Gå til innhold

Forslag til oppbevaring av lego bruksanvisninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på å bruke bladsamlere, men skulle hatt noe mer organisert. Forslag? Før fantes det permer til blader hvor man hadde en bøyle man la i midten av hvert blad. Så ble alle bøkene liggende festet oppå hverandre i denne permen som en stor bok dannet av alle bladene. Finnes det slikt mer?

Anonymous poster hash: 037e4...145

Skrevet

Hva er en bladsamler?

"Før fantes det permer til blader hvor man hadde en bøyle man la i midten av hvert blad. Så ble alle bøkene liggende festet oppå hverandre i denne permen som en stor bok dannet av alle bladene."

Mener du noe alla de gamle Donald permene?

Her bruker vi bare A4 ringpermer med plastlommer. Da er det lett å ta ut akkurat den bruksanvisningen de vil se. Vi har og laminert noen av de godt brukte og satt de i ringpermen.

Anonymous poster hash: 03b08...bf8
Skrevet

Hva er en bladsamler?"Før fantes det permer til blader hvor man hadde en bøyle man la i midten av hvert blad. Så ble alle bøkene liggende festet oppå hverandre i denne permen som en stor bok dannet av alle bladene."Mener du noe alla de gamle Donald permene? Her bruker vi bare A4 ringpermer med plastlommer. Da er det lett å ta ut akkurat den bruksanvisningen de vil se. Vi har og laminert noen av de godt brukte og satt de i ringpermen. Anonymous poster hash: 03b08...bf8

Mente de gamle donaldpermene ja. Ja, ender vel opp med ringperm og plastlommer tenker jeg.

Skrevet

Mente de gamle donaldpermene ja. Ja, ender vel opp med ringperm og plastlommer tenker jeg.

Jeg tenker at det er litt tungvint å håndtere den store permen (donaldperm) samtidig som man skal bygge

Anonymous poster hash: 03b08...bf8

Skrevet

Har de i en kurv i et skap

Anonymous poster hash: 3c7b1...9b3

Skrevet

Jeg tenker at det er litt tungvint å håndtere den store permen (donaldperm) samtidig som man skal bygge Anonymous poster hash: 03b08...bf8

De kan tas ut, og de ligger åpne. Men får jo ikke tak i slike heller vil jeg tro.

Skrevet

Jeg lastet de ned som pdf-er og kastet papirutgavene, men grunnen er at de ble ikke brukt så mye her var fri fantasi mye mer moro.  

Anonymous poster hash: c186a...c22
Skrevet

vi bruker skoeske men bladpermer fins se på egmont sine sider univers.no

Skrevet

Jeg lastet de ned som pdf-er og kastet papirutgavene, men grunnen er at de ble ikke brukt så mye her var fri fantasi mye mer moro.   Anonymous poster hash: c186a...c22

Det nytter ikke her. De boksene som kjøpes som en greie, skal bygges slik den er tenkt å lekes med. Fri fantasi bruker man lego i kreativ bokser til. Så PDF blir litt kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...