Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg har lyst til å søke til utdannelse/ jobb som toller.. Men jeg er litt usikker da jeg er svakt tunghørt, vil det gå imot meg om jeg søker på utdannelsen? Står ingenting på hjemmesiden så jeg er litt usikker på hva krav de har iforhold til helse osv. Anonymous poster hash: 09a8d...aca
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 "Jeg har bare no lovlig stæsj" - "Åh, har du noe ulovlig hasj? Da får du bli med her for full kroppsundersøkelse" Nei da. Men jeg er også usikker, det går jo på det å kunne "lese" mennesker, kunne tolke stemmeleie, observere oppførsel, kunne skille på bare nervøs personlighet generelt og "nervøs fordi jeg smugler noe"-oppførsel. Du kan sikkert ringe til tollen og høre? De som jobber der har jo selv tatt utdanning. Eventuelt kan du sikkert sende en epost. Anonymous poster hash: 3fa6c...e68
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Jeg skal ringe i morgen, kan flytende engelsk og det er jo fint at jeg kan lese på kroppspråk.. Kan også tegnspråk så det hadde vel vært til nytte i noen tilfeller Anonymous poster hash: 09a8d...aca
Lillefrø´s mamma Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/toller
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 Pratet med de idag, det var bare til å søke Anonymous poster hash: 09a8d...aca
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 Tollere gjør mye annet enn å kontrollere folk på flyplassen. De fleste bruker det meste av tiden sin på å kontrollere papirer. Anonymous poster hash: 1a1de...dc9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #7 Skrevet 20. januar 2017 Ja det er jeg klar over Anonymous poster hash: 09a8d...aca
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #8 Skrevet 20. januar 2017 Ja det er jeg klar over Anonymous poster hash: 09a8d...aca Kommentaren var mest til e68 ☺ Anonymous poster hash: 1a1de...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå