Gå til innhold

går de å trene seg opp til å komme kun med penetrering??

Anbefalte innlegg

Skrevet

får lett orgasme og mange orgasmer ved å stimulere klitten eller gpunkt. spruter og. men får ikke til å komme kun ved penetrerung

Anonymous poster hash: 69386...60f

Skrevet

Jeg er kanskje heldig da. Har alltid kommet kun ved pennetrering, og nesten hver gang. Jeg er nesten mere følsom i ingangen til vagina en på klitoris. Jeg ber altid elskerene mine (høres ut som det er et enormt antall, noe det ikke er) om å trekke seg helt ut av meg og trenge in mange ganger sakte og roli i starten av samleie. For å så å la dem hamre på mot slutten.

Hvis du skulle trene deg opp som du sier er det eneste råde jeg kommer på å prøve å stimulere ingangen til vagina og kjenne litt på dette... Lykke til

Anonymous poster hash: e7152...d21

Skrevet

jeg har nesten komt i mål flere ganger men da blir jeg så fokusert på de at de går ikke😐 og tenker at samboer er lei😂 for de kan ta litt tid. jeg synst også de er godt når kuken sklir sakte inn og ut ved åpningen.

hi

Skrevet

Da må du være veldig tent, om du vanligvis ikke får orgasme slik.

Anonymous poster hash: bc160...401

Skrevet

Nå er det få kvinner forunt å komme kun ved penetrering.

Hvorfor et det et mål for deg?

Kos deg heller med orgasmene dine.

Anonymous poster hash: 2bc08...882

Skrevet

fordi jeg har lyst til de. er veldig gla i sex og hadde vert enkelt å komme slik😋

Skrevet

Du kan ihvertfall prøve med litt nye stillinger. Jeg kommer ved penetrering, men jeg må bli tatt veldig fort, dypt og hardt bakfra, med skikkelig svai i ryggen.

Anonymous poster hash: b6b51...a35

Skrevet

ja vi får prøve litt nye stillinger i helgen😅

Skrevet

Det går an, men hvorfor er det et poeng?

Anonymous poster hash: cc906...b7c

Skrevet

For min del fordi klitt'en min trenger sinnsykt langvarig og hard stimulering for i det hele tatt opparbeide noe tenning. Orgasme via klitoris klarer samboer rett å slett ikke få til (og ihvertfall ikke jeg selv).

Og da står vi igjen med fingring (men det er all or nothing, jeg spruter ved sånn orgasme, og dessuten blir samboer sliten i handa. Det var eks som var god på dette.), eller hard penetrering. Så da blir det sistnevnte.

Nå høres det forøvrig ut som samboer er litt håpløs i senga. Og det er han også 😂 men han tar meg hardt, så jeg får bare leve med savnet etter en sexgud...

Anonymous poster hash: b6b51...a35

Skrevet

Kanskje fordi en g-punktsmassasje kan være deiligere? Mer "innvendig"?

Hos meg er det helt sinnsykt. Mye sterkere orgasme av det enn en klitorisorgasme.

Anonymous poster hash: 060e3...6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...