Gå til innhold

Administrator i et par grupper på facebook, et medlem har funnet det for godt å blokkere meg

Anbefalte innlegg

og tror vel ikke jeg får det med meg, så da ble det utkastelse uten noen form for advarsel. Er folk virkelig så dumme at de ikke tror man får med seg at man er blokkert når man i tillegg er administrator?

Anonymous poster hash: a2ab7...35e

Fortsetter under...

De fleste administratorer på de kjøpe selge gruppene er jo helt blåst! De blokker og stenger ut folk når de gjør en liten feil og vier livet sitt til merkebodyer og ullstrømpebukser. De må jo helt ha mista meningen med livet, elle kanskje de har funnet den ! Skremmende

Anonymous poster hash: 5d7aa...e2c

Annonse

Å administrere ei gruppe er som å holde hage. Når noen bæsjer i blomsterbedet, kaster du dem selvsagt ut og stenger porten. Hva ellers? Har liksom "alle" like mye de skulle ha sagt i grupper jeg eller du oppretter fordi vi vil det?

Anonymous poster hash: 31424...cca

Haha eneste muligheten man har til å føle at man bestemmer noe da . De fleste av disse er temmelig stusselige. Men bra de har noe å gjøre da!

Anonymous poster hash: 5d7aa...e2c

Så teite svar. Synes det virker som om dere er akkurat som dere beskylder HI for å være: Høye på å få utøvet litt makt - i dette tilfellet kastet litt dritt anonymt. Stusserlig. 

Anonymous poster hash: 7f4ea...4a4

Kleineste i verden. Regner med at du ikke finner en eneste person som er høyt utdannet som administrerer slike grupper. Det sier bare sitt at man er stolt av en slik rolle.

Men hvorfor kaste personen ut av gruppa? Fordi du er såret over å bli blokkert? Du ble vel neppe blokkert uten grunn? Det er jo hersketeknikk i så fall det du driver med...

Anonymous poster hash: 30ca5...358

Jeg er medlem i mange grupper, og alle har som regel at blokkering av administrator fører til utkastelse. Er ikke noe uvanlig det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...