Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #26 Skrevet 21. januar 2017 Han høres ikke ut som en du bør satse på en fremtid sammen med. Men å sende melding til faren hans?!?! Er dere 14? Anonymous poster hash: 99716...7d0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #27 Skrevet 21. januar 2017 Han fortjener pryl. Sånn behandler man ikke dama si. Fysj! Anonymous poster hash: f3344...93a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #28 Skrevet 21. januar 2017 Den du beskriver her virker som en helt annen person enn han du beskriver i ditt innlegg nr. 9. Der beskrev du en egoistisk person som ikke vil forplikte seg, som stadig holder deg på gress, som ikke vil tilbringe tid sammen med deg, som ikke taklet å være sammen en helg uten å trene i timesvis, en person som gjør at du holder på å bli gal. Men uansett, du føler tydeligvis at det er mer fordeler enn ulemper med forholdet, og da kan du sikkert leve greit med det, selv om mannen fremdeles ikke vil forplikte seg til deg på mange år, fremdeles ikke ønsker å bruke tid sammen med deg i ukene og fremdeles prioriterer seg selv og egen trenine selv når dere er sammen i helgene. Om du mener det er flere fordeler enn ulemper så er jo det fint for deg. Jeg har også forståelse for at du har mer tålmodighet fordi mannen din jobber så aktivt for å bli bedre! Men det kan ikke sammenlignes med His forhold som er så dårlig at hun i dag har hatt suicidale tanker, blir psyket ned og truet av mannen om hun snakker om å gjøre slutt på forholdet. Hi bør komme seg ut av forholdet før hun blir helt ødelagt! Anonymous poster hash: 71042...083 Jeg har ikke sett at hun har blitt truet. Jeg sier jeg forstår hvordan det er å bli "nedprioritert" og å hele tiden ha følelsen av at han ikke vil være med meg. Så prøvde jeg å få fram st folk her inne ofte tar den lille inforasjonen om forholdet som eneste sannhet om mannen i stedet for å svare på selve problemet. Det er derfor folk alltid svarer "gå fra han!!" Tror dere virkelig det er til hjelp? For det er det ikke. Etter det har jeg bare prøvd å forklare enda nærmere hva jeg mener siden du/dere tydeligvis var overbevist uansett hva jeg sa om at han ikke er interessert. Det må så veldig mye informasjon til at det ikke går an å skrive et anstendig innlegg noen gidder lese om en skal få med alt. Det er det eneste jeg har prøvd å få fram. Jef sa aldri ordene egoistisk det e rnoe du har lagt deg et bilde av når du leste det. Det er derfor en ikke skal be om råd her inne. Om du ikke har et standard a4-liv.. Anonymous poster hash: 656e9...b8d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #29 Skrevet 21. januar 2017 Jeg har ikke sett at hun har blitt truet. Jeg sier jeg forstår hvordan det er å bli "nedprioritert" og å hele tiden ha følelsen av at han ikke vil være med meg. Så prøvde jeg å få fram st folk her inne ofte tar den lille inforasjonen om forholdet som eneste sannhet om mannen i stedet for å svare på selve problemet. Det er derfor folk alltid svarer "gå fra han!!" Tror dere virkelig det er til hjelp? For det er det ikke. Etter det har jeg bare prøvd å forklare enda nærmere hva jeg mener siden du/dere tydeligvis var overbevist uansett hva jeg sa om at han ikke er interessert. Det må så veldig mye informasjon til at det ikke går an å skrive et anstendig innlegg noen gidder lese om en skal få med alt. Det er det eneste jeg har prøvd å få fram. Jef sa aldri ordene egoistisk det e rnoe du har lagt deg et bilde av når du leste det. Det er derfor en ikke skal be om råd her inne. Om du ikke har et standard a4-liv.. Anonymous poster hash: 656e9...b8d Men denne tråden handler jo ikke om deg. At du får et kick utav å bli psyka ut betyr jo ikke at HI har det bra med en mann som ikke tåler fjeset hennes en hel dag i trekk, og som likevel truer med å lage helvete og ødelegge maksimalt hvis hun vil skilles. Du lider av Stockholmssyndromet og tror du har det hunky dory. Det endrer ikke på at HI føler seg suicidal av all nedpsykingen. Og det er HENNES situasjon vi vil kommentere, ikke din, du vil jo ikke ha råd! Anonymous poster hash: