Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #1 Skrevet 18. januar 2017 Jeg er alltid så anspent. Biter igjen kjevene mye så jeg er helt sliten i kjevene. Når jeg er fokusert på noe, som foreks. strikking, så blir jeg sittende å presse tunga mot ganen, noe som fører til en rar smertelignende følelse i tunga og kjevene pluss at jeg blir helt ør og rar i hodet. Hvordan få en slutt på dette? Anonymous poster hash: e4bb6...32b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #2 Skrevet 18. januar 2017 Jeg er alltid så anspent. Biter igjen kjevene mye så jeg er helt sliten i kjevene. Når jeg er fokusert på noe, som foreks. strikking, så blir jeg sittende å presse tunga mot ganen, noe som fører til en rar smertelignende følelse i tunga og kjevene pluss at jeg blir helt ør og rar i hodet. Hvordan få en slutt på dette? Anonymous poster hash: e4bb6...32b Har hatt det samme! Tyggis måtte jeg alltid ha tilgjengelig, da er kjeven i alle fall i bevegelse og ikke låst. Bittskinne om natta? Hvis du ligger og skjærer tenner eller låser. Det kan skje uten at du vet det selv, men da føles kjeven ofte øm om morgenen. Logoped gikk jeg også til, fikk noen huskeregler, råd og øvelser. Er korsang noe for deg? Der er det også nyttige øvelser, som tar sikte på avspenning (fordi korklangen tar sikte på en bestemt sound, må sangerne synge med avspent kjeve.) Anonymous poster hash: acfb1...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå