Gå til innhold

Hvilket kjøkken ville du ha valgt av disse to?

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig bestemt meg for dette:

http://www.kvik.no/p/mano-samtalekjoekken-p-108?gclid=CNfdhL-NzNECFQ6QGAodbMkPSQ

Men så så jeg dette og ble plutselig i tvil!

http://www.ikea.com/id/en/catalog/categories/departments/kitchen/roomset/20134_nkro06a/

Det er jo to vidt forskjellige stiler, og jeg hadde egentlig bestemt meg for hvitt, grepsløst og glatte fronter. Men det er jo kanskje et litt kjedelig og trygt valg. Falt veldig for det grå med sort benkeplate, men profiler og håndtak hadde jeg egentlig tenkt å styre helt unna.

Hvilket ville du ha valgt og hvorfor? Jeg ombestemmer meg hver time her, så blir veldig glad for innspill 🤔

Anonymous poster hash: 40b1b...070

post-42-54703_thumb.jpg

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere tenkt å bli boende? Hvis dere skal selge innenfor kjøkkenets levetid hadde jeg valgt hvite fronter, eventuelt med en litt typete benkeplate og/eller fliser på veggen. Tror egentlig jeg ville valgt det uansett, når jeg tenker meg om.

Hvis du velger det grå kjøkkenet må du ha mye lys! Både lamper og dagslys.

Anonymous poster hash: dab1c...263

Hvor lenge har dere tenkt å bli boende? Hvis dere skal selge innenfor kjøkkenets levetid hadde jeg valgt hvite fronter, eventuelt med en litt typete benkeplate og/eller fliser på veggen. Tror egentlig jeg ville valgt det uansett, når jeg tenker meg om.

Hvis du velger det grå kjøkkenet må du ha mye lys! Både lamper og dagslys.

Anonymous poster hash: dab1c...263

Takk for råd! Vi blir boende her "for alltid", så behøver ikke å tenke på salg, men er jo redd jeg skal bli fort lei av det grå...

Anonymous poster hash: 40b1b...070

Da går jeg mot strømmen, og sier uten tvil det grå kjøkkenet :) Har dette selv, byttet i fjor etter maaange år meg hvitt glatt kjøkken.  Har ikke angret en dag på byttet, føler jeg nå har et mye mere lunt og hjemmekoselig kjøkken- ikke sterilt og "kaldt".   Trenger absolutt ikke mere lys/lamper på et grått kjøkken. Har akkurat samme belysning nå som på det hvite og det er ikke mørkt.  Har lys i vitrineskapene og det gjør mye både for lys i rommet og lunhet på hele kjøkkenet.  Lykke til med valget, håper du blir fornøyd uansett hva du velger. 

Anonymous poster hash: 5f12a...5ea

Annonse

Jeg har grått iea-kjøkken, så ville så klart valgt det! Men jeg har ikke det du lenket til, men det med glatte fronter, Veddinge, heter det vel. Veldig fornøyd med det. Koselig uten å tippe over i shabby chic. Vi har svarte enkle håndtak.

Det hvite uten håndtak er veldig år 2000, tror du blir fort lei.

Anonymous poster hash: 21850...6ff

Jeg har lenge tenkt at jeg vil ha hvitt kjøkken med benkeplate i tre. Men så så jeg et sånt grått et på et interiørprogram (tror faktisk det var Sinnasnekker'n), og falt helt for det. Så lunt og koselig! "Alle" har jo hvitt kjøkken så jeg ville gått for det grå ❤

Anonymous poster hash: 3ea61...8d5

Annonse

Du kan jo få mano-kjøkkenet i andre farger enn hvitt.

Jeg hadde nok droppet IKEA-kjøkkenet med profiler og håndtak, men sett litt på fargevalg på både fronter og benkeplate til kvik-kjøkkenet. "Alle" har glatte, hvite fronter. Men du kan få et kjøkken som er mer "ditt" uten å velge bort de glatte flatene...

Lykke til med valget!😊

Anonymous poster hash: 369af...886

Jeg tenker at det kommer litt an på hvilket hus man bor i og hvilken stil man har ellers i huset. Romantisk landkjøkken passer ikke i et funkishus. Og et stramt grepsløs kjøkken passer ikke i et gammelt stilfullt hus. Man får grepsløse kjøkken i mange farger :)

Anonymous poster hash: 5ac3f...621

Jeg tenker at det kommer litt an på hvilket hus man bor i og hvilken stil man har ellers i huset. Romantisk landkjøkken passer ikke i et funkishus. Og et stramt grepsløs kjøkken passer ikke i et gammelt stilfullt hus. Man får grepsløse kjøkken i mange farger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...