Gå til innhold

Votter som er enkle å ta på og sitter til 1-2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei votter! Sønnen på 21 mnd vil ha tommel riktig, og er en kløpper på å ta av votter.

Finnes det gode polvotter som er lette å få på riktig?

Anonymous poster hash: 7b69a...093

Skrevet

Reima har noen veldig gode, ikke så langt skaft på, så de går ikke langt opp på armen, men de er glidelås i, slik at det er enkelt å ta de på de minste barna:) jeg sverger til de, og jeg jobber i bhg. Verste jeg vet er små barn og lange votter uten glidelås.

Skrevet

Reima har noen veldig gode, ikke så langt skaft på, så de går ikke langt opp på armen, men de er glidelås i, slik at det er enkelt å ta de på de minste barna:) jeg sverger til de, og jeg jobber i bhg. Verste jeg vet er små barn og lange votter uten glidelås.

Mener du disse? http://lekmer.no/barneklar/yttertoy/votter/reima-vintervotter-tassu-black

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 7b69a...093

Skrevet

De du linker til er geniale til barn som ikke har kontroll på tommelen.

De uten glidelås, som går lenger opp, er fenomenale til større barn.

Anonymous poster hash: d5ce0...146

Skrevet

Nøstebarn! Beste vi har prøvd.

Anonymous poster hash: 99dd9...e0a

Skrevet

Jobber og i barnehage med de minste og er veldig enig med deg. Votter med glidelås er gull verdt

Anonymous poster hash: 545b2...c7b

Skrevet

Elsker Reima sine med glidelås

Anonymous poster hash: d0972...2ee

Skrevet

Barnehagevotten fra Nøstebarn er de beste vottene jeg har hatt til mine fire barn i denne alderen!

Skrevet

Vi har fra reima til ettåringen vår (ikke de på linken. Våres går lengre opp på armen og har strikk øverst i tillegg til lang glidelås og den reima som går ved håndleddet), kjempefornøyd med de :-)

Eneste negative med de er at de kanskje ville vært trange på litt "runde" barn når de går så langt opp på armen.. Gutten vår er ganske slank så får de akkurat utenpå genseren (og har dressen over). :)

Anonymous poster hash: 1fa42...865

Skrevet

Hestra baby-zip er de beste jeg har prøvd hittil. Har 3 barn fra 10 - 1,5.

Anonymous poster hash: d8782...514
Skrevet

Hvilke regnvotter er gode til små hender ?

Anonymous poster hash: f994f...c5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...