Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Gjerne bilder av hvordan jeg kan pynte ?😄 Anonymous poster hash: 87029...ff7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Jeg brukte kun blomstene på Hortensia når jeg pyntet bordet. La de i små skåler med vann. Anonymous poster hash: 9b91f...928
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Gjør det enkelt. Kommer langt med fine servietter, kubbelys og blomster. Anonymous poster hash: 030b4...30d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Vi pynter til dåp nå i helga. Langbord med hvitmønstret voksduk, lyseblå runde lys med hvitt beskyttelsesfat under. Lange lyseblå lys i alle lysestaker. 3 hjerteoppsatser med hvite blomster, blå bamse, satengbånd og speilhjerter med navnet til dåpsbarnet. Vi skal ha små lyseblå og hvite forede hjerter i sateng til pynt rundt om kring. Hadde bestilt en liten kurvbarnevogn som dekorasjon, men denne ankommer nok ikke i tide. Minibøtter i hvitt skal ha bordkort og godteri. Ballonger i lyseblått og sølv skal også på plass. Hele bordet (inklusive servise og servietter) skal da være i lyseblått, hvitt og sølv. Håper og tror det blir en god kombinasjon når alt er på plass. Anonymous poster hash: 7dbab...a11
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Vi pynter til dåp nå i helga. Langbord med hvitmønstret voksduk, lyseblå runde lys med hvitt beskyttelsesfat under. Lange lyseblå lys i alle lysestaker. 3 hjerteoppsatser med hvite blomster, blå bamse, satengbånd og speilhjerter med navnet til dåpsbarnet. Vi skal ha små lyseblå og hvite forede hjerter i sateng til pynt rundt om kring. Hadde bestilt en liten kurvbarnevogn som dekorasjon, men denne ankommer nok ikke i tide. Minibøtter i hvitt skal ha bordkort og godteri. Ballonger i lyseblått og sølv skal også på plass. Hele bordet (inklusive servise og servietter) skal da være i lyseblått, hvitt og sølv. Håper og tror det blir en god kombinasjon når alt er på plass. Anonymous poster hash: 7dbab...a11 Jøss. Vokdsomt, men sikkert fibt da Anonymous poster hash: 4cd12...c35
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #6 Skrevet 18. januar 2017 Jeg brukte turkis til sønnen min. Hvit fløyelsduk kjøpt på jysk til 50kr. Turkis løper. Norges glass med smale hvite kubbelys. Sølvhjerter med sjokolade inni fra nille lå 'slengt' imellom lysene. Kjøpte turkise ark som jeg klipte ut stjerner fra. Brukte disse som bordkort og festet i glasset med en liten hvit klesklype Anonymous poster hash: 9b91f...928
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #7 Skrevet 18. januar 2017 Se på instagram hvis du har. Søk på #dåp #Dåpsinvitasjon etc. @planlegg.no hadde mye dåpsinspirasjon før jul 😊👌 Anonymous poster hash: 203bc...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå