brukt så mye her var fri fantasi mye mer moro. Anonymous poster hash: c186a...c22
tvkrus Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 vi bruker skoeske men bladpermer fins se på egmont sine sider univers.no
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 Jeg lastet de ned som pdf-er og kastet papirutgavene, men grunnen er at de ble ikke brukt så mye her var fri fantasi mye mer moro. Anonymous poster hash: c186a...c22 Det nytter ikke her. De boksene som kjøpes som en greie, skal bygges slik den er tenkt å lekes med. Fri fantasi bruker man lego i kreativ bokser til. Så PDF blir litt kjipt. Anonymous poster hash: 037e4...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå