Gå til innhold

Anna Rasmussen - et levende sirkus?

Anbefalte innlegg

Noen som har sett siste instagrambilde? Tre nakne kropper i en seng, to menn og henne i midten?

Regner jo selvfølgelig med at dette bare er noe "tull" - men går det ann å bli mer lavmål? Uansett så er jo meninga at det hintes til trekant og utroskap.

Er det noen som ser noen form for humor i dette? Hva med Jan som sitter hjemme med de tre ungene. Han byttes vel ut snart, er vel på tide med ny unge og ny mann.

Anonymous poster hash: 51d57...df1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144308025-anna-rasmussen-et-levende-sirkus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ble vel fulle ppå bloggutdelingen i går, og havnet i seng med en til. Eller kanskje de bare synes det er sååååå morsomt å late som for å få leserklikk. Uansett er jeg glad hun ikke er mammaen min ;)

Anonymous poster hash: 37902...a27

Ser jo at det er to jenter og en gutt. Hun i midten har neglelakk, ring og hårstrikk rundt håndleddet. Nærmeste ser du jo har pupper og den lengste vekke er en gutt.

Har vel hatt seg en trekant i natt da

Anonymous poster hash: d2a1c...0b4

Ser jo at det er to jenter og en gutt. Hun i midten har neglelakk, ring og hårstrikk rundt håndleddet. Nærmeste ser du jo har pupper og den lengste vekke er en gutt.

Har vel hatt seg en trekant i natt da

Anonymous poster hash: d2a1c...0b4

Enn å legge ut sånt offentlig! Hun har samboer og tre barn! Jeg skjønner meg ikke på henne! Før alt drama som startet for litt over år siden, så synes jeg hun var så flott og flink til å skrive. Det var morsomt å følge henne! Men nå... herregud. Jeg skjønner det er mye som skjer i livet hennes osv. men hun eier jo ikke et snev av vett i hodet sitt lenger. ALT handler om penger. PENGER PENGER PENGER. Galskap. Jan er ikke den eneste som tenker penger.

Anonymous poster hash: 619a6...3f6

Annonse

Man kan jo på en måte si at det er hennes sak hva hun velger å legge ut og at hun får ta konsekvensene av det. Men jeg kan ikke tenke meg at dette vil være positivt for barna hennes på sikt. Datteren er allerede snart skolebarn. Både hun og barna i klassen hennes og barnas foreldre vil jo kunne finne alt dette og jeg tror ikke det vil være positivt for jenta (og etterhvert guttene). Jeg tror sikkert at hun er snill og god mot barna sine, men helt ærlig så er jeg glad jeg ikke har barn i samme klasse som hennes datter og slipper problemstillinger som f.eks om jeg vil ha barnet mitt på besøk/overnatting hos dem.

Altså enkelte av bloggerne har forandret så mye at jeg tenker at de burde fått hjelp. Det er så ufattelig tydelig at de sliter psykisk . Spesielt AR og VP. Stakkers barn som lever oppi dette sirkuset 😭

Anonymous poster hash: 28eaf...764

Synes dette blir litt vel blåst ut av proposjoner. Hun er 20 år, og det bildet er vel tatt etter noen glass med alkohol.

Jeg følger ikke bloggen hennes, og er i 40 årene. Men synes virkelig det blir litt drøyt med all denne kritikken.

Anonymous poster hash: f8c51...646

Synes dette blir litt vel blåst ut av proposjoner. Hun er 20 år, og det bildet er vel tatt etter noen glass med alkohol.

Jeg følger ikke bloggen hennes, og er i 40 årene. Men synes virkelig det blir litt drøyt med all denne kritikken.

Anonymous poster hash: f8c51...646

20 år og TREBARNSMOR. Ikke glem det da!!

Selv min datter på 13 år reagerte på dette bildet og syntes det var ekkelt.

Hvem ønsker å fremstå slik? Tenker hun overhode ikke på hva folk synes - på hvilken måte dette kan skade barna hennes?

De er kanskje beskyttet nå mens de er under skolealder, men grøss og gru...Datteren min har "fulgt" henne i sikkert 2 år, og hun har lesere helt ned på barneskolealder. Ute i skolegården er ikke barna like beskyttet lenger.

Dette er virkelig tragisk.

(Og ja - jeg har tatt en prat med min datter om denne type blogging. Men kan desverre ikke styre alt hun utsettes for)

Anonymous poster hash: 51d57...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...