e237a...43d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #30 Skrevet 21. januar 2017 Jeg har ikke sett at hun har blitt truet. Jeg sier jeg forstår hvordan det er å bli "nedprioritert" og å hele tiden ha følelsen av at han ikke vil være med meg. Så prøvde jeg å få fram st folk her inne ofte tar den lille inforasjonen om forholdet som eneste sannhet om mannen i stedet for å svare på selve problemet. Det er derfor folk alltid svarer "gå fra han!!" Tror dere virkelig det er til hjelp? For det er det ikke. Etter det har jeg bare prøvd å forklare enda nærmere hva jeg mener siden du/dere tydeligvis var overbevist uansett hva jeg sa om at han ikke er interessert. Det må så veldig mye informasjon til at det ikke går an å skrive et anstendig innlegg noen gidder lese om en skal få med alt. Det er det eneste jeg har prøvd å få fram. Jef sa aldri ordene egoistisk det e rnoe du har lagt deg et bilde av når du leste det. Det er derfor en ikke skal be om råd her inne. Om du ikke har et standard a4-liv.. Anonymous poster hash: 656e9...b8d Det var det du skrev som ga inntrykk av at mannen din er bikket over i det egoistiske og selvsentrerte. His mann truer henne på den måten at når hun sier at hun ikke orker mer og vil gå, så vil han beholde barnet, dvs. han bruker barnet for å true henne til å bli i forholdet. Men når Hi stadig vekk blir så nedfor, og nå så ille at hun til og med har suicidale tanker, er du ikke enig i at det er et helt annet forhold enn det du tydeligvis har til din mann (din prøver i hvert fall å jobbe med problemene sine), og at det ikke er sunt for Hi å bli i forholdet? Anonymous poster hash: 71042...083
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #31 Skrevet 22. januar 2017 Det var det du skrev som ga inntrykk av at mannen din er bikket over i det egoistiske og selvsentrerte. His mann truer henne på den måten at når hun sier at hun ikke orker mer og vil gå, så vil han beholde barnet, dvs. han bruker barnet for å true henne til å bli i forholdet. Men når Hi stadig vekk blir så nedfor, og nå så ille at hun til og med har suicidale tanker, er du ikke enig i at det er et helt annet forhold enn det du tydeligvis har til din mann (din prøver i hvert fall å jobbe med problemene sine), og at det ikke er sunt for Hi å bli i forholdet? Anonymous poster hash: 71042...083 Jo, jeg sa jo jeg ikke hadde fått det med meg. Anonymous poster hash: 656e9...b8d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #32 Skrevet 22. januar 2017 Du med den syke mannen - kanskje du bør opprette din egen tråd og ikke dominere HIs tråd? For øvrig velger du å være i et slikt forhold, og se hva som dominerer livet ditt. Når du velger slik du gjør så mener jeg du mister litt av retten på å være lei, frustrert og oppgitt og at andre skal låne bort et øre eller komme med tips/råd. For du vil jo ikke ha dem!! Kjære HI. Mannen/kjæresten din er ikke snill!! Se deg selv om 5 år - hvor ønsker du å være. Vil du fortsatt være i et slikt forhold- koste hva det koste vil? Er det håp om at dere kan finne tilbake til det dere en gang hadde? Velger du å gå får du ta kampen ift barnet da. Det er normalt å få slike kommentarer som du gjør.. selv fikk jeg beskjed om at jeg jo bare kunne flytte men at barnet skulle bli...!? Han som knapt hadde stilt opp eller bidratt ift barnet.. Endte med at jeg flyttet- med barnet. Jeg fikk god hjelp av BV også, så far signerte etter mye om og men på flyttemelding. Barnet overnatter 4 netter i mnd - halvannet år etter vi flyttet. Blir snart økt til 6. Lange perioder uten samvær, far sliter psykisk. Ta det riktige valget for deg, og tenk at på et tidspunkt er det lov å slutte og tro/håpe på bedring. En ting er hva en sier, en annen er hva man gjør. Min eks lovet såååå mange ganger at gi meg litt tid, denne gangen blir det annerledes, vi har jo hatt en fin periode nå (gjerne 2-3 dager der jeg ikke hadde bedt han om noe som helst). Dumme dumme meg. Alt jeg utsatte meg selv for, men verst av alt - hva jeg utsatte barnet vårt for! Anonymous poster hash: 83fb8...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå