Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Greit eller ikke? Jeg synes det ikke er noe særlig å ha sex i sofaen i stua der familie og venner skal sitte etterpå. Egentlig ganske ekkelt. Håper heller ikke at andre par har hatt sex i sofaen når jeg er på besøk hos andre. Mannen synes jeg er litt prippen. Kan dere ha sex i sofaen? Og da tenker jeg på "full pakke". Anonymous poster hash: 56514...acd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Jeg er litt enig, men det hender en sjelden gang at vi gjør det likevel. Er jo litt gøy å gjøre det andre steder enn i sengen. Vi søler ikke da, hvis vi vet det er sannsynlighet for søl så legger vi håndkle under😉 Anonymous poster hash: 59d58...719
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Skulle til å svare at ja, vi har sex på sofaen og ja, jeg har av og til tenkt på at det er litt guffent. Men ingen tar skade av å sitte i en sofa der noen har hatt sex, så whatever. Men så skrev du "full pakke" og det skjønte jeg ingenting av. Vi har helt normal sex, mulig den pakken din inneholder ting jeg ikke har fantasi til å tenke meg, men som er hensynsløst å gjøre der folk skal sitte 😜 Anonymous poster hash: 4a5d1...6e8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 åååja.. de er godt å la seg rive med på sofaen på kveldstid😃😃 Anonymous poster hash: 7ad06...727
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Skulle til å svare at ja, vi har sex på sofaen og ja, jeg har av og til tenkt på at det er litt guffent. Men ingen tar skade av å sitte i en sofa der noen har hatt sex, så whatever. Men så skrev du "full pakke" og det skjønte jeg ingenting av. Vi har helt normal sex, mulig den pakken din inneholder ting jeg ikke har fantasi til å tenke meg, men som er hensynsløst å gjøre der folk skal sitte Anonymous poster hash: 4a5d1...6e8 Hi her. Med "full pakke" tenkte jeg bare på mannlig utløsning. Altså fare for ukontrollert sprut som kan havne hvor som helst i sofaområdet. Det er det jeg egentlig frykter mest Anonymous poster hash: 56514...acd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Har hatt sex stort sett overalt i huset, inkludert kjøkkenbenken og sofaen..stuebordet også! Med unntak av sofaen vaskes jo alt godt etterpå, antakeligvis er dørhåndtakene her verre å ta på, de blir ikke vasket like ofte. Hva andre gjør hjemme, bak lukkede dører, bryr jeg meg fint lite om. Hva tenker du om å sove i seng på hotell f.eks.? Der er det iallfall andre som har hatt sex Anonymous poster hash: 74398...b61
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 Jeg kan love deg at du garantert har sittet i et sexet sted mer enn en gang Selv liker jeg ikke å gjøre det på sofaen da jeg er redd for at en av ungene plutselig skal stå i stua. Anonymous poster hash: f5b78...6bd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Hi her. Med "full pakke" tenkte jeg bare på mannlig utløsning. Altså fare for ukontrollert sprut som kan havne hvor som helst i sofaområdet. Det er det jeg egentlig frykter mest Anonymous poster hash: 56514...acd 😄Skjønner! Nei, vi er nøye med hvor det havner! Anonymous poster hash: 4a5d1...6e8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Tenker også at sex i sofa er ekkelt hvis det blir søl..... Anonymous poster hash: 048ba...a46
Hjertefru Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Mange fordeler med skinnsofa ser jeg.... Selv om en bakdel er at det blir kaldt til ...bakdelen.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #11 Skrevet 17. januar 2017 Vi har ofte sex i sofaen😉 Spontan og deilig sex, med veldig full pakke😆 Anonymous poster hash: 63f23...8c0
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #12 Skrevet 17. januar 2017 Kunne vi nok gjort iallefall no når vi må bruke kondom til vi har funne ut kva prevensjon vi skal bruke, men heromkring er det vanleg å gå rett inn, eller gå inn i gangen og banke på stovedøra før ein går inn to sekund etterpå. Så det tør eg ikkje. Og vi har små ungar så vi legg oss tidleg, orkar ikkje sitte her og ruge til langt på natt for at vi skal kunne ha sex i sofaen 😂😂 Anonymous poster hash: 444c5...bb7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #13 Skrevet 17. januar 2017 Hi her. Med "full pakke" tenkte jeg bare på mannlig utløsning. Altså fare for ukontrollert sprut som kan havne hvor som helst i sofaområdet. Det er det jeg egentlig frykter mest Anonymous poster hash: 56514...acd "Ukontrollert sprut"? Er det menn som ikke kan kontrollere denne og kjenne godt i forkant at de kommer? Anonymous poster hash: a8f5f...9ec
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #14 Skrevet 17. januar 2017 Har som regel teppe under oss når vi gjør det i sofaen. Anonymous poster hash: 85bbe...66b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #15 Skrevet 17. januar 2017 Er enig nå. Kunne ikke falt meg inn idag. Men da jeg og samboer holdt på og den første tida sammen hadde vi sex på sofaen hjemme hos han. Anonymous poster hash: 810da...713
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #16 Skrevet 17. januar 2017 Har sex i sofaen jevnlig. Blir ikke så mye søl som regel (bortsett fra den ene gangen når han fingret meg til jeg sprutet. Heldigvis er kvinnelig 'sprut-væske' luktfri og som vann). Det andre ikke vet, har de ikke vondt av 😁 Anonymous poster hash: 3cc22...7da
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #17 Skrevet 17. januar 2017 Sofa-sex er digg!! Anonymous poster hash: 7eff8...271
Magia Skrevet 18. januar 2017 #18 Skrevet 18. januar 2017 Sex er digg, og skjer det i sofaen så er det som regel veldig spontant, og derfor enda deiligere. At andre sitter i sofaen etterpå bryr meg ingenting. Jeg syns det bare er hyggelig hvis andre har sex også. Jeg trenger ikke å få vite det, da. Da hadde jeg kanskje blitt brydd. Men jeg tipper at de fleste sofaer er besudla på den måten uten at det gjør meg redd for å sitte i dem.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #19 Skrevet 18. januar 2017 Har sex i sofaen jevnlig. Blir ikke så mye søl som regel (bortsett fra den ene gangen når han fingret meg til jeg sprutet. Heldigvis er kvinnelig 'sprut-væske' luktfri og som vann). Det andre ikke vet, har de ikke vondt av 😁 Anonymous poster hash: 3cc22...7da Du vet at det er urin? Anonymous poster hash: fc388...965
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #20 Skrevet 18. januar 2017 Du vet at det er urin? Anonymous poster hash: fc388...965 Du vet at du tar nesten fullstendig feil? Har du squirtet noen gang? Væsken inneholder noen få av de samme stoffene som urin. Det blir som å kalle en hamburger en salat, fordi den inneholder salatblad. Squirting er lukt og fargefri. Klart, om du er inkontinent under samleie, så kommer det tiss. Blir du derimot fingret på rett måte, opplever du orgasme med squirting, og det er en annen væske. Anonymous poster hash: 3cc22...7da
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #21 Skrevet 18. januar 2017 Vi har sex i sofaen hver kveld Ganske sikker på at det kalles spontan sex. Hadde blitt vanvittig kjedelig om vi bare hadde kunnet gjort i senga. Anonymous poster hash: 7ad82...faf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #22 Skrevet 18. januar 2017 "Ukontrollert sprut"? Er det menn som ikke kan kontrollere denne og kjenne godt i forkant at de kommer? Anonymous poster hash: a8f5f...9ec Hehe. Han kan kontrollere det ved at han rekker å trekke seg ut før han kommer (vi hopper av i svingen for tiden) men ikke nødvendigvis hvor spruten havner. Han sier at han ikke kan noe for det. At når han er veldig opphisset så kan det sprute veldig lang. Noen ganger sikter han på magen, sier han, men spruten treffer mye lenger vekk enn det... Og DET orker jeg ikke i sofaen som står i stua. Anonymous poster hash: 56514...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå