Gå til innhold

Vurderer å kjøpe dette som klesoppbevaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plassmangel. Jeg er relativt dårlig lønnet. 

Har dårlig råd... 

Så tenkte jeg på disse seksjonene. Bare stable tøy liksom. Masse plass..

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09031417/

Vil det fungere? Pent, nei, men når man har dårlig råd kommer pent i siste rekke

Anonymous poster hash: 2d425...537

Fortsetter under...

Gjest grønteple
Skrevet

Det kommer nok til å funke helt fint tenker jeg ☺

Skrevet

Kommer til å funke ok, men tror jeg ville sjekket finn for å se om det finnes noe som er litt mer egnet til klær til en billig penge! :)

Anonymous poster hash: 7e06a...ab1
Skrevet

Kommer til å funke ok, men tror jeg ville sjekket finn for å se om det finnes noe som er litt mer egnet til klær til en billig penge! :)

Anonymous poster hash: 7e06a...ab1

Enig med denne. Fungerer jo bra å stable klær i den, men kan nok få noe like billig brukt som kanskje er enda bedre med tanke på støv for eksempel. 

Anonymous poster hash: 379d1...028

Skrevet

De fungerer helt greit, men jeg synes de er litt vakkelvorne, Jeg har i boden

Anonymous poster hash: 3d7c4...97d
Skrevet

Det funker til det, men kjøp et kosteskaft å heng i midten så får du muligheten til å henge opp klærne dine. Mye lettere å finne frem i klærne. Har du råd kan du kjøpe bokser til undertøy, singletter, t-skjorter så kan du henge opp resten.

Anonymous poster hash: dcde1...bcc

Annonse

Skrevet

Anbefaler ellers absolutt Finn.no. Om du sjekker "gis bort mot henting" kan det være du finner noe som fungerer bedre, og så kan du bruke Småjobber eller Nimber til å få fraktet det, om du ikke kan hente selv,, uten at det blir dyrere enn hylla fra IKEA.

Skrevet

Hva med en kommode i stedet for?

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00214553/#/50103345

Jeg har denne, og den rommer utrolig mye mer enn den ser ut til, har dype skuffer. Jeg hadde to gamle trekommoder med 4 grunne skuffer fra før, fikk plass til nesten alt fra de to kommodene i denne ene fra Ikea

Skrevet

Vil bare si at hvis man skal ha den hengeoppbevaringen fra Skubb i et skap, så må skapet være litt kraftig for den er ganske tung i seg selv. Jeg hang en sånn opp i et vanlig hvitt skap med hengeplass på den ene siden og hyller på den andre siden. Jeg hadde ikke mye i, men måtte ta det den ut igjen for veggene begynte å skli fra hverandre og hyllene datt ned.

Annonse

Skrevet

Jeg ville heller kjøpt dette og så bygd på etter hvert.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09183929/

Jeg tror jeg heller ville kjøpt Anonius, for om man etter hvert får satt inn standard skap passer ikke disse inni, de er for dype (fant vi ut da vi gjorde det samme, fikk ikke igjen døra   :eeeh: ).

Skrevet

Jeg tror jeg heller ville kjøpt Anonius, for om man etter hvert får satt inn standard skap passer ikke disse inni, de er for dype (fant vi ut da vi gjorde det samme, fikk ikke igjen døra   :eeeh: ).

Tenkte heller at de kunne flytte det inn i bod, kjeller eller omkledningsrom om de senere får råd til garderobeskap :)

Skrevet

Kanskje du har litt maling stående, eller noen du kjenner har, så kan du male den opp. Kjøp wire og heng opp ei gardin så skjuler du litt.

Fine bokser, esker. Sjekk gies bort på Finn.no😊

Anonymous poster hash: d4160...2ad

Skrevet

Her er et hett tips når du har plassmangel: Dropp hyller!

Å brette og legge i hyller stjeler masse plass.

I lignende situasjon kastet jeg ut hyllene og hang heller opp alle klær som kunne henges. Hadde kun noen bed-roller til bukser og slikt.

Fikk dobbelt så god plass.

Skrevet

I lignende situasjon kastet jeg ut hyllene og hang heller opp alle klær som kunne henges. Hadde kun noen bed-roller til bukser og slikt.

Komisk. Jeg har motsatt erfaring. Hengere stjeler mye plass. Fikk bedre plass ved å sette inn hyller istedenfor stang til hengere.

Anonymous poster hash: 8c933...2e5

Skrevet

Støtter dette. Med kosteskaft, kroker, hyssing og kleshengere. Kan du lage et supert system for nesten ingen penger. Bare skru kroker i taket, en halv kleshengerlengde ut fra veggen, heng kosteskaft i krokene ved hjelp av hyssing. Heng gjerne flere kosteskaft under hverandre, bare mål avstanden ut fra det du vil henge opp. Klærne holder seg krøllfrie og fine, du slipper stabler som velter, og du får lagret veldig mye tøy på liten plass, med god oversikt og system.

Skal du ha barneklær også kan barnets klær henge nederst, med barnekleshengere.

Kleshengere i plast, til både barn og voksne, får du billig på IKEA. Kroker og kosteskaft på Biltema.

Anonymous poster hash: 1fed9...791

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...